Geen idee wat je bedoeld!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef Wessiej het volgende:
youtube is 1. Filmpje is niet boeiend, kthx.
Alsof je een topic hier post en zegt: engste fok ooit!quote:
Nog steeds geen idee!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alsof je een topic hier post en zegt: engste fok ooit!
Maar het filmpje is ook njet boeiend.
ja is goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Chocobo het volgende:
De TT zuigt trouwens,... kan iemand er iets van een kerst iets in doen?
Sjo is ook mod dus dat scheelt!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:58 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
ja is goed
PM je wachtwoord ff
Ik als het goed is Mario Kart Wiiquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij ga ik Left 4 Dead 2 en GTA: Episodes voor kerst krijgen!
Ding is een euro of 25-30 waard afhankelijk van kleur (wat wil de koper bijv het liefst, of maakt het hem niet uit). FFVI is trouwens wel wat meer waard dan 5 euro, zeker als je toevallig doosje en HL nog hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, wat is een GBA Micro tegenwoordig waard?
[Gez] GBA Micro
Ow? Heb hem helemaal nieuw en compleet. Interesse?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFVI is trouwens wel wat meer waard dan 5 euro, zeker als je toevallig doosje en HL nog hebt
Jij denkt dat ik die niet al heb?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow? Heb hem helemaal nieuw en compleet. Interesse?
Post maar even aangepast.
Maar wat zou ik kunnen vragen voor FFVI?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij denkt dat ik die niet al heb?Ik mis maar één FF in mijn collectie: Final Fantasy II voor de SNES... Voor de rest heb ik alle Westerse releases voor zover ik weet
Die remake wordt in 3D, chibi style. Vind dat persoonlijk toch minder dan old skool 2D, maar dat ben ik hequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar wat zou ik kunnen vragen voor FFVI?
Ben een beetje aan het opruimen. Zoveel oude games die ik nooit meer zal spelen. Ik wacht wel op de remake voor de DS.
Belieeeeeve!!quote:Op zondag 20 december 2009 09:40 schreef Magneet het volgende:geen witte kerst
vanaf donderdag ruim boven de 0 en veel regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |