Kak, ik moet na 11 naar huis, hopelijk red ik het net zonder sneeuw...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://buienradar.nl/ en wellicht sneeuw!
Oooh, dan kan ik die 500 meter naar huis in ieder geval droog afleggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:51 schreef Guard het volgende:
het zal pas ver na middernacht, richting de ochtend gaan sneeuwen, volgens NOS weerman...
500 m das niks, die red je ook nog wel in een sneeuwstormquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oooh, dan kan ik die 500 meter naar huis in ieder geval droog afleggen
Is ook wel zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
500 m das niks, die red je ook nog wel in een sneeuwstorm
Bikkel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is ook wel zoEn dat zonder handschoenen he!
Ik zou eigenlijk naar een dorpje bij Den Bosch gaan, maar ik had er niet zoveel zin in met dit weer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dank UGelukkig is het niet al te moeilijk
Gaat iemand voor de rest nog iets ondernemen vanavond of is het officieel te koud en te glad om je naar buiten te begeven
Veel plezier! Ik duik mijn bed zo inquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:22 schreef Guard het volgende:
zo ik spring zo op de fiets (en lazer dan waarschijnlijk meteen op de grond), toch nog mensen gevonden die de stad ingaan
Jij ook veel plezier danquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik duik mijn bed zo in
Moet jij niet leren?quote:
Jawel, maar ik ben nu nog aan het werk... na 11en ga ik leren!quote:
Ik zou dat niet kunnen denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben nu nog aan het werk... na 11en ga ik leren!
Ik ben dan ook een nachtmensquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen denk ik
Het was koud..... heel erg koudquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
Wie gaat er naar tilburg feest ?
Ik wou eigenlijk gaan maar we hebben maar besloten om bij iemand thuis gezellig weekend te vieren
's middags ontvangst bij een zaaltje bij die carrousel met pannenkoeken die echt smerig waren en 's avonds bij dat restaurant bij Vogelrock een buffet wat gewoon echt smerig was.quote:
Hoe kun je in godsnaam pannenkoeken smerig maken? Die kunnen toch alleen maar lukkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
's middags ontvangst bij een zaaltje bij die carrousel met pannenkoeken die echt smerig waren en 's avonds bij dat restaurant bij Vogelrock een buffet wat gewoon echt smerig was.
Hm, interessant.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
's middags ontvangst bij een zaaltje bij die carrousel met pannenkoeken die echt smerig waren en 's avonds bij dat restaurant bij Vogelrock een buffet wat gewoon echt smerig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |