Even quoten, misschien is dit wel je laatste post op fok ooitquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Maak je eigen vuurwerk? Ik ga zo een pijpbom van 20 kg de lucht in jagen.
Zit gewoon puur buskruit in.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Even quoten, misschien is dit wel je laatste post op fok ooit
Nieuwjaarsfeesten zijn voor schapen die zelf niets beters kunnen bedenken. Dan ga ik toch echt liever op straat een beetje rotzooi schoppen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vuurwerk is voor paupers
Koop van dat geld gewoon een ticket voor een tof feest...
Heb hier nog een emmertje behanglijm wat je op mag snuiven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat probleem heb ik met drugs!
Jij bent een 16 jarig VMBO knulletjequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Nieuwjaarsfeesten zijn voor schapen die zelf niets beters kunnen bedenken. Dan ga ik toch echt liever op straat een beetje rotzooi schoppen.
Oudjaarsdag heeft voor mij altijd een hele aparte sfeer buiten, daarom ga ik zeker niet naar een groot feest die er al 40x per jaar worden gegeven in dit land en waar je dus niks van deze sfeer meemaakt. Geef mij maar lekker zuipen op straat met oliebollen vuurwerk en een groot vuur op het strand en daarna misschien nog ff een cafeetje in duikenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent een 16 jarig VMBO knulletje?
Wat heb je nodig. Kristallen, pasta, plantjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ieder zijn ding uiteraardquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Oudjaarsdag heeft voor mij altijd een hele aparte sfeer buiten, daarom ga ik zeker niet naar een groot feest die er al 40x per jaar worden gegeven in dit land en waar je dus niks van deze sfeer meemaakt. Geef mij maar lekker zuipen op straat met oliebollen vuurwerk en een groot vuur op het strand en daarna misschien nog ff een cafeetje in duiken
Ik hoop dat je daarbij op zijn minst een paar vingers kwijtraakt, als het even kan nog wat meer lichaamsdelen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Maak je eigen vuurwerk? Ik ga zo een pijpbom van 20 kg de lucht in jagen.
Zit gewoon puur buskruit in.
Na ik leg hem gewoon in een bushokje, en leg er een astronaut als ontsteking voor. Gaat altijd goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarbij op zijn minst een paar vingers kwijtraakt, als het even kan nog wat meer lichaamsdelen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Je smarties zijn opquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |