w7 = 38quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef Keekaboo het volgende:
Hallo iedereen,
Ik kom even binnen vallen in jullie topic.
Ik heb zojuist gekeken bij sheepskin shoe en vond hier al dat hun betrouwbaar waren qua uggs
Wat ik aan jullie wil vragen, ik wil graag de Classic Cardy (in het grijs).
Maat 5 is toch maat 38 in Nederland? En hij staat er voor 139 dollar op. Wat is de prijs die ik uiteindelijk betaal als die in Nederland is aangekomen?
Het zal vast hier al heel vaak gevraagd en genoemd zijn, maar ik ben beetje ongeduldig![]()
![]()
Ik wil gewoon zo snel mogelijk bestellen.
Mochtend jullie eventueel weten waar die goedkoper is dan bij sheepskin dan sta ik daar natuurlijk open voor![]()
Alvast super bedankt!!
Die lage paarse is volgens mij de kleur Eggplant (het is dus meer aubergine dan paars), inderdaad van de 2009 collectie. Op de officiële Uggaustralia site kun je 'm al niet meer bestellen, op Sheepskin staat dat ze alle maten nog hebben (maar die zijn niet altijd up-to-date met de voorraadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb even zitten kijken en vergelijken... En ik wil toch echt paarse Uggs. Want paars is leuk.
Maar ik kan niet kiezen.Dus welke zijn het leukste? Ik twijfel het meeste tussen de Short en Button... Classic heb ik al in het zwart, dus vandaar.
[ afbeelding ]
Als je van die 15% korting code van Sheepskin gebruikt maakt zijn ze $168 incl verzenden, met alle kosten aan de deur kom je dan op ongeveer 150 euro uit totaal. Ik zou heel even zoeken op UK sites, ik heb de cardy daar voorbij zien komen voor rond de 85 pond, de pond is ongeveer 1,10 dus dan zou het incl, verzenden rond de 100 euro worden (als het uit de UK komt betaal je verder geen kosten aan de deur).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef Keekaboo het volgende:
Wat ik aan jullie wil vragen, ik wil graag de Classic Cardy (in het grijs).
Maat 5 is toch maat 38 in Nederland? En hij staat er voor 139 dollar op. Wat is de prijs die ik uiteindelijk betaal als die in Nederland is aangekomen?
Het zal vast hier al heel vaak gevraagd en genoemd zijn, maar ik ben beetje ongeduldig![]()
![]()
Ik wil gewoon zo snel mogelijk bestellen.
Mochtend jullie eventueel weten waar die goedkoper is dan bij sheepskin dan sta ik daar natuurlijk open voor![]()
Ivetje: De zool is beige met donkerde bruine "stukken" erin die ook iets hoger liggen. Verder een klein ovaal bruin rondje met uggs australia met een R erachter. Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik heb zo'n zool als een voorbij zien komen op site's/forumsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die grijze lijkt zo op de pic veel te donker. Maar is moeilijk te beoordelen. Die roze klopt al niet, aangezien er een koraal-roze uit komt deze zomer maar die heeft een bruine zool. Geen grijze..ook de kids kleur heeft die kleur zool niet. Die zijn dus al nep als je het mij vraagt.
Dieske : Wat voor zool heeft dat model dat je over hebt gekocht? Gewoon een classic zool of een andere soort? (dan bedoel ik dus het profiel). Ik ken dit model ook niet, het moet een model uit de metropoliton collection zijn, gezien de zool en het metalen label achter (zelfde als upside,roseberry,knightsbridge etc.) Maar ik kom dit model nergens tegen...Welk model staat er op de doos? Hoort zo'n sticker op te zitten met het model en de maat enzo.
Hee echt superbedankt! Dat scheelt inderdaad wel weer wat en daarnaast is het er waarschijnlijk ook sneller. Want de douane kan soms hier zo ellenlang duren...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Miffy1 het volgende:
Heb al een site gevonden
http://www.shudoo.co.uk/P~UGG-CLCD~UGG+Australia+Classic+Cardy
Als je echt de 38 nodig hebt moet je UK maat 5.5 hebben, deze is 95 pond en 15 verzendkosten. Totaal dus ongeveer 121 euro, en je hebt dat sneller binnen dan vanuit de US (als het weer tenminste wat beter wordt in Engeland)
Bedankt voor alle informatie. Ik ga vandaag of morgen even passen en dan als het allemaal goed zit gelijk bestellen.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:37 schreef Miffy1 het volgende:
Ik heb de classics ook allemaal in 37, hetzelfde als de cardy dus. Qua lengte is dat voor echt goed, ik kom er niet met mijn grote teen door. Alleen bij de cardys zie je een kleine bolling. Ik heb ook smalle voeten dus ik denk dat ik bij de classics echt mijn hiel ga lopen slippen als ik ze in 38 zou nemen.
Knip
Bij shudoo hebben ze de gijze cardy niet meer in 37, hier nog wel
http://www.aspecto.co.uk/search.html?frm_search=ugg+cardy&x=11&y=14
Komt incl. verzenden op ongeveer 138 euro
Naja ik heb een 11 nodig, dus dat gaat niet lukken:P. Maar ik vind de tall wel erg leuk, maar ik heb al een tall, en dat vind ik dan zo jammer. Als ze die kleur van tall nou in een short hadden... Maar de Eggplant is ook zo schattigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Die lage paarse is volgens mij de kleur Eggplant (het is dus meer aubergine dan paars), inderdaad van de 2009 collectie. Op de officiële Uggaustralia site kun je 'm al niet meer bestellen, op Sheepskin staat dat ze alle maten nog hebben (maar die zijn niet altijd up-to-date met de voorraad).
Ik vind die paarse Tall het leukste daar zit ik zelf ook over te denken, het is voor mijn doen een vrij gewaagde kleur. Als je de dames classics normaal in 37 of 38 of hebt zou je de kids purple short nog passen in kindermaat 5 of 6, dat vind ik zelf ook wel een leuke:
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=15485
Shudoo verkoopt echte UGGs, kijk maar op de UK site van UGG Australia.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Keekaboo het volgende:
Misschien nog een overbodige vraag, maar de ervaringen met Shudoo zijn goed?
Het zijn dus echte Uggs? en de service is goed?
Die zool klopt wel gewoon. Welk mode is het?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef dieske87 het volgende:
[ afbeelding ]
Even plaatje gezocht. Zo ziet mijn zool eruit het is van de special edition maar meer weet ik niet
Zo nep als wat. De kleur van de kralen is niet goed, het bont pluist veel te veel, en de nightfall heeft geen gestrikte touwtjes achterop. Die zijn alleen maar 1 keer geknoopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Weet iemand trouwens of deze zool klopt en of de schoenen uberhaupt echt zijn?Ik heb er wel een goed gevoel over eigenlijk, maar heb weinig verstand verder van de nightfall.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |