pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan had ik tenminste wat om je mee vast te binden of zo
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft handboeien gehad met sinterklaas hoor
ik heb ze gezienquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?
ze hangen voor het grijpenquote:
Ze heeft ook nog andere hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig kan je die makkelijk open doen en zijn die sleuteltjes universeel.
Ik neem mn eigen sleuteltjes wel mee
Dan was een stuk touw toch beter geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig kan je die makkelijk open doen en zijn die sleuteltjes universeel.
Ik neem mn eigen sleuteltjes wel mee
Goed dat ik dat weetquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog andere hoor
Ik ben al aan het sparen voor een harnasquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit keer zal huppelman mij toch wel beschermen![]()
En trev de volgende meet is op mijn terrein he
Zouden die handschoenen van jou ook extra grip hebben op Huppels kont?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben al aan het sparen voor een harnas
Dat zekerquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zouden die handschoenen van jou ook extra grip hebben op Huppels kont?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Broodjesquote:
Dus weer hoog tijd voor wat nieuwequote:Op zaterdag 19 december 2009 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijf eens allemaal van mijn kont af![]()
De blauwe plekken van bart zijn eindelijk weg
Ik blijf er wel af hoor, ik hou meer van andere onderdelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijf eens allemaal van mijn kont af![]()
De blauwe plekken van bart zijn eindelijk weg
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus weer hoog tijd voor wat nieuwe
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik blijf er wel af hoor, ik hou meer van andere onderdelen
Neem je donutkussen maar vast mee huppelquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je wat je kan verwachten als je aan mijn tepels zit
Winkel was dicht dus je moet echt tot de kerst wachtenquote:
Mijn kont is geen publiek bezit ofzo hoor, jullie denken daar maar mee te kunnen doen wat jullie willenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je wat je kan verwachten als je aan mijn tepels zit
Die had ik dus echt nodig he in de trein terug naar huisquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neem je donutkussen maar vast mee huppel
Mijn tepels wel wou je zeggen, en wie de bal kaastquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kont is geen publiek bezit ofzo hoor, jullie denken daar maar mee te kunnen doen wat jullie willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |