Tnxquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
Nee staat binnen in een loods, Vandaag omdat ik moest schilderen 2 hetelucht kanons kanonnen erop PFFFFF wel 15 graden kunnen bereiken.quote:
Moet wel, anders vloeit de verf nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee staat binnen in een loods, Vandaag omdat ik moest schilderen 2 hetelucht kanons kanonnen erop PFFFFF wel 15 graden kunnen bereiken.
Ik wilde ff gauw overstappen op FF maar dan kan ik niet posten (geen reacties op de links)quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan IE hoogstwaarschijnlijk
Handig, winterweer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee staat binnen in een loods, Vandaag omdat ik moest schilderen 2 hetelucht kanons kanonnen erop PFFFFF wel 15 graden kunnen bereiken.
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik wilde ff gauw overstappen op FF maar dan kan ik niet posten (geen reacties op de links)
eet ze en trustenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik sluit af. Nog 2 bammetjes en dan m'n bedje in, lekker WARM bedje
Geen ID. morgen wel eens op m'n gemak naar kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?
heb je chrome al geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik wilde ff gauw overstappen op FF maar dan kan ik niet posten (geen reacties op de links)
Nu nog bammetjes?????quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik sluit af. Nog 2 bammetjes en dan m'n bedje in, lekker WARM bedje
ontzettend veel sneller en nooit vastlopersquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope nog niet, is die veel sneler als IE?
Dan probeer ik die wel..quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ontzettend veel sneller en nooit vastlopers
doe dat maar eens, want dat kan niet kloppen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen ID. morgen wel eens op m'n gemak naar kijken.
jeps, zelfs FF loopt wel eens vast (geen rare dingen), en Chrome is daar inderdaad stukken beter in.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ontzettend veel sneller en nooit vastlopers
trustenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan probeer ik die wel..
Ik ga ook [ afbeelding ]
Morgenochtend als ik wakker word, weer een nieuw topic?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:58 schreef indahnesia.com het volgende:
We gaan echter wel hard met postaantal voor een zaterdag.. hoewel het eigenlijk zou tellen voor een vrijdag..
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenochtend als ik wakker word, weer een nieuw topic?.
ja, doe datquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:04 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het ook wel een mooi moment om te gaan slapen!![]()
.
Goeie reis dan!quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:06 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten aan alle bedgangers
Mijn longdrinkglas borrel is ook bijna leeg, dus ik ga ook zo slapen.
De wekker gaat helaas weer om 7 uur.
Maar goed, voor het goede doel, boodschappen doen voor de kerstborrel.
Ik lijk wel een alco
Mijn vakantiespullen zijn gepakt, mijn keyboard staat klaar voor mijn optreden morgenavond en mijn bed roept.
Slaap lekker straks en tot later deze week vanuit Portugal
DMquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef DaMart het volgende:
En als we toch met cijfers bezig zijn... De KSC-cijfers van afgelopen gisteren!
[..]
dan heeft wok weer een topic gemistquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenochtend als ik wakker word, weer een nieuw topic?.
indahquote:
Die had ik dan even geleden al 'gereset'.. en hij zou het niet nog eens proberen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft wok weer een topic gemist
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die had ik dan even geleden al 'gereset'.. en hij zou het niet nog eens proberen.
ik was nog aan het werkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
GF? Je sneeuwt onder door alle aanwezigen vandaag.
goeie reis en we spreken je nog vanuit portugalquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:06 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten aan alle bedgangers
Mijn longdrinkglas borrel is ook bijna leeg, dus ik ga ook zo slapen.
De wekker gaat helaas weer om 7 uur.
Maar goed, voor het goede doel, boodschappen doen voor de kerstborrel.
Ik lijk wel een alco
Mijn vakantiespullen zijn gepakt, mijn keyboard staat klaar voor mijn optreden morgenavond en mijn bed roept.
Slaap lekker straks en tot later deze week vanuit Portugal
nou ja.. beter teveel dan helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zie het en ik jouw ook al
wok wilde een bepaald aantal topics achter elkaar hebben, maar ik zorgde er met jou voor dat dat niet gehaald werdquote:
Ah, het buitenland he..quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was nog aan het werken
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja.. beter teveel dan helemaal niet.
Ben net wakker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
trusten aan alle slapen gaanders
klopt hij had nog geen topic gemist totdat wij bezig waren geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wok wilde een bepaald aantal topics achter elkaar hebben, maar ik zorgde er met jou voor dat dat niet gehaald werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |