abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2009 @ 03:19:45 #1
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75795942
Ik zit hier op het vliegveld te wachten om op het vliegtuig te stappen.
De seconde dat de gate opengaat en mensen kunnen boarden stormt er een kudde van 200 man op de deur af om in te stappen, ik zit hier samen met ongeveer 10 mensen te observeren hoe dat kuddevolk in de rij staat te wachten.

Iedereen heeft een stoel toegewezen gekregen dus een plaats heb je toch wel, waarom dan in godsnaam een half uur in de rij gaan staan voor Jan Lul? Heeft iemand het verlossende antwoord?

De rij is nu nog ongeveer 20 man. Ik ga ook eens mijn spullen bij elkaar rapen, ik zie de antwoorden morgenvroeg/avond wel!

Klacht: Kuddevolk.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 19 december 2009 @ 03:20:57 #2
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_75795953
Wist je wel dat op het vliegtuig stappen heul gevaarlijk is
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_75795958
terechte klacht, lekker blijven zitten totdat iedereen weg is, en dan op je gemak de plaatsen opzoeken
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zaterdag 19 december 2009 @ 03:56:18 #4
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_75796192
Ik zit liever gewoon 10 uur in een auto dan 2 uur:
- Naar het vliegveld gaan (ongeacht waarmee)
- Inchecken
- Vliegen
- Rondsjouwen met je bagage.
- Gezeik, stress en drukte om je heen

Dan maar wat langer, je hebt teminste vakantie. Je kunt wat ouwehoeren onderweg. Je medepasagiers kunnen alcohol etc. nuttigen. Je kunt je muziek zo hard zetten als je wil. Geen kotsende mensen om je heen. Het landen met een vliegtuig is vaak slecht voor je oren, dat heb je in de auto ook niet.
Verder is het chill om door de landen heen te rijden en goed voor je topografie en rijvaardigheid. Daarnaast is het meestal goedkoper dan vliegen. En als 10 uur rijden te lang duurt dan kun je afwisselen.
En als je 's avonds vertrekt kun je de hele nacht doorrijden en dan heb je het meestal wel rustig behalve in de echte grote Europese steden.

Het ligt er natuurlijk wel aan waar je naartoe rijdt, maar als het kan ga ik gewoon met de auto al duurt het wat langer. .
  zaterdag 19 december 2009 @ 04:02:08 #5
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75796218
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 03:19 schreef Barcaconia het volgende:
De seconde dat de gate opengaat en mensen kunnen boarden stormt er een kudde van 200 man op de deur af om in te stappen, ik zit hier samen met ongeveer 10 mensen te observeren hoe dat kuddevolk in de rij staat te wachten.

Iedereen heeft een stoel toegewezen gekregen dus een plaats heb je toch wel, waarom dan in godsnaam een half uur in de rij gaan staan voor Jan Lul? Heeft iemand het verlossende antwoord?

De rij is nu nog ongeveer 20 man. Ik ga ook eens mijn spullen bij elkaar rapen, ik zie de antwoorden morgenvroeg/avond wel!

Terechte klacht.
Kan er geen partij tegen het kuddevolk worden opgericht, de PthKV.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 december 2009 @ 04:11:28 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75796287
Ik dacht dat ik hier gepost had
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_75796315
jij bent zo intelligent , bij deze bied ik je de gouden henniepennie aan !
Verstappen 0 WDC's
  zaterdag 19 december 2009 @ 04:23:47 #8
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_75796355
quote:

waarom? Omdat mensen van nature egoistisch zijn en denken dat ze meer recht hebben op alles dan een ander.
The Light Is Leaving Us All
pi_75796400
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 03:56 schreef Ixnay het volgende:
- Inchecken
- Vliegen

Dan maar wat langer, je hebt teminste vakantie. Je kunt wat ouwehoeren onderweg. Je medepasagiers kunnen alcohol etc. nuttigen. Je kunt je muziek zo hard zetten als je wil. Geen kotsende mensen om je heen. Het landen met een vliegtuig is vaak slecht voor je oren, dat heb je in de auto ook niet.
Verder is het chill om door de landen heen te rijden en goed voor je topografie en rijvaardigheid. Daarnaast is het meestal goedkoper dan vliegen. En als 10 uur rijden te lang duurt dan kun je afwisselen.
En als je 's avonds vertrekt kun je de hele nacht doorrijden en dan heb je het meestal wel rustig behalve in de echte grote Europese steden.

Het ligt er natuurlijk wel aan waar je naartoe rijdt, maar als het kan ga ik gewoon met de auto al duurt het wat langer. .
Ook nog een bijkomend voordeel: geen last van jetlag
pi_75796431
Ik had gister avond precies hetzelfde
Ik was mee naar boekarest met FC Twente en iedereen liep in 1 mars naar de gate, terwijl die Roemenen nog riepen NOT YET NOT YET, en toch gewoon blijven staan

Maar goed eind goed al goed, kheb lekker geslapen dus heb het opstijgen niet eens gemerkt, helaas het landen wel, zucht.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 19 december 2009 @ 08:17:37 #11
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_75797003
Ik ben altijd zo zenuwachtig en opgewonden van te voren (nee niet zo.) Dat ik zo snel mogelijk wil zitten. Let's get it over with it.
Maar ik wacht wel de eerste groepjes af, niet meteen tussen de dikke vrouwen en jankende kinderen.
Klap eens in je handjes.
  zaterdag 19 december 2009 @ 08:36:40 #12
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75797111
quote:
- Inchecken
- Vliegen

En je kan er makkelijker uitspringen als er een ongeluk of iets gebeurt
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75797151
quote:
- Inchecken
- Vliegen

helemaal mee eens

maar dat kan ook komen omdat ik autorijden leuk vind, ik zie de rit erheen al als onderdeel van het plezier
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_75797449
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 04:40 schreef bambino het volgende:
Ik had gister avond precies hetzelfde
Ik was mee naar boekarest met FC Twente en iedereen liep in 1 mars naar de gate, terwijl die Roemenen nog riepen NOT YET NOT YET, en toch gewoon blijven staan

Maar goed eind goed al goed, kheb lekker geslapen dus heb het opstijgen niet eens gemerkt, helaas het landen wel, zucht.
Hoeveel supporters van Twente waren er eigenlijk in Roemenie?
En proficiat trouwens met het halen van de volgende ronde. Ik ben trouwens voor PSV.
History became legend, legend became myth.
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:36:19 #15
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_75797657
Ik snap het probleem. Eind november sloot ik achteraan in een wat uitgewaaierde rij voor de incheckbalie. Het was dus al niet helemaal duidelijk wie er nou eerder was, maar goed. Ik ga dus gewoon ergens achteraan staan en schuif netjes mee naar voren. Begint er plotseling een wat oudere vent (tegen de 60 denk ik) me daar een partij herrie te schoppen omdat ik (naar zijn zeggen) voor zou dringen! Ik heb een instelling van "we stappen met z'n allen in het zelfde vliegtuig en we stappen er met z'n allen weer tegelijk uit ook dus waar maak je je druk om!"

Maar goed.. dat snapte die man niet helemaal. Ik heb hem dan ook maar z'n zin gegeven en heb hem voor laten gaan. Ik wilde nog iets zeggen in de trant van "ben je bang dat je je plekje bij het raam niet krijgt ofzo" maar besloot de eer aan mezelf te houden en deze man lekker in z'n sop gaar te laten koken

Ik kwam gelukkig niet naast hem te zitten

Zelfde probleem heb je na de landing. Nadat het vliegtuig gestopt is aan de gate duurt het meestal nog een 10 minuten voordat de deuren opengaan. Maar nagenoeg iedereen staat al op en staat dan 10 minuten krampachtig in het gangpad te wachten tot ze eindelijk kunnen lopen. Ik blijf lekker zitten tot iedereen weg is en raap dan rustig m'n boeltje bij elkaar. Een kwartier later sta je toch weer met z'n allen op je koffers te wachten
quote:
- Inchecken
- Vliegen

Ik zou wel willen, maar rijden naar de Filippijnen duurt zo lang
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:20:17 #16
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75806509
Inderdaad, ik zat gisteren in Detroit, dus naar huis rijden is er niet bij in 10 uurtjes

En wat ook al gezegd is: In het vliegtuig na het landen krijg je een bericht dat ze wachten tot de slurf aangekoppeld is wat ongeveer 10 minuten kan duren. Ondertussen staat iedereen al te dringen voor de deur en in het gangpad met alle koffers in de hand. Kom op, zijn die gasten nu echt zo stom?
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 04:23 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

waarom? Omdat mensen van nature egoistisch zijn en denken dat ze meer recht hebben op alles dan een ander.
Ik denk dat je gelijk kunt hebben. Jammer dat ze niet nadenken over het feit dat het vliegtuig pas vertrekt als de incheckhal leeg is
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75966839
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef valek het volgende:

[..]

Hoeveel supporters van Twente waren er eigenlijk in Roemenie?
En proficiat trouwens met het halen van de volgende ronde. Ik ben trouwens voor PSV.
400
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:31:20 #18
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75967188
enige reden die ik kan bedenken is de ruimte voor bagage in het vliegtuig boven de zitplaatsen. Maarja, neem meestal maar een rugzak maar die ik tussen me benen zet. Dus snap verder ook al de heisa niet.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_75967370
Handbagage . Tenzij je naar de andere kant van de wereld vliegt.
pi_75967825
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Genius-F het volgende:
Handbagage . Tenzij je naar de andere kant van de wereld vliegt.
Ik heb juist alleen handbagage, tenzij ik naar de andere kant van de wereld vlieg .
  woensdag 23 december 2009 @ 13:46:27 #21
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_75967862
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:36 schreef glasbak het volgende:
Ik snap het probleem. Eind november sloot ik achteraan in een wat uitgewaaierde rij voor de incheckbalie. Het was dus al niet helemaal duidelijk wie er nou eerder was, maar goed. Ik ga dus gewoon ergens achteraan staan en schuif netjes mee naar voren. Begint er plotseling een wat oudere vent (tegen de 60 denk ik) me daar een partij herrie te schoppen omdat ik (naar zijn zeggen) voor zou dringen! Ik heb een instelling van "we stappen met z'n allen in het zelfde vliegtuig en we stappen er met z'n allen weer tegelijk uit ook dus waar maak je je druk om!"

Maar goed.. dat snapte die man niet helemaal. Ik heb hem dan ook maar z'n zin gegeven en heb hem voor laten gaan. Ik wilde nog iets zeggen in de trant van "ben je bang dat je je plekje bij het raam niet krijgt ofzo" maar besloot de eer aan mezelf te houden en deze man lekker in z'n sop gaar te laten koken

Ik kwam gelukkig niet naast hem te zitten

Zelfde probleem heb je na de landing. Nadat het vliegtuig gestopt is aan de gate duurt het meestal nog een 10 minuten voordat de deuren opengaan. Maar nagenoeg iedereen staat al op en staat dan 10 minuten krampachtig in het gangpad te wachten tot ze eindelijk kunnen lopen. Ik blijf lekker zitten tot iedereen weg is en raap dan rustig m'n boeltje bij elkaar. Een kwartier later sta je toch weer met z'n allen op je koffers te wachten
Precies. Helemaal is leuk als je je plaats vindt en er zit al iemand. Nog leuker als ze zich openlijk eraan ergeren dat ze van plaats moeten wisselen.

Overigens reis ik heel vaak vanuit Duitsland, omdat het makkelijker is. De Duitsers hebben de neiging om met zijn allen direct bij de baggageband te gaan staan waardoor het moeilijk is om er bij te komen. Ik heb er extra plezier van als ik als laatste instap, als laatste uitstap en dan (nogal lomp) door de menigte duw om als eerste mijn tassen te pakken. En dan mogen sommigen die ongelooflijk hasstig doen nog 20 minuten wachten op hun tassen.
Horrible Cunt!
pi_75967892
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik heb juist alleen handbagage, tenzij ik naar de andere kant van de wereld vlieg .
Nu je het zegt, dat kan ook natuurlijk
  woensdag 23 december 2009 @ 14:06:47 #23
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_75968774
Ja royal sadness dat soort mensen die als eerste aan de beurt willen zijn.

Vorig jaar ook toen ik terugkwam van Turkije ( hahaha Turkije das echt voor paupers hahaha ) maar goed, man achter mij in de rij was zeer ongeduldig.

Er stonden nog iets van 5 mensen voor ons, maar meneer presteerde het om helemaal naar voor te lopen naar de vrouw aan de balie en vroeg: heej miss do we sit in the middel of the pleen ?
De vrouw verzocht hem hierop terug te gaan en wachten tot hij aan de beurt was.

Met een betreurd gezicht kwam hij terug.

Hoe moet de vrouw aan de balie nou weten of iemand die zijn nam niet eens zegt in het midden van het vliegtuig zit.

En nee deze actie weerhoud mij niet om in de zomervakantie achter de pc te blijven zitten en topic op Fok! te openen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 23 december 2009 @ 16:15:16 #24
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_75974482
quote:

Heb ik ook nooit begrepen. Gewoon lekker tot het laatst wachten, ook als je een plekje aan het raam hebt.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')