Glibber zequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef Klonk het volgende:
rijstevlaai met slagroom en witte chocolade vlokken, maar ik ben er weer vandoor, nog ff langs de schoonouders fietsen
Hmmmm, iets van gebakken aardappeltjes met gehaktstoofpotje (3 x woordwaarde) met daarin diverse groentesoorten.quote:
marcquote:
laat biekske maar niet kokenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wedden van niet
![]()
Maar moet eerst ff koken en dan nog opeten ook.....
nee die is sieraden aan 't makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat biekske maar niet koken![]()
Oh ja, buitenlandquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
voor de honderste keer er ligt hier geen sneeuw van betekenis
kip in peperroomsaus met gebakken aardappeltjes of kabeljauwfilet in een speciale vissausquote:
hier ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
voor de honderste keer er ligt hier geen sneeuw van betekenis
Klinkt wel okequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmmm, iets van gebakken aardappeltjes met gehaktstoofpotje (3 x woordwaarde) met daarin diverse groentesoorten.
Ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kip in peperroomsaus met gebakken aardappeltjes of kabeljauwfilet in een speciale vissaus
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....quote:
Je weet de besteltelefoonnummers uit je hoofd dan dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....
soms valt het goed uit, soms.......
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet de besteltelefoonnummers uit je hoofd dan dus
Je maakt er dan een superomelet vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaat
jij hebt 'm doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je maakt er dan een superomelet van
en dan heb je de afhaalchineesquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....
soms valt het goed uit, soms.......
en broodquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaat
ik wed nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wedden van niet
![]()
Maar moet eerst ff koken en dan nog opeten ook.....
das ook wel heel lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan heb je de afhaalchinees
hopelijk vandaag niet nodig.....quote:
klinkt ook goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met spekreepjes, hamblokjes en een gebakken ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |