Tnxquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
Nee staat binnen in een loods, Vandaag omdat ik moest schilderen 2 hetelucht kanons kanonnen erop PFFFFF wel 15 graden kunnen bereiken.quote:
Moet wel, anders vloeit de verf nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee staat binnen in een loods, Vandaag omdat ik moest schilderen 2 hetelucht kanons kanonnen erop PFFFFF wel 15 graden kunnen bereiken.
Ik wilde ff gauw overstappen op FF maar dan kan ik niet posten (geen reacties op de links)quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan IE hoogstwaarschijnlijk
Handig, winterweer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee staat binnen in een loods, Vandaag omdat ik moest schilderen 2 hetelucht kanons kanonnen erop PFFFFF wel 15 graden kunnen bereiken.
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik wilde ff gauw overstappen op FF maar dan kan ik niet posten (geen reacties op de links)
eet ze en trustenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik sluit af. Nog 2 bammetjes en dan m'n bedje in, lekker WARM bedje
Geen ID. morgen wel eens op m'n gemak naar kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?
heb je chrome al geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik wilde ff gauw overstappen op FF maar dan kan ik niet posten (geen reacties op de links)
Nu nog bammetjes?????quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik sluit af. Nog 2 bammetjes en dan m'n bedje in, lekker WARM bedje
ontzettend veel sneller en nooit vastlopersquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope nog niet, is die veel sneler als IE?
Dan probeer ik die wel..quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ontzettend veel sneller en nooit vastlopers
doe dat maar eens, want dat kan niet kloppen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen ID. morgen wel eens op m'n gemak naar kijken.
jeps, zelfs FF loopt wel eens vast (geen rare dingen), en Chrome is daar inderdaad stukken beter in.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ontzettend veel sneller en nooit vastlopers
trustenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan probeer ik die wel..
Ik ga ook [ afbeelding ]
Morgenochtend als ik wakker word, weer een nieuw topic?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:58 schreef indahnesia.com het volgende:
We gaan echter wel hard met postaantal voor een zaterdag.. hoewel het eigenlijk zou tellen voor een vrijdag..
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenochtend als ik wakker word, weer een nieuw topic?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |