quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zoals kinderen schoppen, ouderen in de kraag vatten en neerkeilen over gladde straten, chicks betasten, van 's ochtends tot 's avonds laat met een stijve rondlopen...
Echt he.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:21 schreef siddha het volgende:
In één keer is iedereen heel schijnheilig, maar iedereen weet ook verdacht veel erover
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:21 schreef Garso het volgende:
Borte waarom maak je geen space simit?
26 is normaal hoor, je hebt een heldere verstand maar je zit in groei ik denk dat je een hele mooie toekomst hebt, dus verpest je ontwikkeling niet ( shit nu klink ik ook als een abi)quote:
Ik ben 19!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:24 schreef siddha het volgende:
[..]
26 is normaal hoor, je hebt een heldere verstand maar je zit in groei ik denk dat je een hele mooie toekomst hebt, dus verpest je ontwikkeling niet ( shit nu klink ik ook als een abi)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maken en dan eerst je ouders laten proeven.
Wil je mijn toekomst ook voorspellen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:24 schreef siddha het volgende:
ik denk dat je een hele mooie toekomst hebt
Ik zie het somber in.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:25 schreef Garso het volgende:
[..]
Wil je mijn toekomst ook voorspellen?
Oh? Ik dacht 16quote:
http://www.mattelgamefinder.com/demos.asp?demo=mb.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:25 schreef Garso het volgende:
[..]
ook Helderquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:25 schreef Garso het volgende:
[..]
thnxquote:
Hehehe, caktirma.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je gaat wel met iedereen daten vandaag?
Vroeger... ik zit hier nog maar 2/3 maanden hahaha.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik haalde ze vroeger ook door elkaar.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
In het vliegtuig naar een mooi land?
Wat hadden jullie ingegooid dan? je moet minstens 15 gram hasj of weed in een cake gooien en dat is niet nietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Hoezo schijnheilig.![]()
Ik was erbij toen het gemaakt werd, het mislukte (geen effect), en toen hebben ze het een andere keer gekocht.
Dus ik heb er veel over geleerd zonder het te gebruiken.
Tijden veranderen, vroeger waren de mannen players, tegenwoordig zitten ze met een tisseubox thuisquote:
Ik weet niet meer precies , maar volgens mij hadden ze het op het verkeerde moment erin gegooid waardoor het lang is verwarmd en het niet meer werkte. Ik distantieer me er trouwens van. Geen jullie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Wat hadden jullie ingegooid dan? je moet minstens 15 gram in een cake gooien en dat is niet niets
Cry me a riverrr.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:32 schreef Garso het volgende:
[..]
Tijden veranderen, vroeger waren de mannen players, tegenwoordig zitten ze met een tisseubox thuis
moet je vooral doen jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
Wiet in de nargile lijkt me ook wel leuk.
Bortecinem toch, wat zeg je nou voor rare dingen allemaal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
Je moet alles geprobeerd hebben voor je sterft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bortecinem toch, wat zeg je nou voor rare dingen allemaal.
Klopt, Rumi.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:31 schreef IHVK het volgende:
Mevlana. Hij heeft zulke mooie gedichten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
alles?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet alles geprobeerd hebben voor je sterft.
Hahahahahahha!quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (I am Bob Marley, and I approve this message.)
/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |