hmm laat maar dan, ik heb niet zoveel disciplinequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:52 schreef lump het volgende:
Mijn eerste baantje was bij de mc. Nooit last gehad van frituurvet in mijn ogen... Wel over de rest van je hele lichaam, als je naar huis gaat ruik je in ieder geval wel naar een lopende portie friet. Enige letsel die ik langs heb zien komen bij de mc was mensen die uit waren gegleden achter de counter omdat het daar spek en spekglad is van al het vet. Je bent dus de hele dag aan het glijden, balanceren en je evenwicht te houden, maar als bijbaan is het voor een jaartje goed te doen!
Qua werk is het erg leerzaam, discipline staat hoog in het vaandel evenals doorwerken. Werken onder stress leer je er zeker, waar je de rest van je leven profijt van kan hebben.
Frituurvetogen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:45 schreef jongegast het volgende:
Hoi Fokkers,
Ik denk erover een baan te namen bij MC Donalds. Nu heb ik gehoord dat als je achter de frituur werkt je last krijgt van frituurvetogen, d.w.z. een laagje vet op je ogen dat kristalliseerd omdat het verdampte vet op je ogen komt. Hier kan je blind door worden.Toen ik dit hoorde dacht ik dat dit bullshit was, maar ik wilde toch ff zeker weten of er mensen zijn die dit daadwerkelijk hebben meegemaakt.
Wutquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Onnoman het volgende:
mac werken rules.. toen ik er werkte althans...
dat was in 1995 ergens.. toen .. ja toen er nog autochtonen werkten bij de mac in utreg..
leuke tijd gehad.. mooie vrouwen werkte er toen zelfs.. toen schreef je mcdonalds nog met een echte hoofdletter.. kreeg je een pasje zodat je buiten werktijd 50% korting kreeg.. en ik maakte altijd mijn eigen quadriple cheesburgers met quaterpounder vlees..of het lekker was of niet, ik kon het gewoon maken.
de goede oude tijden..
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef jongegast het volgende:
[..]
hmm laat maar dan, ik heb niet zoveel disciplinedit werk lijkt me veels te veel werk
en blijkbaar kan je wel blind worden
ja ga er maar eens werken voor een week.. en pak een bigmac broodje.. stop er 2 qp vleesjes in.. met verse uitjes, en de usual ingredients.. zoals ketchup mosterd en 3 plakken kaas en 3 augurkjes...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wuteen cheeseburger met quarterpoundervlees
oehh dat lijkt me lekker
Ik heb nooit gemerkt dat het vlees verschillend wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wuteen cheeseburger met quarterpoundervlees
oehh dat lijkt me lekker
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat het vlees verschillend was
Bespaar je de moeite, ga er maar vanuit dat je toch wordt afgewezen. Naar alle waarschijnlijkheid willen ze je geeneens hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef jongegast het volgende:
[..]
hmm laat maar dan, ik heb niet zoveel disciplinedit werk lijkt me veels te veel werk
Ik heb erin gehangen, is dat ook slecht?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je hebt zeker met je bek te lang achter de frituur gestaan... word je namelijk blind van
met je leuter zeker..quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb erin gehangen, is dat ook slecht?
Echt hè.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
2
Heb je ook maar half door hoe triest dit is, wat je hier zegt?
hmmquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja ga er maar eens werken voor een week.. en pak een bigmac broodje.. stop er 2 qp vleesjes in.. met verse uitjes, en de usual ingredients.. zoals ketchup mosterd en 3 plakken kaas en 3 augurkjes...
met de spatel toch altijd een beetje vetvrij stampen dat stukje vlees, anders ga je echt dood.. en probeer hem dan maar eens goed vast te houden dat broodje.. je zou er bijna klaar van komen
Jij gaat het maken. De wereld ligt aan je voeten!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef jongegast het volgende:
[..]
en blijkbaar kan je wel blind worden
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk al 5 jaar bij de mc, en nog nooooit last van me ogen gehad ofzo. beter gezegd ik zie goed.
En wat lump zegt, daar ben ik het mee eens. Erg leerzaam (ook al denken mensen buitenaf van niet)
Er was inderdaad een kansloze opmerking te verwachten. Dieper in gaan op jou? Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef maess het volgende:
[..]
Fantastisch dat er nog zulke mensen zijn
Ik heb er 3 jaar geleden nog een tijdje in gewerkt in Belgie. Ook allemaal autochtonen en mensen van mijn leeftijd dus altijd gezellig in de keuken. Mijn favoriet om te maken was idd een double cheesburger met de stukken vlees van Quarter pounder off en double big mac met mcchicken patties te maken. Beetje kaas erbij, heerlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Onnoman het volgende:
mac werken rules.. toen ik er werkte althans...
dat was in 1995 ergens.. toen .. ja toen er nog autochtonen werkten bij de mac in utreg..
leuke tijd gehad.. mooie vrouwen werkte er toen zelfs.. toen schreef je mcdonalds nog met een echte hoofdletter.. kreeg je een pasje zodat je buiten werktijd 50% korting kreeg.. en ik maakte altijd mijn eigen quadriple cheesburgers met quaterpounder vlees..of het lekker was of niet, ik kon het gewoon maken.
de goede oude tijden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |