Wat een leuke ovenhandschoenen!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef ivetje het volgende:
Nieuwe aankoop
[ afbeelding ]
Ik vind ze zo schattig. En aangezien ik toch nergens meer gewone handschoenen kan kopen, ga ik dit maar proberen. Nu alleen nog even hopen dat mijn vriend nog geen handschoenen heeft besteld ergensEn voor 50 euro, kon ze gewoon niet weerstaan!!
-proest- Het lijkt mij eigenlijk dat je dat soort dingen alleen wilt omdat er 'ugg' op staat.quote:
Ja, dan betaal ik liever nog 50 euro extra en haal daarvan de mooiere variant waar alleen een klein logotje op zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
-proest- Het lijkt mij eigenlijk dat je dat soort dingen alleen wilt omdat er 'ugg' op staat.
Ik heb ze gemaild, als ik reactie krijg wil ik donderdag even gaan kijken....hopelijk word ik niet vermoordquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, als ze echt zijn, koop ik ze zeker daar. 70 euro is wel iets om over na te denken.
Ah, tof! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild, als ik reactie krijg wil ik donderdag even gaan kijken....hopelijk word ik niet vermoord. Iemand enig idee of die Sundance II bestaat in Sand? Op Ugg Australie is ie alleen in Chestnut en die winkel op Marktplaats heeft hem ook in Sand.
Op Uggsuitamerika.nl verkopen ze volgens mij wel echte en daar hebben ze de sundance 2 dus ook in 2 kleuren. Ik volg het niet meer. Verlicht mij o heilige ugg expertsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:09 schreef tliciouz het volgende:
Hmm daar verkopen ze de sundance 2 in verschillende kleuren, was het dan niet nep? Die hebben ze toch alleen in chestnut?
Moeilijk. Maar als je ze mailt krijg je geheid antwoord: 'Tuurlijk zijn ze echt!' En vervolgens zijn ze boos.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild, als ik reactie krijg wil ik donderdag even gaan kijken....hopelijk word ik niet vermoord. Iemand enig idee of die Sundance II bestaat in Sand? Op Ugg Australie is ie alleen in Chestnut en die winkel op Marktplaats heeft hem ook in Sand.
Ik heb ze niet gemaild of ze echt zijn (dat is hetzelfde als vragen of vuur heet is) maar of ik donderdag kan komenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef Tamashii het volgende:
Moeilijk. Maar als je ze mailt krijg je geheid antwoord: 'Tuurlijk zijn ze echt!' En vervolgens zijn ze boos.![]()
Oeuh!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gemaild of ze echt zijn (dat is hetzelfde als vragen of vuur heet is) maar of ik donderdag kan komen
Ze zijn overigens zojuist 140 euro gewordenquote:We hebben ze helaas niet op voorraad, we kunnen het eventueel voor U
bestellen. Dan komen ze verwacht op 15 januari binnen.
Is het dan de sunburst die alleen in chestnut bestaan? Ik dacht het hier ergens te lezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja Sundance II bestaat ook in Sand :]
Nee sunburst zijn er ook in sand, maar ik kwam net een link naar zappos tegen, van een Sundance II in sand, maar hij kwam zelf niet uit op de sand, dus ik weet niet of het dus niet zo is, of dat ze ze gewoon niet meer verkopen.. Hmm.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het dan de sunburst die alleen in chestnut bestaan? Ik dacht het hier ergens te lezen
Vreemdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee sunburst zijn er ook in sand, maar ik kwam net een link naar zappos tegen, van een Sundance II in sand, maar hij kwam zelf niet uit op de sand, dus ik weet niet of het dus niet zo is, of dat ze ze gewoon niet meer verkopen.. Hmm.
Geen idee, denk dat je echt om goede foto's zou moeten vragen en dan kan zien of ze echt zijn. En natuurlijk de prijs, dat die niet té laag is.. Er zullen vast niet alleen maar nepperds tussen zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
VreemdIs kopen via ebay eigenlijk betrouwbaar? Ik wil namelijk de sundance II kopen en laten opsturen naar een adres in Amerika en die neemt hem dan mee voor mij naar NL.
Op elke handschoen of want staat het woord ugg. Dus dat is bullshit. Ik zoek gewoon warme handschoenen of wanten voor op de scooter. En aangezien deze niet zo duur waren (en ik ze al vanaf het moment dat ze uitkwamen schattig vond) heb ik ze gekocht. Maar goed, ieder z'n smaak tochquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
-proest- Het lijkt mij eigenlijk dat je dat soort dingen alleen wilt omdat er 'ugg' op staat.
Oh dan heb ik het gelezen over de nightfall, excuusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:10 schreef ivetje het volgende:
De sundance en de sunburst bestaan beide in sand. Ik heb zelf de sundance in die kleur. De nightfall bestaat alleen in de kleur chestnut. Sundance en sunburst bestaat niet in chocolate, dus daar moet je ook mee oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |