Als ik zie dat Silvia Saint dat doet, waarom zouden er in Nederland dan geen meiden rondlopen die dat doen?
Trouwens, als je een condoom omdoet met anale sex, en dat bij het pijpen afdoet, is er niets aan de hand
quote:Behalve die latex smaak lijkt me toch minder...
Op woensdag 01 mei 2002 20:59 schreef gooddaddy het volgende:
Omdat die vent die Sylvia Saint net in d'r sterrtje geneukt heeft, eerst zijn lul heeft gewassen voordat zij hem in haar mond nam. alleen hebben ze toen even de camera uitgezet.Trouwens, als je een condoom omdoet met anale sex, en dat bij het pijpen afdoet, is er niets aan de hand
van mij zou ze het nog niet eens mogen man.... best wel goor.
maar sprak laatst een vriend van me en hij vertelde dat hij wellus haar kontje likte... alleen wel als ze zich net had gewassen... een andere maat van me vingert haar wellus in de anus maarjah...
[Dit bericht is gewijzigd door hmtwm op 01-05-2002 21:09]
quote:Silvia Saint heeft vaak zat ass2mouth gehanteerd hoor, zonder dat er geknipt werd. En niet alleen Silvia trouwens. Maar hey ze doet ook trio's quatro's, double anal penetration. Dat zie ik onze brave Fok!stertjes en vooral homofobe Fok!kertjes niet zo snel doen.
Op woensdag 01 mei 2002 20:59 schreef gooddaddy het volgende:
Omdat die vent die Sylvia Saint net in d'r sterrtje geneukt heeft, eerst zijn lul heeft gewassen voordat zij hem in haar mond nam. alleen hebben ze toen even de camera uitgezet.
quote:U is daar cameraman??
Op woensdag 01 mei 2002 21:19 schreef Herald het volgende:Silvia Saint heeft vaak zat ass2mouth gehanteerd hoor, zonder dat er geknipt werd.
quote:Tja volgens mij stond er ook dat je hem afdoet.
Op woensdag 01 mei 2002 21:04 schreef SolidArt het volgende:[..]
Behalve die latex smaak lijkt me toch minder...
quote:Maar dat heerlijke zaaddodende glijmiddeltje zit dan nog wel mooi op je pikkie...
Op woensdag 01 mei 2002 22:50 schreef B03S het volgende:[..]
Tja volgens mij stond er ook dat je hem afdoet.
(ja ik weet dat dat aan de buitenkant hoort)
quote:Ah, de expert
Op woensdag 01 mei 2002 21:19 schreef Herald het volgende:[..]
Silvia Saint heeft vaak zat ass2mouth gehanteerd hoor, zonder dat er geknipt werd. En niet alleen Silvia trouwens. Maar hey ze doet ook trio's quatro's, double anal penetration. Dat zie ik onze brave Fok!stertjes en vooral homofobe Fok!kertjes niet zo snel doen.
als iemand de films van Rocco Siffredi eens goed bekeken heeft weet je precies wat het is
enne, mijn vriendin doet het, ikke blij! het is gewoon erg geil! maar 'properheid' staat voorop ...
quote:*serieuze note: let wel op hygiene youriw. want bepaalde bacterieen uit die regio kunnen voor infecties zorgen.
Op donderdag 02 mei 2002 10:55 schreef youriw het volgende:
als je helemaal stoert bent heb je het alleen maar over A2Mals iemand de films van Rocco Siffredi eens goed bekeken heeft weet je precies wat het is
enne, mijn vriendin doet het, ikke blij! het is gewoon erg geil! maar 'properheid' staat voorop ...
quote:bedankt en uiteraard
Op donderdag 02 mei 2002 11:35 schreef IHOAKSISnoet het volgende:*serieuze note: let wel op hygiene youriw. want bepaalde bacterieen uit die regio kunnen voor infecties zorgen.
quote:maar ik ging er van uit dat de Fok!kertjes dat niet zouden snappen
als je helemaal stoert bent heb je het alleen maar over A2M
quote:Mukie doet dat vast ook, hoe zit het nou met die date voor de DP?
quote:Die Rocco is inderdaad wat anaal gefixeerd, maar het ziet er best geil uit ja...
als iemand de films van Rocco Siffredi eens goed bekeken heeft weet je precies wat het is
Aan de andere kant, de lucht kan weleens tegenvallen; dat ruik je niet via de TV
quote:ehm, jij hebt echt een cache van hier tot tokio, maar als ik hetm ij goed herinner is mukie een vrouw, plus mannetje ikke is nog één te kort ... neem ik mijn vriendin mee hebben we nog geen dp, of we gaan natuurlijk over op dildo's?!
Op donderdag 02 mei 2002 16:51 schreef Herald het volgende:
Mukie doet dat vast ook, hoe zit het nou met die date voor de DP?
quote:Je zult ze de kost moeten geven.
Op woensdag 01 mei 2002 21:07 schreef Fairy het volgende:
wie is er hier vies van zichzelf ???
quote:OohHW...
Op maandag 06 mei 2002 12:30 schreef miriamzwelgje het volgende:
nou diego
dat had ik niet van jou verwacht zo'n forum!!!maarre neej dat lijkt me niet echt fris maar ik pijp wel graag ook na gewoon wippen dat maakt me niet zo uit...
greet mir
quote:hmmn, maar dan ruikt je aars weer naar aardbei
Op woensdag 01 mei 2002 22:08 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
Condoom met smaakje?
quote:Lekker toch!
Op dinsdag 07 mei 2002 09:42 schreef MOONboy het volgende:[..]
hmmn, maar dan ruikt je aars weer naar aardbei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |