stond je onder een mistletoe? of ze was dronken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat moet je denken als je ineens gezoend wordt door zo ongeveer het mooiste meisje die je kent?
Nee, in een kroeg. Na 2 biertjes ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stond je onder een mistletoe? of ze was dronken?
je hebt toch wel teruggezoend he?
Jij kan nog veel leren van die players hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, in een kroeg. Na 2 biertjes ofzo?
Dan ben toch nog niet dronken?
Ik heb niet teruggezoendHet overviel me te veel
Of juist niet, denk dat het verstandig was van mequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij kan nog veel leren van die players hier*aai over de bol*
want??? ze heeft een vriend die rugby speelt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of juist niet, denk dat het verstandig was van me
Nee, maar ik zag het neit aankomen, heb nog niet eens zo vaak met haar gepraat ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
want??? ze heeft een vriend die rugby speelt?
Players hier?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij kan nog veel leren van die players hier*aai over de bol*
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat moet je denken als je ineens gezoend wordt door zo ongeveer het mooiste meisje die je kent?
Ja dat is ook wel zo, maar blijft lastig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja 't lekt gewoon voordan he..... ze gaan er pas na nieuwjaar wat aan doen.... schijnt dat niemand wil werken met kerst... leuk toch buiten in de sneeuw op een hoogwerker een lekkage fiksen? ik zie het probleem niet zo
Onbekendquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- wijst naar Marko en Justin.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag het neit aankomen, heb nog niet eens zo vaak met haar gepraat ofzo
Why? Ik hou niet van zoenen met alles dat vrouwelijk isquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marko/Justin help die jongen eens... dat ken toch niet zo....![]()
Ieje bint meer gek op kerels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Why? Ik hou niet van zoenen met alles dat vrouwelijk is
Neeeeeeeeeequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ieje bint meer gek op kerels?
vooral niet als het mooie dames zijn dus....quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik bedoelde daarmee: ik wil niet iedereen zomaar zoenen
Whehee, dat kwam doodat ik schrokquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vooral niet als het mooie dames zijn dus....
ik snap het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |