Ik zal het morgen weer proberen, bedankt voor de tip, ik heb gelukkig ook de bonnetjes nog en ik hoop dan maar dat België ook stempels plaatstquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:13 schreef Peewee het volgende:
Gewoon nogeens op sturen en daarbij bij die balie-miep mededelen dat deze niet in Tsjechië is geweest en dat ze 'm niet weer naar België moeten sturen!
Ja, want je bent zo mongool dat je daar zelf niet even op had kunnen komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:16 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik zal het morgen weer proberen, bedankt voor de tip,
Waarom open je dit topic?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:16 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik zal het morgen weer proberen, bedankt voor de tip, ik heb gelukkig ook de bonnetjes nog en ik hoop dan maar dat België ook stempels plaatst.
Gammaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef DABAMaster het volgende:
als tracktrace aangeeft dat het weer in Nederland is, maar jij het (nog) niet in handen hebt, is de kans groot dat het in dezelfde vaart nu wél naar Tjechie (of een ander land) verzonden wordt. Hoef jij niets voor te doen.
Het pakketje is vanochtend weer opnieuw verstuurd vanuit mijn woonplaats, het was weer teruggebracht maar is vandaag weer opnieuw verzonden door TNT, met dank aan de dame van het postkantoor (een ander postkantoor dan eerst). Aan de klantenservicelijn van de TNT had ik absoluut niets, die konden mij niet helpen maar het postkantoor vertelde mij dat het vaker schijnt te gebeuren de laatste tijd bij de nieuwe kantoren (supermarkten o.a. )omdat die een ander systeem schijnen te gebruiken dan vele andere "oude" postkantoren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef DABAMaster het volgende:
als tracktrace aangeeft dat het weer in Nederland is, maar jij het (nog) niet in handen hebt, is de kans groot dat het in dezelfde vaart nu wél naar Tjechie (of een ander land) verzonden wordt. Hoef jij niets voor te doen.
Relaxed, je pakje maakt dus een halve wereldreis meequote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Het pakketje is vanochtend weer opnieuw verstuurd vanuit mijn woonplaats, het was weer teruggebracht maar is vandaag weer opnieuw verzonden door TNT, met dank aan de dame van het postkantoor (een ander postkantoor dan eerst). Aan de klantenservicelijn van de TNT had ik absoluut niets, die konden mij niet helpen maar het postkantoor vertelde mij dat het vaker schijnt te gebeuren de laatste tijd bij de nieuwe kantoren (supermarkten o.a. )omdat die een ander systeem schijnen te gebruiken dan vele andere "oude" postkantoren.
quote:Op zondag 20 december 2009 10:28 schreef Evelien het volgende:
Een pakje uit Engeland naar mij toe heeft er laatst twee maanden over gedaan. Toen ik de stempels checkte, bleek dat ie op 'Nouvelle Caledonie' was geweest: een eilandje aan de andere kant van de wereld tussen Australië en Nieuw-Zeeland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |