abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75795561
Goed, ik heb een vraag, ik heb recentelijk een pakketje naar een goede vriendin van mijn gestuurd in Tsjechië echter nu heeft de TNT het gestuurd naar België waar die postcode en stad niet bestaat.
Op de sticker/verzendbon die ik kreeg staat ook duidelijk Tsjechië, wat zijn nu mijn rechten eigenlijk?
Ik vind het bizar dat de TNT überhaupt zo een fout kan maken als het ook op de bon staat en op de sticker die ik mee kreeg staat dat het naar Tsjechië moet en dat het pakket volgens de Track and trace dus naar België is gegaan en het pakket dus weer terug is gekomen.

Het land waar het naar toe moet staat er ook nog eens een keer in het Engels op het pakketje geschreven, het kan gewoon daar niet aan hebben gelegen. De adressering was zelfs getypt dus aan mijn slechte handschrift kon het niet liggen.

[ Bericht 17% gewijzigd door DJJoris op 19-12-2009 02:49:43 ]
  zaterdag 19 december 2009 @ 03:13:58 #2
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_75795858
Gewoon nogeens op sturen en daarbij bij die balie-miep mededelen dat deze niet in Tsjechië is geweest en dat ze 'm niet weer naar België moeten sturen!
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_75795905
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 03:13 schreef Peewee het volgende:
Gewoon nogeens op sturen en daarbij bij die balie-miep mededelen dat deze niet in Tsjechië is geweest en dat ze 'm niet weer naar België moeten sturen!
Ik zal het morgen weer proberen, bedankt voor de tip, ik heb gelukkig ook de bonnetjes nog en ik hoop dan maar dat België ook stempels plaatst .
pi_75795929
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 03:16 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Ik zal het morgen weer proberen, bedankt voor de tip,
Ja, want je bent zo mongool dat je daar zelf niet even op had kunnen komen !
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_75796316
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 03:16 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Ik zal het morgen weer proberen, bedankt voor de tip, ik heb gelukkig ook de bonnetjes nog en ik hoop dan maar dat België ook stempels plaatst .
Waarom open je dit topic?
pi_75817083
als tracktrace aangeeft dat het weer in Nederland is, maar jij het (nog) niet in handen hebt, is de kans groot dat het in dezelfde vaart nu wél naar Tjechie (of een ander land) verzonden wordt. Hoef jij niets voor te doen.
pi_75818290
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef DABAMaster het volgende:
als tracktrace aangeeft dat het weer in Nederland is, maar jij het (nog) niet in handen hebt, is de kans groot dat het in dezelfde vaart nu wél naar Tjechie (of een ander land) verzonden wordt. Hoef jij niets voor te doen.
Gamma

Post wil wel eens verkeerd gaan maar normaal gesproken als ze hier achter komen zullen ze de fout corrigeren. In dit geval dus eerst terug naar land van herkomst (dat postbedrijf is verantwoordelijk voor het vervoer naar goede land).
pi_75824555
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef DABAMaster het volgende:
Het pakketje is vanochtend weer opnieuw verstuurd vanuit mijn woonplaats, het was weer teruggebracht maar is vandaag weer opnieuw verzonden door TNT, met dank aan de dame van het postkantoor (een ander postkantoor dan eerst). Aan de klantenservicelijn van de TNT had ik absoluut niets, die konden mij niet helpen maar het postkantoor vertelde mij dat het vaker schijnt te gebeuren de laatste tijd bij de nieuwe kantoren (supermarkten o.a. )omdat die een ander systeem schijnen te gebruiken dan vele andere "oude" postkantoren.
pi_75828438
quote:
Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Het pakketje is vanochtend weer opnieuw verstuurd vanuit mijn woonplaats, het was weer teruggebracht maar is vandaag weer opnieuw verzonden door TNT, met dank aan de dame van het postkantoor (een ander postkantoor dan eerst). Aan de klantenservicelijn van de TNT had ik absoluut niets, die konden mij niet helpen maar het postkantoor vertelde mij dat het vaker schijnt te gebeuren de laatste tijd bij de nieuwe kantoren (supermarkten o.a. )omdat die een ander systeem schijnen te gebruiken dan vele andere "oude" postkantoren.
Relaxed, je pakje maakt dus een halve wereldreis mee
pi_75828503
Misschien hebben ze er onderweg wel een zak friet in gestopt!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_75828535
Een pakje uit Engeland naar mij toe heeft er laatst twee maanden over gedaan. Toen ik de stempels checkte, bleek dat ie op 'Nouvelle Caledonie' was geweest: een eilandje aan de andere kant van de wereld tussen Australië en Nieuw-Zeeland
pi_75829001
quote:
Op zondag 20 december 2009 10:28 schreef Evelien het volgende:
Een pakje uit Engeland naar mij toe heeft er laatst twee maanden over gedaan. Toen ik de stempels checkte, bleek dat ie op 'Nouvelle Caledonie' was geweest: een eilandje aan de andere kant van de wereld tussen Australië en Nieuw-Zeeland
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_75829226
Heb ik ook wel eens gehad. Een pakketje (het waren zelfs onderbroeken) moest vanuit de VS naar mij in Nederland komen. Ze zijn in de eerste instantie opgestuurd naar Australie! Vervolgens heeft de post daar op het pakketje geschreven "try netherlands" en toen is het pakket gewoon kosteloos naar mij verzonden. Heeft wel even geduurd.. Het grappige was ook nog dat de onderbroeken in China waren gemaakt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')