natuurlijk zou je dat doen internetheldquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik zou ze neuken want ze vragen er eigenlijk om.
Ik geef gewoon wat advies, en neen, ik ben geen internetheld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
natuurlijk zou je dat doen internetheld
en daarom is het niet erg logisch dat TS beweerd dat ze alles voor die baan zou doen. ze doet er eigenlijk juist helemaal niks voor want ze neemt niet eens de moeite om de telefoon op te nemenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef Hetiszover het volgende:
Samenvatting:
TS voert sollicitatiegesprekken, mooi meisje vraagt om baan, mooi meisje krijgt niet meteen baan, TS belt later om te zeggen dat ze die baan wel heeft, mooi meisje reageert niet meer.
''wouden hebben''quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Yreal het volgende:
Bij zien van de TT dacht ik dat je constant lekkere wijven neukte die een baan wouden hebben
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef apenkutkop het volgende:
ze heeft de baan toch juist laten zitten
wat volg ik hier niet aan
quote:
quote:
Deze replies samen beschrijven mijn verwarring.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Yreal het volgende:
Bij zien van de TT dacht ik dat je constant lekkere wijven neukte die een baan wouden hebben
jij hebt nog niet gereageerd op mijn o zo leuke commentaar in dat alcohol-topic, dat is er gebeurd xDquote:
Het feit dat ik niet meteen garantie wou geven zag ze aan voor afwijzing. Misschien heeft ze ook nooit dat berichtje van mij echt beluisterd. En daarom komt het erop aan dat deze dames het niet aankunnen om afgewezen te worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef apenkutkop het volgende:
ze heeft de baan toch juist laten zitten
wat volg ik hier niet aan
Dat soort baantje gaat het niet om.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik zou ze neuken want ze vragen er eigenlijk om.
oke zeg dat dan. dat is totaal iets anders dan alles doen voor een baanquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef ikbenklaar het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet meteen garantie wou geven zag ze aan voor afwijzing. Misschien heeft ze ook nooit dat berichtje van mij echt beluisterd. En daarom komt het erop aan dat deze dames het niet aankunnen om afgewezen te worden.
Ik probeer objectief en eerlijk te blijven in mijn werk, en laat me niet door dat soort persoonlijke gevoelens leiden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
zou je haar hebben gegeven TS?
Maar je hebt nu toch niks meer met haar te maken dus dan kan je die vraag wel beantwoorden,quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef ikbenklaar het volgende:
[..]
Ik probeer objectief en eerlijk te blijven in mijn werk, en laat me niet door dat soort persoonlijke gevoelens leiden.
In dat geval komt je TT helemaal niet overeen met je eigenlijke klacht. Verwarring alom!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef ikbenklaar het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet meteen garantie wou geven zag ze aan voor afwijzing. Misschien heeft ze ook nooit dat berichtje van mij echt beluisterd. En daarom komt het erop aan dat deze dames het niet aankunnen om afgewezen te worden.
Heb jij wel eens leerlingen die alles doen voor een goed cijfer?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In dat geval komt je TT helemaal niet overeen met je eigenlijke klacht. Verwarring alom!![]()
![]()
Wilt u de TT even aanpassen dan aub?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In dat geval komt je TT helemaal niet overeen met je eigenlijke klacht. Verwarring alom!![]()
![]()
in?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:51 schreef ikbenklaar het volgende:
[..]
Wilt u de TT even aanpassen dan aub?
Daar mag ik niets over zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Heb jij wel eens leerlingen die alles doen voor een goed cijfer?
Nee, gastmodden ist verboten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:51 schreef ikbenklaar het volgende:
[..]
Wilt u de TT even aanpassen dan aub?
Hoax!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, gastmodden ist verboten.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar mag ik niets over zeggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heb je haar gegeven?Lees de OP, balhaarllebberaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
Sowieso, Nederlandersquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef Triggershot het volgende:
Daarom moet je ook nooit Nederlandse meiden aannemen.
Godver, omdat je de TT veranderde, dacht ik dat het om een ander topic ging, en opende ik deze bagger nogmaals.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Ach, jij bent ook liefquote:
quote:
You bitch!!!!!!quote:
Het is ook nooit goed bij jou hè?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |