Nou ik zeg het hier niet hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:11 schreef gekkie_ het volgende:
Dat is toch op z'n Vlaams of Brabants?!
Dan zal het wel belgisch zijn, daar klinkt dat echt heel schattig!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou ik zeg het hier niet hoor.
Dat zal vast, ze hebben wel meer rare gewoontes daar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Dan zal het wel belgisch zijn, daar klinkt dat echt heel schattig!
Zalig uiteinde
Alsof het een uitgedroogde drol is die er binnenkort uitgeperst moet wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef DaanA het volgende:
Ik ken het wel, vind het een ranzige uitdrukking.![]()
Alsof we nu in de endeldarm van het jaar zitten.
Het gaat eigenlijk om de geboorte van Jezusquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het gaat toch om het eten, Kerst?
Ow, dat wist ik niet, wie is die Jezus dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk om de geboorte van Jezus
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:11 schreef gekkie_ het volgende:
Dat is toch op z'n Vlaams of Brabants?!
Dat zeg ik als ik achter de kassa zit. Dat is tenminste sneller gezegd dan "prettige kerstdagen"quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef 9611Niels het volgende:
Idd, zelfde geldt voor mensen die "Fijne dagen" zeggen
Ze wensen je een zalig mooie anus...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Ik wil en ga nog helemaal niet dood, kaffers.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ze wensen je een zalig mooie anus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |