abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76124351
Oh, ze hebben bij sheepskin ook nog steeds 15% korting op alle classic modellen met code 99ugg15xy. Als je het model opzoekt dat je wil hebben zul je de banner er wel bij zien staan. Je mag ze dan alleen niet meer terugsturen als de maat niet goed is oid dus je moet dat wel even zeker weten.
  maandag 28 december 2009 @ 13:26:47 #52
231495 Famouss
Constantinopel
pi_76137877
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Sheepskinshoes is een officiële dealer dus 100% echt. Problemen met de douane zijn er niet echt, alleen kun je er tegenwoordig vanuit gaan dat je altijd aan de deur nog 19% BTW moet betalen (boven de 150 euro ook nog 12% invoerrechten) en inklaringskosten van rond de 10/12,50 euro. Uggs 'glippen' er bijna nooit meer doorheen.

Bij sheepskin kun je laten verzenden met USPS ($50, +/- 3 weken) of UPS ($60, een dag of 4).

Als je de classic short neemt moet je er rekening mee houden dat je nog 19% BTW (over de laarzen + verzendkosten) en 10/12,50 euro inklaringskosten aan de deur moet betalen, maar je bent nog altijd goedkoper uit dan in de winkel.
Oke dus als ik het goed begrijp, moet ik 19% + 10/12.50 betalen aan de deur, want ik heb hm nu via ebay bestelt ( 100% echt ) en die was 125.

Dus ik kom dan totaal uit op 162.50 ?
pi_76145178
Ja dat zal het ongeveer worden. Ik vind Uggs voor mannen echt wel leuk, heb je de short chocolate genomen? Mijn vriend heeft de short chestnut en eerst zei hij "alleen voor binnen hoor, als sloffen" maar nu draagt hij ze ook gewoon buiten Met een losse spijkerbroek en dan een beetje nonchalant half er in
pi_76145281
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:21 schreef Miffy1 het volgende:
Ja dat zal het ongeveer worden. Ik vind Uggs voor mannen echt wel leuk, heb je de short chocolate genomen? Mijn vriend heeft de short chestnut en eerst zei hij "alleen voor binnen hoor, als sloffen" maar nu draagt hij ze ook gewoon buiten Met een losse spijkerbroek en dan een beetje nonchalant half er in
Mijn heeft maat 49 en hoewel ze volgens mij wel in die maat bestaan, is het denk ik écht geen zicht meer
I had a signature once. It was awful.
pi_76148638
Mijn vriend heeft normaal maat 45 (soms ook wel 46) en heeft die classic short in 44 (US size 11).
Ik heb zelf de classics ook een maat kleiner dan mijn normale schoenmaat. Ze bestaan voor mannen wel in 49, misschien kan jouw wel 48 aan, maar het zijn nog steeds heule grote schoenen
  maandag 28 december 2009 @ 18:24:43 #56
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76149541
quote:
Mijn oom draagt ze ook, maar bij hem past het ook gewoon
pi_76149901

WANT

Dus: welke shop is het meest aan te raden?
pi_76150076
Weet iemand waarom de uggs nightfall uit de collectie gehaald zijn?
All good things are wild and free.
  maandag 28 december 2009 @ 20:28:55 #59
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76155131
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Zijn de uggs nightfall uit de collectie gehaald?
Yep, zijn uit de collectie. Snap ook niet helemaal waarom, want het is een hartstikke populair model. Ben blij dat ik die al heb

Btw, sorry dat ik er geen gewoon topic van heb gemaakt. Was alweer vergeten dat ik dat zou doen Volgende keer proberen we het opnieuw
To infinity…and beyond!
  maandag 28 december 2009 @ 20:36:46 #60
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76155527
Ik wil die button handschoentjes hebben, zag ze vandaag in de winkel liggen, dus ga van de week denk even langs.
pi_76155543
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

Yep, zijn uit de collectie. Snap ook niet helemaal waarom, want het is een hartstikke populair model. Ben blij dat ik die al heb

Btw, sorry dat ik er geen gewoon topic van heb gemaakt. Was alweer vergeten dat ik dat zou doen Volgende keer proberen we het opnieuw
Ja ik wou ze dus bestellen. Helaas. Dan worden het de sundance.
All good things are wild and free.
pi_76156631
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]

WANT

Komt deze overeen met deze?

i dont know
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_76157258
HELP ME!

Ik ben wanhopig op zoek naar de UGG Roseberry in het grijs! Ik kan ze werkelijk nérgens vinden. Wel in black, espresso en sand. Maar dus niet in grey. Iemand die me kan helpen?

How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
  maandag 28 december 2009 @ 21:37:05 #64
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76158337
Oh iemand had het er trouwens over dat uggs in amerika goedkoper zijn dan in australie, maar ik denk het niet hoor. Sowieso ligt aus dollars hoger dan us dollars, en ik denk ook dat us ze voor wat meer verkopen in de winkel dan in aussie (dit geld natuurlijk wel alleen voor als je ze mee laat nemen, niet bestellen)
als je 150 dollar (aus en us) (gemiddelde ugg prijs) neemt en dit convert naar euros, kom je op 85 euro uit bij aus, en 95 bij us.. scheelt niet veel, maar toch goedkoper.
  maandag 28 december 2009 @ 22:11:30 #65
11458 ivetje
pi_76159998
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef GLITCH. het volgende:
HELP ME!

Ik ben wanhopig op zoek naar de UGG Roseberry in het grijs! Ik kan ze werkelijk nérgens vinden. Wel in black, espresso en sand. Maar dus niet in grey. Iemand die me kan helpen?

[ afbeelding ]
Grijs bestaat volgens mij helemaal niet. Heb zelf de espresso, maar ik heb grijs nog nooit gezien en hij staat ook niet bij de kleuren op www.uggaustralia.com Neem dus aan dat die niet bestaat.
To infinity…and beyond!
  maandag 28 december 2009 @ 22:12:53 #66
11458 ivetje
pi_76160072
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil die button handschoentjes hebben, zag ze vandaag in de winkel liggen, dus ga van de week denk even langs.
Ik zou wel even opschieten als ik je een tip mag geven. De handschoenen vliegen echt de winkels uit, dus grote kans dat je ze misloopt als je nog een week wacht. Ik heb hier hetzelfde probleem met handschoenen. Echt alle winkels zijn uitverkocht, alleen het Panterhuis in Vianen had nog 1 paar button handschoentjes in de kleur chestnut. En die zoek ik dus net niet Vind trouwens die kleur ook niet zo mooi...heel vaal.
To infinity…and beyond!
  maandag 28 december 2009 @ 22:17:19 #67
11458 ivetje
pi_76160324
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]

WANT

Ik raad sheepskinshoes.com aan of gewoon de officiële website als die ze al heeft. Maar het is een kleur voor het voorseizoen dus denk dat je nog even moet wachten. Je kan ook even kijken of shopbop.com ze krijgt. Zijn ook erg snel met leveren en geen verzendkosten. Weet alleen niet of dat in het nieuwe jaar ook nog zo is, die verzendkosten
To infinity…and beyond!
pi_76160385
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef ivetje het volgende:

[..]

Grijs bestaat volgens mij helemaal niet. Heb zelf de espresso, maar ik heb grijs nog nooit gezien en hij staat ook niet bij de kleuren op www.uggaustralia.com Neem dus aan dat die niet bestaat.
Scheen een van de nieuwste kleuren te zijn, wat ik las. Maar hoe wou je de foto dan nader verklaren? Lijkt me geen soep...
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
  maandag 28 december 2009 @ 22:23:10 #69
11458 ivetje
pi_76160631
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Scheen een van de nieuwste kleuren te zijn, wat ik las. Maar hoe wou je de foto dan nader verklaren? Lijkt me geen soep...
Die pic refereert naar de website sell-ugg.com en die verkopen zowiezo neppe uggs. Bovendien staat er met koeien-letters boven de pic dat het een discount replica ugg boots zijn, dus geen echte. Dit is de site http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://uggeu.com/wp-content/uploads/Newest_Ugg_Roseberry.jpg&imgrefurl=http://uggeu.com/discount-replica-ugg-roseberry-boots-for-women-on-sale/&usg=__ShDJLe1ax6HS2Yd0U6JSnXPWr7o=&h=667&w=500&sz=51&hl=nl&start=2&um=1&tbnid=x36ke1WJepVNGM:&tbnh=138&tbnw=103&prev=/images%3Fq%3Dugg%2Broseberry%2Bgrey%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26um%3D1
En volgens mij is het niet eens grijs wat er op de pic staat. Het elastiek achterop is bruin zo te zien en dat zou niet staan icm een grijze boot. Kan me dus niet voorstellen dat ugg dat zou doen. Dan zou er wel een grijs elastiek in zitten.
To infinity…and beyond!
pi_76161404
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

Die pic refereert naar de website sell-ugg.com en die verkopen zowiezo neppe uggs. Bovendien staat er met koeien-letters boven de pic dat het een discount replica ugg boots zijn, dus geen echte. Dit is de site http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://uggeu.com/wp-content/uploads/Newest_Ugg_Roseberry.jpg&imgrefurl=http://uggeu.com/discount-replica-ugg-roseberry-boots-for-women-on-sale/&usg=__ShDJLe1ax6HS2Yd0U6JSnXPWr7o=&h=667&w=500&sz=51&hl=nl&start=2&um=1&tbnid=x36ke1WJepVNGM:&tbnh=138&tbnw=103&prev=/images%3Fq%3Dugg%2Broseberry%2Bgrey%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26um%3D1
En volgens mij is het niet eens grijs wat er op de pic staat. Het elastiek achterop is bruin zo te zien en dat zou niet staan icm een grijze boot. Kan me dus niet voorstellen dat ugg dat zou doen. Dan zou er wel een grijs elastiek in zitten.
Hmmm potverdorie, ziet er naar uit dat je gelijk hebt! Vond ze zo mooi! Dan maar voor sand gaan waarschijnlijk. Bedankt voor het uitzoeken iig
  maandag 28 december 2009 @ 22:50:18 #71
11458 ivetje
pi_76161979
De sand vond ik ook het mooist eigenlijk, omdat daarbij het bont aan de achterkant zo mooi is. Is een stuk lichter en valt erg op. Maar ben toch voor espresso gegaan. Heb al een paar in de kleur sand en het is en blijft toch erg besmettelijk. Behandel ze dus wel regelmatig met een suede-spray enzo om het ergste vuil te weren
To infinity…and beyond!
pi_76162265
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef ivetje het volgende:
De sand vond ik ook het mooist eigenlijk, omdat daarbij het bont aan de achterkant zo mooi is. Is een stuk lichter en valt erg op. Maar ben toch voor espresso gegaan. Heb al een paar in de kleur sand en het is en blijft toch erg besmettelijk. Behandel ze dus wel regelmatig met een suede-spray enzo om het ergste vuil te weren
Ja, dat is enorm besmettelijk! Heb mijn classic tall chestnuts nu een jaar en zien er nog tiptop uit, hoop dat mijn Roseberries het ook zo goed doen straks haha. Heb je een (aan)foto van jouw Roseberries?
pi_76163681
gewoon goed zoeken op ebay, daar haal je toch het voordeligste je uggs weg.... wel goed opletten op reputatie, prijs, afbeeldingen en andere objecten.
I had a signature once. It was awful.
pi_76164508
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:02 schreef Quantie het volgende:

[..]

Komt deze overeen met deze?

[ afbeelding ]
i dont know
Dat zijn in ieder geval neppers want aan echte uggs hangen geen kaartjes....
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:18:34 #75
231495 Famouss
Constantinopel
pi_76165836
quote:
haha yeszur, een Chocolate indeed .. ik heb maar maat 42, dus zo heel groot zou het niet staan. ben 1.80 duss dat valt wel mee denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')