Heb je niet een nog meer belegen opmerking op voorraad liggen? Mag een onsje meer zijn hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat hebben jouw vrienden rare namen.
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Heb je niet een nog meer belegen opmerking op voorraad liggen? Mag een onsje meer zijn hoor.
Ik ben zelf geen 'kenner' op dit gebied, maar de Whiskey was op kamertemperatuur en ik deed er 1 druppel water in. Zoiets heb ik ooit gehoord. Geen idee of het goed is, maar het smaakte best.quote:
Echt zo kansloos inderdaad, echter de week daarna voeren ze weer de boventoon als het om 'zuipen' gaat. Simpel volk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef blackbandanacrew het volgende:
Had ik vorige week ook, gezellig ergens drinken. Toen gingen vriend A en vriend B in discussie, vriend A werd er erg agressief van en begon met spullen te smijten.
Mensen die niet tegen drank kunnen.
Wat een toeval! Jij en TS hebben dezelfde vrienden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef blackbandanacrew het volgende:
Had ik vorige week ook, gezellig ergens drinken. Toen gingen vriend A en vriend B in discussie, vriend A werd er erg agressief van en begon met spullen te smijten.
Mensen die niet tegen drank kunnen.
Goh, wat ken jij de vrienden van TS goed. Hoe komt het dat je ze zo goed kent?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef Pinterman het volgende:
Tjonge jonge en het beste wat je kon doen was een topic openen op Fok?
Vrienden zijn als honden. Als ze op je tapijt pissen, dan duw je ze met hun neus in de zeik. Deze vent komt agressief doen, dan sla jij z'n dronke harses dus knock out. Morgen wordt 'ie wakker, denkt hij kuuuut wat was ik een lul gisteren, stom van me, doen we nooit weer.
Nu doet hij het volgende keer gewoon weer.
En jij kan heel veel alcohol drinken, hé!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:26 schreef apenkutkop het volgende:
jezus, en dat van een fles... nee dat zelfs niet want jullie hebben die fles samen gedronken. dus die jongen kan echt niks hebben qua alcohol
meer dan dat, lijkt me geen kunstquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:31 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
En jij kan heel veel alcohol drinken, hé!
Waarom heb ik het idee dat het een lulverhaal is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Dario_ het volgende:
Gisteren werd ik gebeld door een vriend van mij (A) die vroeg of ik later op de avond langs wilde komen. Hij had een fles Whisky gekocht en die wilde hij samen opdrinken.
Flink opscheppen over hoeveel er wel niet gezopen zou worden en dergelijke. Ik kan alcohol zelf wel waarderen maar probeer altijd nog enigszins nuchter te blijven zodat ik nog goed opmerk wat er gaande is.
Uiteindelijk was ik om 23:00 bij hem aangekomen. Een andere vriend (B) was ook aanwezig, gezellig
De fles ging open en het leek een leuke avond te worden.. totdat.. vriend A langzamerhand een kwade dronk begon te krijgen.
Werd redelijk agressief, begon problemen te zoeken, wilde zelfs vechten![]()
Uiteindelijk is hij gelukkig in slaap geflikkerd, maar de sfeer was er niet beter op geworden. Voor mij was de avond dusdanig verpest dat ik zoiets had van; ik ga wel naar huis toe.
Op dat moment werd vriend A wakker en was nog even agressief. Stond op, kwam voor mij staan en probeerde mij te intimideren. Ik bleef rustig zitten en vertelde hem hetzelfde te doen.
Dit schoot in het verkeerde keelgat en hij begon mij te schoppen. Gelukkig train ik al een aantal jaren en mijn, in het begin nogal magere bouw, heeft plaatsgemaakt voor een wat forser fysiek.
Ik incasseerde de trappen met mijn bovenbeen en vroeg of hij nu eindelijk eens wilde gaan zitten voordat dit geintje uit de hand zou lopen.
Vriend B, in wiens huis wij zaten vond dit ook vervelende vormen aannemen omdat er nogal wat dure spullen stonden waar vriend A rakelings langs trapte/waggelde
Uiteindelijk heb ik hem in een houtgreep genomen en ik liet pas los toen hij gekalmeerd was. Hij was ontzettend boos daarna, en besloot direct naar huis te gaan.
Ik vind dit echt zo zonde. Mensen die zichzelf dusdanig voor lul zetten en anderen daarmee irriteren, puur en simpelweg alleen omdat ze niet met drank om kunnen gaan.
Aangezien dit de 1e keer niet is, heb ik er nu schoon genoeg van.
Dus je zit hier nu op internet op te scheppen hoeveel alcohol je wel niet kan hebben? Lager kun je niet zinken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:32 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
meer dan dat, lijkt me geen kunst
want met kwade drank zit je ook zó lekker in je velquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Kwade dronk moet je trots op zijn, beter dan al die sufkoppen die lief gaan doen.
dom dom jochie, ik schep over helemaal niks op. ik zeg alleen dat doe jongen dus duidelijk niks kan hebben en dan kom jij met de vraag of ik meer op kan, en als ik dat dan bevestig schep ik op over hoeveel ik wel niet kan drinken. ja hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dus je zit hier nu op internet op te scheppen hoeveel alcohol je wel niet kan hebben? Lager kun je niet zinken.
in werkelijkheid zijn ze gewoon alle 3 gaan rommelen met elkaar, en daarna voelde die andere jongen zich gedwongen en werd boos, maar dat laat hij wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Joppy het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat het een lulverhaal is?
Je schept echt wel op. Je zit hier stoer te doen dat je veel alcohol kan drinken. Wat zul jij een rijk leven hebben. Ik bedoel, je zegt het niet voor niets dat je zo veel kan drinken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:38 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dom dom jochie, ik schep over helemaal niks op. ik zeg alleen dat doe jongen dus duidelijk niks kan hebben en dan kom jij met de vraag of ik meer op kan, en als ik dat dan bevestig schep ik op over hoeveel ik wel niet kan drinken. ja hoor
Hahaquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
in werkelijkheid zijn ze gewoon alle 3 gaan rommelen met elkaar, en daarna voelde die andere jongen zich gedwongen en werd boos, maar dat laat hij weg
Ik wist dat ik dit topic had moeten openen op een tijdstip waarop autisten niet rondlopen op het wereldwijde web.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
in werkelijkheid zijn ze gewoon alle 3 gaan rommelen met elkaar, en daarna voelde die andere jongen zich gedwongen en werd boos, maar dat laat hij weg
Goed opgemerkt, afgezien van het 'lulverhaal'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Joppy het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat het een lulverhaal is?
Pff, alsof hij in staat is te begrijpen wat er gisteravond is gebeurd. Dat is 1 zwart gat. Dat kan ik hem wel stoer op zijn muil timmeren maar daar worden we geen van beide beter van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef Pinterman het volgende:
Tjonge jonge en het beste wat je kon doen was een topic openen op Fok?
Vrienden zijn als honden. Als ze op je tapijt pissen, dan duw je ze met hun neus in de zeik. Deze vent komt agressief doen, dan sla jij z'n dronke harses dus knock out. Morgen wordt 'ie wakker, denkt hij kuuuut wat was ik een lul gisteren, stom van me, doen we nooit weer.
Nu doet hij het volgende keer gewoon weer.
Hij dacht dat de hele avond een complot was van B en mij om hem te gaan ergeren. Right, hij nodigde mij nota bene zelf uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef Splutje het volgende:
Sorry hoor, maar zo'n invloed heeft alcohol nog nooit op mij noch op een van mijn vrienden gehad.
Je vrienden gaan meppen![]()
wat jij wil jongen. ik zit trouwens ook dik op de cocaïne, zo stoer voel ik me dan! maar crack daar doe ik niet aan, crack is wackquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je schept echt wel op. Je zit hier stoer te doen dat je veel alcohol kan drinken. Wat zul jij een rijk leven hebben. Ik bedoel, je zegt het niet voor niets dat je zo veel kan drinken!
Met bevroren frikadellenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef apenkutkop het volgende:
autist? ga weg jij! ik leef me juist heel erg in in de situatie en heb inzicht, ik weet precies wat er daar gebeurd isquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Ik wist dat ik dit topic had moeten openen op een tijdstip waarop autisten niet rondlopen op het wereldwijde web.
Waarschijnlijk omdat jij je in dergelijke kringen begeeft. Inzicht en inlevingsvermogen heb je pas als je het zelf hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:54 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
autist? ga weg jij! ik leef me juist heel erg in in de situatie en heb inzicht, ik weet precies wat er daar gebeurd is
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
Dronken van een flesje whisky.
Ik drink er toch minimaal 3 voordat ik wat begin te voelen.
"Neuh, ik was niet bezopen. JIJ was bezopen"quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:56 schreef mp_40_fan het volgende:
Mensen met een kwade dronk
En ze geven het ook nooit toe he, behalve om stoer te doen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:56 schreef larry91 het volgende:
TS ging naar het huis van vriend B, maar wist in eerste instantie niet dat vriend B daar aanwezig was?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:48 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, afgezien van het 'lulverhaal'.
Ik was het verhaal aan het typen en kwam erachter dat ik een fout had gemaakt. Omdat ik te lui was om dit te corrigeren besloot ik er specifiek bij te zetten dat wij in het huis van vriend B zaten.
Hoe de situatie dus eigenlijk was. Vriend A vroeg of ik samen naar vriend B zou gaan om daar wat te drinken.
ja je moet weten dat ik er elk weekend met m'n homies op los bal. dat houd de vriendschap levendig, moet je ook eens proberen! xDquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:59 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij je in dergelijke kringen begeeft. Inzicht en inlevingsvermogen heb je pas als je het zelf hebt meegemaakt.
Ik daarentegen herken me helemaal niet in jouw verhaal. Dus hou je avonturen maar lekker waar ze horen. Binnenskamers waar jij gegangraped wordt door je homies.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:00 schreef Dario_ het volgende:
[..]
"Neuh, ik was niet bezopen. JIJ was bezopen"
"Mwah, viel verkeerd, niet goed gegeten"
"Dat heb ik normaal nooit, vast omdat ik gewerkt heb hele dag"
etc etc etc.
Je zit in 4 HAVO dus waarschijnlijk heb je 2 keer een nipje whiskey gehad in je leven. Stoer hoor! Bijna net zo stoer als dat sarcasme van je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:52 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
wat jij wil jongen. ik zit trouwens ook dik op de cocaïne, zo stoer voel ik me dan! maar crack daar doe ik niet aan, crack is wack
dus?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je zit in 4 HAVO dus waarschijnlijk heb je 2 keer een nipje whiskey gehad in je leven. Stoer hoor! Bijna net zo stoer als dat sarcasme van je.
Nee, nu probeer je het dandy om te draaien maar het gaat hier om jouw fenomenale drinkgedrag waar je zo trots op bent. Hoeveel drink je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dus?dat jij nog nooit een druppel hebt gehad voor je 40e wil niet zeggen dat andere ook zo lang teren op cola
Kijk nou uit. Fuck niet met Sgt.Stiglitzquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dus?dat jij nog nooit een druppel hebt gehad voor je 40e wil niet zeggen dat andere ook zo lang teren op cola
iedere dag een whisky voordat ik op de fiets spring naar school, en in het weekend tel ik niet en drink ik maar door totdat ik de volgende dag wakker wordt en niet meer weet hoe de avond eindigde, maar of dat nou door de alcohol of door de drugs komt weet ik ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, nu probeer je het dandy om te draaien maar het gaat hier om jouw fenomenale drinkgedrag waar je zo trots op bent. Hoeveel drink je?
oe, ik word bang!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef Koenani het volgende:
[..]
Kijk nou uit. Fuck niet met Sgt.Stiglitz
En nog trots op zijn ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
iedere dag een whisky voordat ik op de fiets spring naar school, en in het weekend tel ik niet en drink ik maar door totdat ik de volgende dag wakker wordt en niet meer weet hoe de avond eindigde, maar of dat nou door de alcohol of door de drugs komt weet ik ook niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
iedere dag een whisky voordat ik op de fiets spring naar school, en in het weekend tel ik niet en drink ik maar door totdat ik de volgende dag wakker wordt en niet meer weet hoe de avond eindigde, maar of dat nou door de alcohol of door de drugs komt weet ik ook niet
Jij kent duidelijk de geschiedenis van Sgt.Stiglitz nog niet.. Hij heeft ooit eens iemand zijn tenen gebroken door er met een baksteen op te slaan, vervolgens het vel van zijn benen eraf geschraapt en opgegeten. En als je dacht dat het dat was, hij heeft het slachtoffer toen nog anaal vernederd met diezelfde steen en heeft hem vervolgens geskullfucked.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:12 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
oe, ik word bang!![]()
ps: dit mag dan misschien wel m'n 1000poppetje zijn, maar mensen dwingen me te vaak hier op FOK om hem te gebruiken!
je wil niet weten wat ik nog meer uitspook. zo word ik iedere zaterdag en zondag naast andere(n) mensen wakker. en dan voel ik me zó stoer want ik ben een zuiplap een junk en een sletquote:
en nu zit hij veilig achter slot en grendel in een tbs met internetverbinding. geen zorgen dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef Koenani het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk de geschiedenis van Sgt.Stiglitz nog niet.. Hij heeft ooit eens iemand zijn tenen gebroken door er met een baksteen op te slaan, vervolgens het vel van zijn benen eraf geschraapt en opgegeten. En als je dacht dat het dat was, hij heeft het slachtoffer toen nog anaal vernederd met diezelfde steen en heeft hem vervolgens geskullfucked.
Dit alles omdat hij geen lolly kreeg...
Jaja, probeer nog een keer grappig te doen omdat het te pijnlijk voor je wordt. Goed zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:17 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik nog meer uitspook. zo word ik iedere zaterdag en zondag naast andere(n) mensen wakker. en dan voel ik me zó stoer want ik ben een zuiplap een junk en een slet
pijnlijk is het sowieso, ik ben gister anaal genomen door een vent met een hele grote *quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:19 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jaja, probeer nog een keer grappig te doen omdat het te pijnlijk voor je wordt. Goed zo.
Nee, daarom is hij dus zo über leip.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en nu zit hij veilig achter slot en grendel in een tbs met internetverbinding. geen zorgen dus
Dus?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Pff, alsof hij in staat is te begrijpen wat er gisteravond is gebeurd. Dat is 1 zwart gat. Dat kan ik hem wel stoer op zijn muil timmeren maar daar worden we geen van beide beter van.
Gelukkig zijn er mensen die wél met het verstand wat zij gekregen hebben denken.
Dus? Dat ga ik je haarfijn uitleggen, daar jij het om de een of andere reden niet snapt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:24 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dus?
Oh geeft niet maatje, het kan de beste overkomen. Nee, ik heb er geen blauwe plekken aan overgehouden. Maak je niet dik. Iedereen schopt zijn vrienden wel eens. Je was dronken, ik begrijp het. Je wist het ook allemaal niet meer. Geeft niets joh.
![]()
![]()
![]()
Dat hij dronken was en zich er niets meer van herrinert wil niet zeggen dat je hem niet aan hoeft te pakken. De stomp in zijn gezicht herrinert hij niet, maar het blauwe oog de ochtend erna wel. En als jij hem vervolgens piekfijn weet uit te leggen hoe hij daaraan komt, dan komt de boodschap vast wel over.
Maar je kunt 'm ook een aai over de bol geven en op Fok komen uithuilen omdat je hem niet in zijn gezicht durft te vertellen dat hij een klootzak is als hij drinkt, klopt.
Oh alleen die apekuttekop ofzo. Maar hij is sowieso al een josti en niemand let op hem.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef Plums het volgende:
Iedereen stoer doen over dattie zoveel kan drinken
wat is een josti?quote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh alleen die apekuttekop ofzo. Maar hij is sowieso al een josti en niemand let op hem.
Ga eens snel met fatsoenlijk volk omquote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef J-heronimus het volgende:
Ik heb daar echt een hekel aan gekregen. Ik walg zelf van mensen die ruzie zoeken bij het uitgaan en ik heb een aantal vrienden die dus na een paar biertjes opeens mensen lopen uit te dagen. Vaak kan ik er tussen springen en het sussen maar af en toe komt het voor dat ik in een vechtpartij beland door het gedrag van me vrienden. Laatst hebben ze een boete gekregen voor openbare geweldpleging, hopelijk leren ze hier iets van..
quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga eens snel met fatsoenlijk volk om
quote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef damsco het volgende:
Je beschrijft mijn leven. Niks mis met beetje uitkering vangen hoor.
Gezien je nick heb je daar geen last van, ik ken ook zo'n gast die na 6 bier helemaal of agressief of uiterst sentimenteel wordt. Ik heb liever agressief, maar dat is ook niet altijd een pretjequote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef Chuck.Norris het volgende:
paupers die agressief worden bij het drinken![]()
als ik dronken ben heb ik iedereen graag
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:26 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Wat een toeval! Jij en TS hebben dezelfde vrienden.!
Toch niet cookie he?quote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
In onze groep heb je ook precies 1 zo'n cono die als een gek gaat doordrinken en een kwade dronk krijgt en vervolgens met alles en iedereen ruzie gaat zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ook zo'n gast, die heeft nog een tijdje bij me gelogeerd, want hij werd overal de deur gewezen (logisch). Op een gegeven moment was ik hem ook zat en heb hem de deur uitgezet.quote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef J-heronimus het volgende:
Ik heb daar echt een hekel aan gekregen. Ik walg zelf van mensen die ruzie zoeken bij het uitgaan en ik heb een aantal vrienden die dus na een paar biertjes opeens mensen lopen uit te dagen. Vaak kan ik er tussen springen en het sussen maar af en toe komt het voor dat ik in een vechtpartij beland door het gedrag van me vrienden. Laatst hebben ze een boete gekregen voor openbare geweldpleging, hopelijk leren ze hier iets van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |