Tilburg Zuid, Vogeltjesbuurt?quote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef Guard het volgende:
jemig het sneeuwt wel hard nu, en ik wil straks nog naar het zuiden (richting ouders)....
Zuid-Limburg?quote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef Guard het volgende:
jemig het sneeuwt wel hard nu, en ik wil straks nog naar het zuiden (richting ouders)....
Hela, zo tognie he?quote:
Niet zover nee (al zijn ze vandaag wel zelf naar Maastricht), grens Noord-Brabant - Limburgquote:
Niet onverstandig.quote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
bij de professor copenhagenlaan liep trouwens iemand op latten haha.
Venlo/Venray? Hela Guard, geintje he! Mn ma woont in Broekhoven, gelukkig wel een mooi stuk ervanquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Hela, zo tognie he?![]()
[..]
Niet zover nee (al zijn ze vandaag wel zelf naar Maastricht), grens Noord-Brabant - Limburg
Haha okequote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet zover nee (al zijn ze vandaag wel zelf naar Maastricht), grens Noord-Brabant - Limburg
Nie meer naar het zuiden bij Nederweert/Weert...quote:Op zondag 20 december 2009 14:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Venlo/Venray? Hela Guard, geintje he! Mn ma woont in Broekhoven, gelukkig wel een mooi stuk ervan
Dan kan je lekker naar de lichtjesparade!quote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef BlackSheep het volgende:
Het gaat 'em voor mij ook niet worden vandaag om naar Tilburg af te reizen. Dan maar overnachten in het altijd even mooie Roosendaal
ja nu is het wel droog, toch maar eens op de sneeuwradar gaan kijken hoe de rest van de dag wordtquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha okeSucces dan als je nog gaat
Wat sociaal!quote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef PierreTT het volgende:
Net met een huisgenoot een jongen geholpen die in de straat vaststond in de sneeuw, had geen profiel meer op zn banden
Mja, dat is wel slimquote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef Guard het volgende:
[..]
ja nu is het wel droog, toch maar eens op de sneeuwradar gaan kijken hoe de rest van de dag wordt
En die gaat nu lekker rijden? Je had een sleepdienst moeten bellenquote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef PierreTT het volgende:
Net met een huisgenoot een jongen geholpen die in de straat vaststond in de sneeuw, had geen profiel meer op zn banden
We stonden hem eigenlijk uit te lachen vanaf mijn raam, maar na een tijdje was het toch een beetje zieligquote:
Hahaquote:Op zondag 20 december 2009 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We stonden hem eigenlijk uit te lachen vanaf mijn raam, maar na een tijdje was het toch een beetje zielig
Nee, hij is net terug in de straat... gaat nu een band verwisselen thuis, en dan weer weg, hij moet naar zn werkquote:Op zondag 20 december 2009 14:22 schreef Guard het volgende:
[..]
En die gaat nu lekker rijden? Je had een sleepdienst moeten bellen
Ja echt hequote:Op zondag 20 december 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaAch... iemand helpen mag wel in het kader van SOG
quote:Op zondag 20 december 2009 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, hij is net terug in de straat... gaat nu een band verwisselen thuis, en dan weer weg, hij moet naar zn werk
Hehe. Eigenlijk wel hè... Maar goed! Wie ben ik om dat te zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja echt heIk moet echt zo eens wat gaan doen!
Oh god neequote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan je lekker naar de lichtjesparade!
Ik ben benieuwd of het (met dit weer) druk gaat worden.quote:
Je hebt nu toch even niks meer qua tentamens? pas in jauari toch weer?quote:Op zondag 20 december 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Eigenlijk wel hè... Maar goed! Wie ben ik om dat te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |