Terechte klacht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:19 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit hier op het vliegveld te wachten om op het vliegtuig te stappen.
De seconde dat de gate opengaat en mensen kunnen boarden stormt er een kudde van 200 man op de deur af om in te stappen, ik zit hier samen met ongeveer 10 mensen te observeren hoe dat kuddevolk in de rij staat te wachten.
Iedereen heeft een stoel toegewezen gekregen dus een plaats heb je toch wel, waarom dan in godsnaam een half uur in de rij gaan staan voor Jan Lul? Heeft iemand het verlossende antwoord?
De rij is nu nog ongeveer 20 man. Ik ga ook eens mijn spullen bij elkaar rapen, ik zie de antwoorden morgenvroeg/avond wel!
Klacht: Kuddevolk.
waarom? Omdat mensen van nature egoistisch zijn en denken dat ze meer recht hebben op alles dan een ander.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:19 schreef Barcaconia het volgende:
De seconde dat de gate opengaat en mensen kunnen boarden stormt er een kudde van 200 man op de deur af om in te stappen, ik zit hier samen met ongeveer 10 mensen te observeren hoe dat kuddevolk in de rij staat te wachten.
Iedereen heeft een stoel toegewezen gekregen dus een plaats heb je toch wel, waarom dan in godsnaam een half uur in de rij gaan staan voor Jan Lul? Heeft iemand het verlossende antwoord?
De rij is nu nog ongeveer 20 man. Ik ga ook eens mijn spullen bij elkaar rapen, ik zie de antwoorden morgenvroeg/avond wel!
Ook nog een bijkomend voordeel: geen last van jetlagquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:56 schreef Ixnay het volgende:
Ik zit liever gewoon 10 uur in een auto dan 2 uur:
- Naar het vliegveld gaan (ongeacht waarmee)
- Inchecken
- Vliegen
- Rondsjouwen met je bagage.
- Gezeik, stress en drukte om je heen
Dan maar wat langer, je hebt teminste vakantie. Je kunt wat ouwehoeren onderweg. Je medepasagiers kunnen alcohol etc. nuttigen. Je kunt je muziek zo hard zetten als je wil. Geen kotsende mensen om je heen. Het landen met een vliegtuig is vaak slecht voor je oren, dat heb je in de auto ook niet.
Verder is het chill om door de landen heen te rijden en goed voor je topografie en rijvaardigheid. Daarnaast is het meestal goedkoper dan vliegen. En als 10 uur rijden te lang duurt dan kun je afwisselen.
En als je 's avonds vertrekt kun je de hele nacht doorrijden en dan heb je het meestal wel rustig behalve in de echte grote Europese steden.
Het ligt er natuurlijk wel aan waar je naartoe rijdt, maar als het kan ga ik gewoon met de auto al duurt het wat langer..
En je kan er makkelijker uitspringen als er een ongeluk of iets gebeurtquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:56 schreef Ixnay het volgende:
- Inchecken
- Vliegen
Dan maar wat langer, je hebt teminste vakantie. Je kunt wat ouwehoeren onderweg. Je medepasagiers kunnen alcohol etc. nuttigen. Je kunt je muziek zo hard zetten als je wil. Geen kotsende mensen om je heen. Het landen met een vliegtuig is vaak slecht voor je oren, dat heb je in de auto ook niet.
Verder is het chill om door de landen heen te rijden en goed voor je topografie en rijvaardigheid. Daarnaast is het meestal goedkoper dan vliegen. En als 10 uur rijden te lang duurt dan kun je afwisselen.
En als je 's avonds vertrekt kun je de hele nacht doorrijden en dan heb je het meestal wel rustig behalve in de echte grote Europese steden.
Het ligt er natuurlijk wel aan waar je naartoe rijdt, maar als het kan ga ik gewoon met de auto al duurt het wat langer..
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:56 schreef Ixnay het volgende:
- Inchecken
- Vliegen
Hoeveel supporters van Twente waren er eigenlijk in Roemenie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:40 schreef bambino het volgende:
Ik had gister avond precies hetzelfde![]()
Ik was mee naar boekarest met FC Twente en iedereen liep in 1 mars naar de gate, terwijl die Roemenen nog riepen NOT YET NOT YET, en toch gewoon blijven staan![]()
Maar goed eind goed al goed, kheb lekker geslapen dus heb het opstijgen niet eens gemerkt, helaas het landen wel, zucht.
Ik zou wel willen, maar rijden naar de Filippijnen duurt zo langquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:56 schreef Ixnay het volgende:
- Inchecken
- Vliegen
Ik denk dat je gelijk kunt hebben. Jammer dat ze niet nadenken over het feit dat het vliegtuig pas vertrekt als de incheckhal leeg isquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:23 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
waarom? Omdat mensen van nature egoistisch zijn en denken dat ze meer recht hebben op alles dan een ander.
400quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef valek het volgende:
[..]
Hoeveel supporters van Twente waren er eigenlijk in Roemenie?
En proficiat trouwens met het halen van de volgende ronde. Ik ben trouwens voor PSV.
Ik heb juist alleen handbagage, tenzij ik naar de andere kant van de wereld vliegquote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Genius-F het volgende:
Handbagage. Tenzij je naar de andere kant van de wereld vliegt.
Precies. Helemaal is leuk als je je plaats vindt en er zit al iemand. Nog leuker als ze zich openlijk eraan ergeren dat ze van plaats moeten wisselen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:36 schreef glasbak het volgende:
Ik snap het probleem. Eind november sloot ik achteraan in een wat uitgewaaierde rij voor de incheckbalie. Het was dus al niet helemaal duidelijk wie er nou eerder was, maar goed. Ik ga dus gewoon ergens achteraan staan en schuif netjes mee naar voren. Begint er plotseling een wat oudere vent (tegen de 60 denk ik) me daar een partij herrie te schoppen omdat ik (naar zijn zeggen) voor zou dringen! Ik heb een instelling van "we stappen met z'n allen in het zelfde vliegtuig en we stappen er met z'n allen weer tegelijk uit ook dus waar maak je je druk om!"
Maar goed.. dat snapte die man niet helemaal. Ik heb hem dan ook maar z'n zin gegeven en heb hem voor laten gaan. Ik wilde nog iets zeggen in de trant van "ben je bang dat je je plekje bij het raam niet krijgt ofzo" maar besloot de eer aan mezelf te houden en deze man lekker in z'n sop gaar te laten koken
Ik kwam gelukkig niet naast hem te zitten
Zelfde probleem heb je na de landing. Nadat het vliegtuig gestopt is aan de gate duurt het meestal nog een 10 minuten voordat de deuren opengaan. Maar nagenoeg iedereen staat al op en staat dan 10 minuten krampachtig in het gangpad te wachten tot ze eindelijk kunnen lopen. Ik blijf lekker zitten tot iedereen weg is en raap dan rustig m'n boeltje bij elkaar. Een kwartier later sta je toch weer met z'n allen op je koffers te wachten
Nu je het zegt, dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb juist alleen handbagage, tenzij ik naar de andere kant van de wereld vlieg.
Heb ik ook nooit begrepen. Gewoon lekker tot het laatst wachten, ook als je een plekje aan het raam hebt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:19 schreef Barcaconia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |