quote:
Checkquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
03. 089 djkoelkast
Dit is zooooooooo goed voor mijn Whatpulse
In de OP.quote:
WoW.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Check
Ik ga zo wel slapen denk ikNog even mail in WoW afwachten.
![]()
Als 100% NL zo`n actie zou houden verwacht je toch ook geen gitaar muziek maar alleen maar schlagers? is toch logisch dat de doelgroep dit soort muziek aanvraagt? zo moeilijk is dat niet te begrijpen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is ook zo, maar meer variatie, voor mij klinken al die nummers hetzelfde.
Niet vrijwel alléén maar alternatief tijdens een landelijke actie als deze.
Oh stomquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De stats: http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Staat ook in de OP
Laatst 1.000.000+ kwijt geraaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Check
Ik ga zo wel slapen denk ikNog even mail in WoW afwachten.
![]()
Het mag dan wel landelijk zijn, maar dat betekend niet dat 3FM daar zijn muziek samenstelling voor moet gaan verslechteren.. We horen 50 weken van het jaar al veel en veel te veel troep.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog meer variatie?? Heb nog geen echte metal voorbij horen komen, goed idee dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hahaha, je bent dus een WoW verslaafde. Heb je toch je headlinesquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatst 1.000.000+ kwijt geraaktDus moet de boel wel weer opkrikken he.
Oh en GEEN HEADLINES![]()
Zie je, doen ze niet meer laat 's nachts![]()
diir een abbonement te nemenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Noobvraag, maar hoe doe je dat? Als die koelkast en die porsche weg zijn dan is mijn hele jaar weer gered![]()
![]()
Vampire Weekend![]()
![]()
![]()
Dat was ivm de "sinterklaaspulse" waar ze mij op wilden laten wachten en toen ging er dus wat mis. Invalid token.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:59 schreef Etcetera het volgende:
auIk vond de 400k die ik kwijt ben geraakt al veel
Uhm, bij mij nog wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatst 1.000.000+ kwijt geraaktDus moet de boel wel weer opkrikken he.
Oh en GEEN HEADLINES![]()
Zie je, doen ze niet meer laat 's nachts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |