Ik heb geen idee. Heeft Sbs6 een hoge kijkdichtheid in Roosendaal?quote:Op zondag 20 december 2009 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het (met dit weer) druk gaat worden.
Kloptquote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hebt nu toch even niks meer qua tentamens? pas in jauari toch weer?
Geen idee, maar ik hoorde er ook een collega over en die woont in Breda (en is géén SBS persoon, haha)quote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heeft Sbs6 een hoge kijkdichtheid in Roosendaal?
Lichtjesparadequote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan je lekker naar de lichtjesparade!
Het is iets van SBSquote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Mensen die lopen met lichtjes?
Ja, haha. De voorste hoop is het busje van mijn "vader"quote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef Guard het volgende:
die achterste hoop sneeuw is jouw auto, auto_?
207quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. De voorste hoop is het busje van mijn "vader"
Het moet een peugeot 207 voorstellen, haha.
Ik heb die lekker alquote:
Hehe. Hier is het daarnet weer gedaan, maar je ziet er wederom geen flikker meer vanquote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
voorlopig nog maar niet de stoep schoonmaken haha, komt wederom een nieuwe lading aan haha
Oh... Deed ik dat niet?quote:
Nog beter:quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/123868/genieten-in-de-sneeuw.html
WTF
Oeps!quote:
Haha. Ik heb vanmorgen buiten mijn broek uitgedaan (omdat anders alles binnen zeiknat werd), maar dat was aardig koudquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/123868/genieten-in-de-sneeuw.html
WTF
Dat dan weer wel hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |