euh... ooit gehoord van IP?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Uitkering het volgende:
[..]
IE explorer - User1
Mozzila firefox - User2
What about it? je kan prima tegelijk met 2 accounts posten door 2 verschillende browsers te gebruiken.quote:
ja klopt...quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef PP. het volgende:
[..]
What about it? je kan prima tegelijk met 2 accounts posten door 2 verschillende browsers te gebruiken.
Wat een baas is ditquote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef stroopdoosch het volgende:
*sbs6 stem* Nu al de meest spraakmakende hoax op Fok! Heel Nederland praat erover, mis het niet!
Geloof er maar niet te veel van.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben oprecht blij met deze onthulling!
Maar ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je het topic leest zie je dat Racer het zelf bevestigd.
Goddomme wat probeert iedereen toch op mijn populariteit mee te liften, IK BEN HELEMAAL VAN NIEMAND!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef Quir het volgende:
Jongens, doe niet zo flauw. Het is algemeen bekend dat Griekjeee een kloon van Ludo is, dus het kan DKB helemaal niet zijn.
Ha-ha, sukkels!
Dan haal je toch zelf je eerdere theorie (ene logt uit, andere logt in) onderuit manquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Uitkering het volgende:
[..]
IE explorer - User1
Mozzila firefox - User2
Ach ik ben onderhand iedereen's kloon al geweest, voel je vooral niet speciaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:43 schreef Triggershot het volgende:
Hmm, ik dacht dat ik Griekjeee, was, of ze mij, of wij elkaar iig.
Pardon?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach ik ben onderhand iedereen's kloon al geweest, voel je vooral niet speciaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |