abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:50:00 #226
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76605440
Ja blijf de short ook wel het leukste vinden ja. ^^ Hmmm nou krijg maandag geld dus kijken hoeveel t wordt allemaal.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:01:04 #227
43031 Keekaboo
Met hoofdletter K
pi_76607718
Hallo iedereen,

Ik kom even binnen vallen in jullie topic.
Ik heb zojuist gekeken bij sheepskin shoe en vond hier al dat hun betrouwbaar waren qua uggs

Wat ik aan jullie wil vragen, ik wil graag de Classic Cardy (in het grijs).
Maat 5 is toch maat 38 in Nederland? En hij staat er voor 139 dollar op. Wat is de prijs die ik uiteindelijk betaal als die in Nederland is aangekomen?

Het zal vast hier al heel vaak gevraagd en genoemd zijn, maar ik ben beetje ongeduldig
Ik wil gewoon zo snel mogelijk bestellen.

Mochtend jullie eventueel weten waar die goedkoper is dan bij sheepskin dan sta ik daar natuurlijk open voor

Alvast super bedankt!!
Live the life you love, love the life you live
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:58:31 #228
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_76609869
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef Keekaboo het volgende:
Hallo iedereen,

Ik kom even binnen vallen in jullie topic.
Ik heb zojuist gekeken bij sheepskin shoe en vond hier al dat hun betrouwbaar waren qua uggs

Maat 5 is toch maat 38 in Nederland? En hij staat er voor 139 dollar op. Wat is de prijs die ik uiteindelijk betaal als die in Nederland is aangekomen?

Het zal vast hier al heel vaak gevraagd en genoemd zijn, maar ik ben beetje ongeduldig

Mochtend jullie eventueel weten waar die goedkoper is dan bij sheepskin dan sta ik daar natuurlijk open voor

Alvast super bedankt!!
w7 = 38
de prijs is geloof ik (mits douanekosten) totaal bedrag in EU incl. verzendkosten + 19% en eventueel (of zeker?) 12,50 euro aan TNT.
Living and loving in the moment.
pi_76613236
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb even zitten kijken en vergelijken... En ik wil toch echt paarse Uggs. Want paars is leuk .
Maar ik kan niet kiezen. Dus welke zijn het leukste? Ik twijfel het meeste tussen de Short en Button... Classic heb ik al in het zwart, dus vandaar.

[ afbeelding ]
Die lage paarse is volgens mij de kleur Eggplant (het is dus meer aubergine dan paars), inderdaad van de 2009 collectie. Op de officiële Uggaustralia site kun je 'm al niet meer bestellen, op Sheepskin staat dat ze alle maten nog hebben (maar die zijn niet altijd up-to-date met de voorraad ).

Ik vind die paarse Tall het leukste daar zit ik zelf ook over te denken, het is voor mijn doen een vrij gewaagde kleur . Als je de dames classics normaal in 37 of 38 of hebt zou je de kids purple short nog passen in kindermaat 5 of 6, dat vind ik zelf ook wel een leuke:
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=15485
pi_76613714
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef Keekaboo het volgende:

Als je van die 15% korting code van Sheepskin gebruikt maakt zijn ze $168 incl verzenden, met alle kosten aan de deur kom je dan op ongeveer 150 euro uit totaal. Ik zou heel even zoeken op UK sites, ik heb de cardy daar voorbij zien komen voor rond de 85 pond, de pond is ongeveer 1,10 dus dan zou het incl, verzenden rond de 100 euro worden (als het uit de UK komt betaal je verder geen kosten aan de deur).

De cardy zou ik zeker een maat kleiner nemen dan je normale schoenmaat anders ga je er uit lopen slippen. Je grote teen komt bij dit model altijd een klein beetje door de laars heen maar dat komt omdat het gebreid is. Ik heb zelf 38 maar van de cardy hebt ik 37, ik heb nog een 38 gepast maar dan ging ik de hele tijd met mijn hiel op en neer en mijn grote teen kwam daar ook zelfs een beetje door de stof heen.

Laat even weten of je al besteld heb, anders kijk ik nog even of ik ze in de UK goedkoper kan vinden.
pi_76613877
Heb al een site gevonden
http://www.shudoo.co.uk/P~UGG-CLCD~UGG+Australia+Classic+Cardy
Als je echt de 38 nodig hebt moet je UK maat 5.5 hebben, deze is 95 pond en 15 verzendkosten. Totaal dus ongeveer 121 euro, en je hebt dat sneller binnen dan vanuit de US (als het weer tenminste wat beter wordt in Engeland )
pi_76615882
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef ivetje het volgende:

[..]

Die grijze lijkt zo op de pic veel te donker. Maar is moeilijk te beoordelen. Die roze klopt al niet, aangezien er een koraal-roze uit komt deze zomer maar die heeft een bruine zool. Geen grijze..ook de kids kleur heeft die kleur zool niet. Die zijn dus al nep als je het mij vraagt.

Dieske : Wat voor zool heeft dat model dat je over hebt gekocht? Gewoon een classic zool of een andere soort? (dan bedoel ik dus het profiel ). Ik ken dit model ook niet, het moet een model uit de metropoliton collection zijn, gezien de zool en het metalen label achter (zelfde als upside,roseberry,knightsbridge etc.) Maar ik kom dit model nergens tegen...Welk model staat er op de doos? Hoort zo'n sticker op te zitten met het model en de maat enzo.
Ivetje: De zool is beige met donkerde bruine "stukken" erin die ook iets hoger liggen. Verder een klein ovaal bruin rondje met uggs australia met een R erachter. Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik heb zo'n zool als een voorbij zien komen op site's/forums
pi_76616158

Even plaatje gezocht. Zo ziet mijn zool eruit het is van de special edition maar meer weet ik niet
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:08:58 #234
43031 Keekaboo
Met hoofdletter K
pi_76616324
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Miffy1 het volgende:
Heb al een site gevonden
http://www.shudoo.co.uk/P~UGG-CLCD~UGG+Australia+Classic+Cardy
Als je echt de 38 nodig hebt moet je UK maat 5.5 hebben, deze is 95 pond en 15 verzendkosten. Totaal dus ongeveer 121 euro, en je hebt dat sneller binnen dan vanuit de US (als het weer tenminste wat beter wordt in Engeland )
Hee echt superbedankt! Dat scheelt inderdaad wel weer wat en daarnaast is het er waarschijnlijk ook sneller. Want de douane kan soms hier zo ellenlang duren...
Ik heb normaal maat 38 dus ik denk dat ik dan ook 37 nodig heb.

Maar de classic short, valt die hetzelfde qua maat? . Ik zal anders voordat ik ze bestel hier even in de buurt passen (topshelf in de buurt) misschien is dat wel het verstandigst.
Maar als ik zo even snel kijk kan ik de classic short wel weer beter via Amerika bestellen? Worden de verzendkosten eigenlijk bij de douane bij het bedrag opgeteld??

Ik bedacht vandaag dat ik ze eigenlijk toch wel wil, en als eerste vond de cardy het leukst. Maar volgens mij zit de classic wel lekkerder?? Dillemma's....
pi_76619188
Ik heb de classics ook allemaal in 37, hetzelfde als de cardy dus. Qua lengte is dat voor echt goed, ik kom er niet met mijn grote teen door. Alleen bij de cardys zie je een kleine bolling. Ik heb ook smalle voeten dus ik denk dat ik bij de classics echt mijn hiel ga lopen slippen als ik ze in 38 zou nemen.

De cardy en de classic vind ik allebei lekker zitten, alleen zou ik de cardy met dit weer niet zo snel aandoen omdat die écht niet tegen vocht kunnen, het is meer wat voor droog weer. Als je de classics inspuit met waterafstotende spray kunnen ze wel tegen een beetje regen/sneeuw, bij de cardys gaat het water gewoon door de wol heen.

De classics zijn niet zoveel goedkoper in de UK, alleen als je een aanbieding hebt kan het nog wel eens voordelig zijn. Verzendkosten moet je inderdaad bij de kosten van de laarzen optellen en dan 19% BTW erover rekenen (en een vast bedrag van 12,50 voor TNT). Als de laarzen zelf duurder zijn dan 150 euro moet je eerst 12% invoerrechten over het totaal rekenen en daarover nog eens 19% BTW

Er wordt meestal aangeraden om de classic modellen een maatje kleiner te nemen omdat je de wol aan de binnenkant platloopt en dan gaan ze losser zitten. Als je nu in de winkel een 37 gaat passen moet je niet schrikken als ze een beetje strak zitten, dat ga je echt uitlopen. Gewoon kijken of ze qua lengte goed zijn, als je er de eerste keer al met je grote teen er doorheen komt moet je dus wel een 38 nemen. Zijn ze qua lengte wel goed en zitten ze alleen om je voet heen een beetje strak dan kun je gerust een 37 nemen.

Bij shudoo hebben ze de gijze cardy niet meer in 37, hier nog wel
http://www.aspecto.co.uk/search.html?frm_search=ugg+cardy&x=11&y=14
Komt incl. verzenden op ongeveer 138 euro
  zondag 10 januari 2010 @ 11:26:32 #236
43031 Keekaboo
Met hoofdletter K
pi_76625537
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:37 schreef Miffy1 het volgende:
Ik heb de classics ook allemaal in 37, hetzelfde als de cardy dus. Qua lengte is dat voor echt goed, ik kom er niet met mijn grote teen door. Alleen bij de cardys zie je een kleine bolling. Ik heb ook smalle voeten dus ik denk dat ik bij de classics echt mijn hiel ga lopen slippen als ik ze in 38 zou nemen.

Knip

Bij shudoo hebben ze de gijze cardy niet meer in 37, hier nog wel
http://www.aspecto.co.uk/search.html?frm_search=ugg+cardy&x=11&y=14
Komt incl. verzenden op ongeveer 138 euro
Bedankt voor alle informatie. Ik ga vandaag of morgen even passen en dan als het allemaal goed zit gelijk bestellen.
Ik weet nog dat 6,7 jaar geleden ik samen met een vriendin in de PC was en zij toen UGGS wilde bestellen. Dacht toen nog van wie heeft dat ooit bedacht?? Maar toen ik ze een keer even van haar aan deed, (te grote maat) begreep ik ineens waarom en nu wil ik ze dus ook

Alleen die paarse kids versie!! Aaah doet gewoon pijn aan mijn ogen.
pi_76631779
Uggs

Ik heb 1 paar maar ben nog op zoek naar de Cardy's.. het liefst grijs.
Ik ga dit topic volgen
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 10 januari 2010 @ 14:44:28 #238
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76633575
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Die lage paarse is volgens mij de kleur Eggplant (het is dus meer aubergine dan paars), inderdaad van de 2009 collectie. Op de officiële Uggaustralia site kun je 'm al niet meer bestellen, op Sheepskin staat dat ze alle maten nog hebben (maar die zijn niet altijd up-to-date met de voorraad ).

Ik vind die paarse Tall het leukste daar zit ik zelf ook over te denken, het is voor mijn doen een vrij gewaagde kleur . Als je de dames classics normaal in 37 of 38 of hebt zou je de kids purple short nog passen in kindermaat 5 of 6, dat vind ik zelf ook wel een leuke:
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=15485
Naja ik heb een 11 nodig, dus dat gaat niet lukken:P. Maar ik vind de tall wel erg leuk, maar ik heb al een tall, en dat vind ik dan zo jammer. Als ze die kleur van tall nou in een short hadden... Maar de Eggplant is ook zo schattig .
  zondag 10 januari 2010 @ 16:08:53 #239
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76637680
Ik heb even een uitgebreide OP gemaakt voor het volgende topic, is wel zo handig
pi_76639858
Dan spammen we hem maar snel vol!
All good things are wild and free.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:12:02 #241
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76640460
Zag net ook dat ze de Cardy ook in het paars hebben. Ook erg leuk
  zondag 10 januari 2010 @ 17:14:57 #242
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 10 januari 2010 @ 17:27:06 #243
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 10 januari 2010 @ 18:20:38 #244
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76643266
Weet iemand trouwens of deze zool klopt en of de schoenen uberhaupt echt zijn? Ik heb er wel een goed gevoel over eigenlijk, maar heb weinig verstand verder van de nightfall.

zondag 10 januari 2010 @ 21:13:47 #245
43031 Keekaboo
Met hoofdletter K
pi_76652674
Misschien nog een overbodige vraag, maar de ervaringen met Shudoo zijn goed?
Het zijn dus echte Uggs? en de service is goed?
  zondag 10 januari 2010 @ 21:39:02 #246
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76654413
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Keekaboo het volgende:
Misschien nog een overbodige vraag, maar de ervaringen met Shudoo zijn goed?
Het zijn dus echte Uggs? en de service is goed?
Shudoo verkoopt echte UGGs, kijk maar op de UK site van UGG Australia.
Verder heb ik er geen ervaring mee.
  maandag 11 januari 2010 @ 06:55:49 #247
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76666755
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef dieske87 het volgende:
[ afbeelding ]

Even plaatje gezocht. Zo ziet mijn zool eruit het is van de special edition maar meer weet ik niet
Die zool klopt wel gewoon. Welk mode is het?
To infinity…and beyond!
  maandag 11 januari 2010 @ 06:57:15 #248
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76666758
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Weet iemand trouwens of deze zool klopt en of de schoenen uberhaupt echt zijn? Ik heb er wel een goed gevoel over eigenlijk, maar heb weinig verstand verder van de nightfall.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo nep als wat. De kleur van de kralen is niet goed, het bont pluist veel te veel, en de nightfall heeft geen gestrikte touwtjes achterop. Die zijn alleen maar 1 keer geknoopt.
To infinity…and beyond!
  maandag 11 januari 2010 @ 12:03:50 #249
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_76672823
Ja hoor: 37,39 euro aan invoerrechten .
Ga hem straks ophalen en anders morgen!
  maandag 11 januari 2010 @ 18:05:16 #250
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_76687368
Ze zijn binnen! Ik voel m'n teen echter wel tegen de rand aankomen, dus hopelijk lopen ze uit. Maar ik denk het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')