Dit ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maak de ventilatoren eens helemaal schoon
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen die hun PC schoppen als-ie lawaai maakt!.
.
Jawel hoor, maar die TV heeft me 50 euro gekost.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:29 schreef Folmer het volgende:
![]()
Jij slaat zeker ook nooit op de TV als het beeld wegvalt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen die hun PC schoppen als-ie lawaai maakt!.
.
De enige juiste remedie voor die plastic rommel uit Japan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef Adelante het volgende:
Ik sloeg altijd op m'n NES als die niet meer wilde
Wat komt er tegenwoordig niet uit China/Japan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De enige juiste remedie voor die plastic rommel uit Japan.
Spruitjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef Marurk het volgende:
Wat komt er tegenwoordig niet uit China/Japan.
blonde vrouwenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat komt er tegenwoordig niet uit China/Japan.
Yep gewoon doen. Wel even de computer eerst uitzetten he.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
Is het veilig om er even met een stofzuiger door heen te gaan? Of levert dit veel statische elektriciteit op?
Ik geef de wasmachine altijd een lowkick als hij weer weigert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef Adelante het volgende:
Ik sloeg altijd op m'n NES als die niet meer wilde
En dan door statische electriciteit je moederbord opblazen. (gebeurt niet vaak, maar het kan dus wel)quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Even openen, stof eruit zuigen (ook bij de ventilatoren), en weer dichtschroeven.
Ik vertrouw dit soort reacties nooit zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Yep gewoon doen. Wel even de computer eerst uitzetten he.
Dit adviseer je aan iemand die zijn pc schopt wanneer die lawaai maakt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:11 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
En dan door statische electriciteit je moederbord opblazen. (gebeurt niet vaak, maar het kan dus wel)
Zou sowieso even alle fans eruithalen en dan buiten je pc met de stofzuiger er langs.
Eventueel met een kwast nog nalopen de fans
Of een busje perslucht halen, dan heb je geen last van statische electriciteit.
Computer is 7 jaar oud en het werkt om er een schop tegen te geven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:01 schreef BlueMage het volgende:
TS, ze geven jou toch ook geen schop ook al maak je ook veel lawaai, dus waarom die computer wel?
Jou 'n schop geven werkt ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Computer is 7 jaar oud en het werkt om er een schop tegen te geven.
Ik weet niet veel van computers maar dit kan ik nog wel doorzien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Dat komt door een virus, waardoor je nood verkoeling altijd draait.
Dat maakt erg veel lawaai. Dit is simpel op te lossen door system32 te verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |