quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef hummerh2 het volgende:
Beste Fok!ers,
Dit is mijn 2de topic hier op fok.
Mijn klacht gaat over mijn school. Deze is tegen De Partij Voor de Vrijheid.
Als je openlijk uitkomt voor je mening dan wordt je meteen vies aan gekeken en begint een leraar een preek over dat de PVV slecht is en dat zelfs de Volksunie nog minder extreem is.
Ik heb ooit een spreekbeurt gedaan over de PVV, hier was ook felle kritiek op. Het gekke was dat ik een laag punt kreeg terwijl iemand die het heel slecht deed, ( Stotteren etc. ) een hoger punt kreeg.
Ook mag je hier bijvoorbeeld D66 posters ophangen maar PVV posters zijn uit den boze en hier kan je voor geschorst worden.
Klacht : School is onredelijk voor andersdenkenden dan hun linkse idealen.
Zegt iemand met Noord-Koreaanse vlag als avatarquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan ze er moeilijk ongelijk in geven.
Maar het is toch onredelijk dat je wel D66 posters op mag hangen en voor PVV posters geschorst wordt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Maar het is toch onredelijk dat je wel D66 posters op mag hangen en voor PVV posters geschorst wordt?
D66 is niet racistisch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Maar het is toch onredelijk dat je wel D66 posters op mag hangen en voor PVV posters geschorst wordt?
bel de krantquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:36 schreef Jahr00n het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN NOU EENS WE WORDEN HIER GEDEMONISEERD DOOR DE LINKSE HEREN IN DEN HAAG STEM GEERT DIE ZORGT ER WEL VOOR DAT DIT OPHOUD
Op scholen moet je helemaal geen posters op mogen hangen, die moeten politiek onafhankelijk onderwijs geven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |