Ben jij een kloon ?quote:
Momenteel is de jacht geopend op Danaquiquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij een kloon ?![]()
Kijk maar uit, krijg je Dementor achter je aan, da's een echte kloonexpert
Goed zo meid, zo valt 't niet opquote:
Ik wist dat het je zou aansprekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een lieve OP, beetje jammer van die pleister op z'n neus
.
Ik zou zeggen, ga vooral verder met de jachtquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Momenteel is de jacht geopend op Danaqui
Ellende, zo erg is die kerstboom nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik heb dat niet nodig na alle ellende
Die is stiekum best heul erg leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ellende, zo erg is die kerstboom niet
Die herken is meestal al na 2 of 3 posts, ook als ie schrijffouten en krakkemikkige zinnen gaat makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef danaqui het volgende:
Ben geen kloon, las net al datik bommie zou zijn, niet dus
je kent mij, luiquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed zo meid, zo valt 't niet op.
Nope, ik kan alleen een kloonscan aanvragen bij FA's (zoals remlof of Snakey). Moet ik daar wel een goede reden voor hebben.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pietje kan dit toch zo uitzoeken??
En een beetje handige kloon vindt je dan nog nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, ik kan alleen een kloonscan aanvragen bij FA's (zoals remlof of Snakey). Moet ik daar wel een goede reden voor hebben.
Klonen is immers niet verboden.
Zit je me nou blij te maken op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef Toverheks het volgende:
heb net die link van Demetor aan geklikt, maar ziet hij nou op dat buiengevalradar dat er nog meer sneeuw aankomt???? ik zeg Joepie
Dan moet je wel een aardige nerd zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef Jian het volgende:
En een beetje handige kloon vindt je dan nog niet
Ja er komt genoeg aan dus ballen gooiennnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef Toverheks het volgende:
heb net die link van Demetor aan geklikt, maar ziet hij nou op dat buiengevalradar dat er nog meer sneeuw aankomt???? ik zeg Joepie
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
Heb 1 keer een kloontje gehad, en poste gelijk per ongeluk met mijn echte account.
Ik ben heel aardigquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moet je wel een aardige nerd zijn.
Het is echt een sloffenavondquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
Joris weer weg?
Ik eet een chocodip, in lelijk vest en een spijkerbroek en anti slip sloffen.
Kijk ff dan, staat in de vorige 1 na laatste pag. volgens mij krijgen we nog meer sneeuw, maar kan geen duits lezen dus snap het niet zo goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je me nou blij te maken op de zaterdagavond
Ja, Joris. Aw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joris weer weg?
Ik eet een chocodip, in lelijk vest en een spijkerbroek en anti slip sloffen.
Een bum is een zwerverquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vat 'm niet hoor![]()
Bum is an abbreviation for t-Butoxymethyl ether !
Als je de gordijnen maar dicht doet, met al die rode lampjes....quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:49 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo mn deken pakken en dan ga ik heerlijk lekker op de bank liggen
* Laysa draait zich om richting raam Neeeee het zijn verschillende hoerige kermislampjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je de gordijnen maar dicht doet, met al die rode lampjes....
Hoezo? slofallergie ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
Jullie jagen Talitha weg hoor met dat kleffe slofgedoe
Wil je niet weten, ik kom net uit m'n werkquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah.... en wat heb jij aan Jian??
Neuh, die is ff haar sloffen halen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zal ik dadelijk, voor de gezelligheid, ook mijn sloffen even zoeken
ik zie geen Talithaquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
O, gezellig, ga je stappen??quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je niet weten, ik kom net uit m'n werk
(kostuum, .. zonder stropdas, dat wel)
Maar, maak je geen zorgen, ik moet straks nog uit, dus dat wordt zo verwisseld voor een spijkerbroek, trui, leren jas etc. zelfs m'n oorbellen gaan weer in
Dat is juist om haar thuis te laten voelen johquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
Kribbet kloont niet maar heb nog wel een aantal andere namen, zal even kijken of ze nog werken.quote:
Ik heb ze nu nog aanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tis echt te koud om op je sokken te lopen hoor en ik haat het om schoenen aan te hebben in huis.
Stappen in Haarlem, kan dat nog danquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je niet weten, ik kom net uit m'n werk
(kostuum, .. zonder stropdas, dat wel)
Maar, maak je geen zorgen, ik moet straks nog uit, dus dat wordt zo verwisseld voor een spijkerbroek, trui, leren jas etc. zelfs m'n oorbellen gaan weer in
Haarlem staat bekend om zijn vele bandjes hè. Maar dat ik vorige keer uit Haarlem moest vertrekken en precies weet waar jouw Noorderbos en Zijkanaal C ligt, wil nog niet zeggen dat ik er woon hèquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stappen in Haarlem, kan dat nog dan
Dat was Den Haag toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Haarlem staat bekend om zijn vele bandjes hè.
Oke, leuk man...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerst spelen in een kroeg en dan nog wat drinken en barhangen
Of een spies er doorheen en de oven inquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Krijg de neiging om er een zadel op te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |