we voeren je vanavond gewoon dronken, wedden dat je slaaptquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik vannacht ga slapen
Maar dan komt er niks uit wat je kan verstaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
we voeren je vanavond gewoon dronken, wedden dat je slaapt
daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan komt er niks uit wat je kan verstaan
Ik vind dat wel de moeite waard om zelf achter te komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan komt er niks uit wat je kan verstaan
psssst...dat is tactiek, trap er niet in!quote:
toch wel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel de moeite waard om zelf achter te komen
oh jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
psssst...dat is tactiek, trap er niet in!
Mij lust wel een ontbijtjequote:Op zaterdag 19 december 2009 08:26 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we Marijke wakker gaan maken met de plantenspuit?
Of met klapperende tandenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:26 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we Marijke wakker gaan maken met de plantenspuit?
ben bang van nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Of met klapperende tanden
Anyhow, ze gaat ons niet lief vinden dan
Of zullen we gewoon zelf gaan kijken hoe de oven werkt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Of met klapperende tanden
Anyhow, ze gaat ons niet lief vinden dan
Is ook een idee jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of zullen we gewoon zelf gaan kijken hoe de oven werkt?
en vooral als je denkt dat we nog een zware dag voor de boeg hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Rustig aan, we moeten onszelf natuurlijk niet te moe maken op de vroege ochtend![]()
Heb je H-man al ingeladen?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je tussen ons in zit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
NIE BANG NIE BANGquote:
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepelquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou je vandaag goed in de gaten
He shit je weet het nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepel
en jij een blauwe reetquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepel
Ik weet zelfs nog waaromquote:
Komt bart ook danquote:
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oudquote:
Nee dat hebben jullie er van gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oud
Interpretatie ftwquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat hebben jullie er van gemaakt
ajf IS toch ook oud?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oud
* Trevland baalt nu een beetje waarom die zijn judo band thuis heeft laten liggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Interpretatie ftw![]()
* Huppelmuts doet alvast tepelknijpoefeningen
En ik ga ook tepelbijtenquote:
Not impressedquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland baalt nu een beetje waarom die zijn judo band thuis heeft laten liggen
Ik denk dat huppel niet bij mij gaat bijtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev mag wel oppassen vanmiddag
Marijke heeft handboeien gehad met sinterklaas hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan had ik tenminste wat om je mee vast te binden of zo
pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan had ik tenminste wat om je mee vast te binden of zo
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft handboeien gehad met sinterklaas hoor
ik heb ze gezienquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?
ze hangen voor het grijpenquote:
Ze heeft ook nog andere hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig kan je die makkelijk open doen en zijn die sleuteltjes universeel.
Ik neem mn eigen sleuteltjes wel mee
Dan was een stuk touw toch beter geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig kan je die makkelijk open doen en zijn die sleuteltjes universeel.
Ik neem mn eigen sleuteltjes wel mee
Goed dat ik dat weetquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog andere hoor
Ik ben al aan het sparen voor een harnasquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit keer zal huppelman mij toch wel beschermen![]()
En trev de volgende meet is op mijn terrein he
Zouden die handschoenen van jou ook extra grip hebben op Huppels kont?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben al aan het sparen voor een harnas
Dat zekerquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zouden die handschoenen van jou ook extra grip hebben op Huppels kont?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Broodjesquote:
Dus weer hoog tijd voor wat nieuwequote:Op zaterdag 19 december 2009 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijf eens allemaal van mijn kont af![]()
De blauwe plekken van bart zijn eindelijk weg
Ik blijf er wel af hoor, ik hou meer van andere onderdelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijf eens allemaal van mijn kont af![]()
De blauwe plekken van bart zijn eindelijk weg
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus weer hoog tijd voor wat nieuwe
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik blijf er wel af hoor, ik hou meer van andere onderdelen
Neem je donutkussen maar vast mee huppelquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je wat je kan verwachten als je aan mijn tepels zit
Winkel was dicht dus je moet echt tot de kerst wachtenquote:
Mijn kont is geen publiek bezit ofzo hoor, jullie denken daar maar mee te kunnen doen wat jullie willenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je wat je kan verwachten als je aan mijn tepels zit
Die had ik dus echt nodig he in de trein terug naar huisquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neem je donutkussen maar vast mee huppel
Mijn tepels wel wou je zeggen, en wie de bal kaastquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kont is geen publiek bezit ofzo hoor, jullie denken daar maar mee te kunnen doen wat jullie willen![]()
Ik ben heeeeeeeeeeel geduldig hoorquote:
Jij noemde mij oudquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn tepels wel wou je zeggen, en wie de bal kaast
Bij de kart meet kan en mag jij ook meegenieten hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben jullie het nou nog steeds over tepels en ballen?Jongens, dat moet ik allemaal missen!
Doe tot in je zwolle bent niet wat je laten kanquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga huppelman maar even wakker maken want we moeten over 2 uur al weg![]()
Kan hem natuurlijk ook laten liggen en zonder hem naar zwolle komen
Dan moet je denk ik wel blijven tot maandagquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga huppelman maar even wakker maken want we moeten over 2 uur al weg![]()
Kan hem natuurlijk ook laten liggen en zonder hem naar zwolle komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe tot in je zwolle bent niet wat je laten kan
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wel blijven tot maandag
Nee waarschijnlijk gaat hij morgen al naar Den HelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nou en?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee waarschijnlijk gaat hij morgen al naar Den Helder
Lievvvquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de kart meet kan en mag jij ook meegenieten hoor
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijnquote:
Verkeerd gedacht dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijn
Jij wil ook heus wel twisteren met ST, marijke en mijquote:
Nudistentwisterquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijn
Dat zit er vandaag alleen niet in. En DW mag ook best meedoen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil ook heus wel twisteren met ST, marijke en mij
Als je mee wilt doen moet je zorgen dat je naar Zwolle komtquote:
ZEKERS!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zit er vandaag alleen niet in. En DW mag ook best meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar dat moet maar een andere keer denk ikquote:
Hoezoquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dat moet maar een andere keer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |