Nee en nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef CharlyLownoise het volgende:
TS is een lelijke hoer en niemand wil hem/haar doen tenzij ze dronken zijn.
Hey leuk, een verkapt spelletjes topic!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Hetiszover het volgende:
En nee, TS werkt niet in de beveiliging
Nee. Heb je net 1Vandaag gezien omdat je dat vraagtquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Hey leuk, een verkapt spelletjes topic!
Eh, werk je in..... een circus?
ben je.......ambtenaar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Hey leuk, een verkapt spelletjes topic!
Eh, werk je in..... een circus?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef Hetiszover het volgende:
Whehe, ik zie net dat American Pie op tv komt![]()
![]()
Neehoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee. Heb je net 1Vandaag gezien omdat je dat vraagt?
Neuh, niet echt. Semi-publiek.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Storingsmonteur bij een nutsbedrijf?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Semi-publiek.
Dat kan ik niet precies zeggen.quote:
Nee, dat is het niet. Een uitsmijter zou portier (spreek uit: powtiew) zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef Hetiszover het volgende:
Nee, ik werk als uitsmijter bij café De Geile Fazant. Voor twaalf uur is daar niks te beleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |