Nee da's wel weer jammer.. Verder ben ik echt tevreden over shopbop, eergisteren tegen de avond besteld en nu was het er alquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef ivetje het volgende:
Nadeel is dat je bij bv. shopbop gen verzendkosten betaald en je die dus ook niet op de bon terug vind. Kan je dus ook niets aan de douane doorgeven daarover.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef Miffy1 het volgende:
Nog iemand die de paarse Classic Tall zoekt?
Bij Van den Assem 199,95 en 20% kassakorting eraf, 159 eurootjes
http://www.ikwilschoenen.(...)kelnummer=1710.60.25
Neequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:17 schreef Frosting het volgende:
is deze site
http://www.australiaugg.org/
betrouwbaar?
weet je waarom?quote:
Dat dus. De nightfall leveren ze bv in 4 kleuren: Ugg Australia heeft er maar 1 en dat is de Chestnut.quote:
Ja in princiepe zitten m'n talls nu gewoon goed, wel beetje ruimte over bij m'n tenen. Maar heb ook op die site de Argyle knit gezien in het paars, en die moet je toch echt in een maat kleiner nemen? Want die is ook zo nice.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:35 schreef Miffy1 het volgende:
Ik heb de classic altijd een maatje kleiner dan mijn normale schoenmaat, zou volgens mij wel moeten kunnen een 10. Je kunt ze ook nog terugsturen als ze niet goed zijn (binnen 14 dagen, wel zelf de verzendkosten terug betalen).
Maar sommigen slaan ze ook expres om..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef ivetje het volgende:
Vallen die flapjes van de bailey button niet om na verloop van tijd? Zie erg veel mensen lopen met van die neerhangende flappen. Tot aan het knoopje zitten ze goed, alles daarboven gaat omlaag hangen. Zo zonde vind ik dat.
Wellicht maar als je het niet expres doet heb je het vaak ook al na een paar weken...zijn wel trucjes voor als je het niet mooi vindquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Maar sommigen slaan ze ook expres om..
Ah okee, heb het nog nooit gezien. Misschien is het me gewoon nog niet opgevallenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wellicht maar als je het niet expres doet heb je het vaak ook al na een paar weken...zijn wel trucjes voor als je het niet mooi vind
Trucjes om te voorkomen dat ze om gaan hangen? Wat voor trucjes? Enlighten me pleasequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wellicht maar als je het niet expres doet heb je het vaak ook al na een paar weken...zijn wel trucjes voor als je het niet mooi vind
Ik heb het laatst gelezen op uggs.hyves.nl maar kan het niet meer terugvinden. Weet nog wel dat één iemand er een stukje klittenband tussen had laten zetten bij de schoenmakerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:59 schreef texelonia het volgende:
Trucjes om te voorkomen dat ze om gaan hangen? Wat voor trucjes? Enlighten me please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |