Jij zou vol trots zogenaamd moeten toegeven ja, dit is een eerquote:
Als jullie iets met elkaar hebben welquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Biels het volgende:
[..]
En waarom is dit leuk nieuws voor mij? Het lijkt mij juist slecht nieuws.
RacerDKB is zoveel geiler en cooler dan jij!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij zou vol trots zogenaamd moeten toegeven ja, dit is een eer
Ik neem aan dat hij dan wel zou weten dat ik wel of geen kloon ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als jullie iets met elkaar hebben wel
En dan zou ik nog niet weten of het wel of geen kloon is?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als jullie iets met elkaar hebben wel
De eer is eerder anderzijds, verdommequote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij zou vol trots zogenaamd moeten toegeven ja, dit is een eer
Deze OP gaat inderdaad nergens over.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef Sjibble het volgende:
Ik trek ook maar mn conclusie uit de OP
Maar griekje is toch al ontmaskerd?
Ze had een heel topic over de clip waar ze in zat.
Dus dit topic is toch 1 grote hoax
Je voelt wel trots en je wéét het. Bovendien ben ik geen kloon. Iedereen wil mij gewoon als kloon verdomme.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De eer is eerder anderzijds, verdomme
Alsof ik geassocieerd wil worden met de eerste de beste KLB-kloon.
Lamon is trieste werkelijkheid. Ik ook.quote:
Welke clip, en veel bloot?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef Sjibble het volgende:
Ik trek ook maar mn conclusie uit de OP
Maar griekje is toch al ontmaskerd?
Ze had een heel topic over de clip waar ze in zat.
Dus dit topic is toch 1 grote hoax
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Lamon is trieste werkelijkheid. Ik ook.
nou nou, rustig aan schoonheidsprincesquote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je voelt wel trots en je wéét het. Bovendien ben ik geen kloon. Iedereen wil mij gewoon als kloon verdomme.
Krijg ik anders zo'n tof topic van je?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
nou nou, rustig aan schoonheidsprinces
Formuleert u eens wat u met een tof topique bedoelt mevrouwquote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Krijg ik anders zo'n tof topic van je?
Waarin mijn persoontje duidelijk naar voren komtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Formuleert u eens wat u met een tof topique bedoelt mevrouw
maar zo'n tof topique heb ik toch nooit gemaakt? of wel?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarin mijn persoontje duidelijk naar voren komtIk heb gehoord dat jij daar heel goed in bent.
oeehh! "Miss Griekje if you're nasty!!"quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Formuleert u eens wat u met een tof topique bedoelt mevrouw
Zo dan, griekje benen wijd, sjibble loslaten en de film posten op fok. (wel op rec. drukken voordat je begint he)quote:Op woensdag 23 december 2009 02:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarin mijn persoontje duidelijk naar voren komtIk heb gehoord dat jij daar heel goed in bent.
Oh, dat dacht ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
maar zo'n tof topique heb ik toch nooit gemaakt? of wel?
Je was erbij toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef ynuhh het volgende:
Jeetje, dat ging gister helemaal nergens over. Ik heb het zojuist terug gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |