Ja, Guis geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:19 schreef ScottTracy het volgende:
Zit er nu trouwens ook nog iemand in de studio in Hilversum?? Als backup ofzo.
Harders, ok, QOTSA, Metallica, ACDC, etc. vind ik allemaal bestquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zit op wat harders te wachten.
Ik ben voor de Hardcore.
Ja hij zat er wel de hele avond... maar moet hij daar ook heel de nacht zitten? Da's best zieligquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, Guis geloof ikVoor de headlines, en backup mocht de verbinding uitvallen
Hardcore, weet jij veel, misschien bedoelt 'ie wel hardcore punk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Harders, ok, QOTSA, Metallica, ACDC, etc. vind ik allemaal best![]()
En ik vroeg muziek, geen tyfusherrie..
Wellicht dat er straks weer iemand anders zitquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja hij zat er wel de hele avond... maar moet hij daar ook heel de nacht zitten? Da's best zielig
Ja ik vroeg ook muziek, en geen tyfusherrie van ACDC.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Harders, ok, QOTSA, Metallica, ACDC, etc. vind ik allemaal best![]()
En ik vroeg muziek, geen tyfusherrie..
Nee, met een toekomstige vrouwquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:21 schreef ScottTracy het volgende:
Die gast wordt morgen ook met een kater wakker
quote:
Bis morgenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De racist had ook nog wat te zeggen?
Dude, wat is er erg aan neger? Zo noemen ze zich zelf ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De racist had ook nog wat te zeggen?
quote:
quote:
Laters!quote:
Wij houden nog vol toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:24 schreef ScottTracy het volgende:
Wat gaat iedereen toch weg opeens
Ja.... En dan net de mensen die wel muzieksmaak, gevoel voor humor hebben, niet irritant zijn en gewoon aardig zijn..quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Laters!
Wat gaat iedereen toch weg opeens
Trustequote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik taai af.. wellicht tot morgen
Absoluut! Ik blijf nog zeker... een kwartierquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik taai af.. wellicht tot morgen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Absoluut! Ik blijf nog zeker... een kwartier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |