quote:Op zondag 20 december 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
Nou... Alles wat ik vanmorgen weg heb gedaan, ligt weer terug
Hier zwakt het ook weer af, maar net viel er best veelquote:Op zondag 20 december 2009 12:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kak het is nu droog... Sneeuw moet er vallen!
vond meevallen, ben rondje tilburg gaan doen om kaarten weg te brengen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef styliste het volgende:
Wegen zijn echt slecht! Er ligt echt heeeeel veel sneeuw al!
Volgens mij nietquote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef PierreTT het volgende:
Buiten de sneeuw en bijbehorend ongemak nog iets spannends vandaag?
Ik ben aan het leren, verder ook niet zoveelquote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Ben nu kom warme chocomel aan het maken
Nee, alleen iets irritants.quote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef PierreTT het volgende:
Buiten de sneeuw en bijbehorend ongemak nog iets spannends vandaag?
Jemiequote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Stuurloos het volgende:
Komt hier net iemand binnen die onderkoelt is geraakt op de fiets, ambulance is onderweg, kerel ligt onder een deken in het restaurant
Serieusquote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Stuurloos het volgende:
Komt hier net iemand binnen die onderkoelt is geraakt op de fiets, ambulance is onderweg, kerel ligt onder een deken in het restaurant
Jah, is nu absoluut geen doen. die sneeuw op je broek smelt, krijg je het zo koud jahquote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen last van mijn linkerheup/bovenbeenquote:
waarschijnlijk in de sneeuwbui, geen regenpak ....quote:Op zondag 20 december 2009 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
SerieusIs die in tshirt en korte broek naar buiten gegaan ofzo?
How comes?quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar dagen last van mijn linkerheup/bovenbeen
Daarvan raak je toch niet meteen onderkoeld? Tenzij je echt 3 kwartier gaat rondfietsen trouwens... de postbode kwam gister bij mijn werk ook aan met compleet paarsblauwe handen en neus, ook maar even een kopje thee gegevenquote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarschijnlijk in de sneeuwbui, geen regenpak ....
Precies, niet paniekenquote:Op zondag 20 december 2009 13:37 schreef Stuurloos het volgende:
Geen idee, heb die persoon nog niet gezien. Er zijn al twee verplegers bij, dus die laat er lekker mee aanzeulen, wachte wel tot de ambulance er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |