Tnx, ik vergeet het vaak. Ik weet dat je niet van tv-chefs houdt maar de uitzending met Gordan Ramsey onlangs, was erg goed. Jonathan pakte hem aardig aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Zometeen Eddie Izzard bij Wossy, Scrutinizer.
Een beetje bloemquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag een fragment bij DWDD van Wossy met Ramsay, ze gooiden met eten, mensen die met eten gooien, mogen van mij hartstikke dood.
Maar het is volgens mij nog steeds wel erg "rijk" voedsel. Veel cream, vet en lard en zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ze hebben daar een hoop ingehaald. Ik heb een paar jaar geleden in Wales heerlijk gegeten, net als in Ierland trouwens. De eerste keer in Ierland was de grub niet veel soeps
Ik ben er deze eeuw nog niet geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was vroegâh. Hoe lang ben jij al niet in de UK geweest?
Dat zeg ik toch net?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Deze eeuw nog niet?
Jij kan toch multitasken?quote:Eerst Wossy hè, ik kan niet alles tegelijk.
Bij nader inzien denk ik dat het knaapje nog in haar jurk zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Die schoudervullingen hebben een life of their own.
Aha, het is het vriendje met de losse handjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft wel iets met haar te maken.
Tong zou zeggen dat Sinterklaas daar niet blij van wordt.quote:Gaat die misthoorn ook nog 'zingen'?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, het is het vriendje met de losse handjes?
Hugh Grant is zó grappig, zou zelf een stand up comedian kunnen zijn. Maar die laatste vraag over zijn vrijgezellenstatus viel niet goedquote:Tong zou zeggen dat Sinterklaas daar niet blij van wordt.
Ik moet dan weer bekennen dat ik het Engels van Barbados wel heel prettig vind klinken. Bij Rietje kon je er nog een beetje van terughoren.
Chris Brown?quote:
Ik zat rijstzoutjes te eten, heb veel niet meegekregenquote:[..]
Hugh Grant is zó grappig, zou zelf een stand up comedian kunnen zijn. Maar die laatste vraag over zijn vrijgezellenstatus viel niet goed
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris Brown?
Jammer.quote:Ik zat rijstzoutjes te eten, heb veel niet meegekregen![]()
Niet gezien verder.quote:Sneeuwballende priesters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |