Ja iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Juup die geen 13e maand WAO krijgt
Coltz die geen navigatiesysteem krijgt
Inu die geen beha krijgt
Amaranta die geen baby krijgt
SQ die geen kerstpakket krijgt
We zijn heul zielug!
Dat laatste is een hoax!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef ColtZ40 het volgende:
colt's zusje die in een schuur gaat wonen
moppie die tussen kouwe kak moet zitten
bb die zijn lego niet elkaar gezet krijgt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
troost je je hebt ook een mooi huis.schilderij
Hij zaagt vaak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik deel dat mooie huis ook met een Staatsgereformeerde gereedschapsfetisjist(bb zit nu weer ergens in te zagen vanaf de bank
)
Nieuwe zaagtafel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik deel dat mooie huis ook met een Staatsgereformeerde gereedschapsfetisjist(bb zit nu weer ergens in te zagen vanaf de bank
)
wat moet je er mee?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb trouwens een laser gekregen van een maat van mij. 200mw, daar kan je een peuk mee aansteken.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nu gewoon met een handzaag...
ondat het piepkleine priegellatjes zijn die op maat moeten worden gezaagd. Ik zou ze nog door kunnen bijten bij wijzequote:
kitty's luv lasersquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die lui in de graftoren van asml pesten.
Een verstekzaag? Plintenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ondat het piepkleine priegellatjes zijn die op maat moeten worden gezaagd. Ik zou ze nog door kunnen bijten bij wijze
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Eny jaagt al twee dagen verwoed op bb's nieuwe laserwaterpas
En als je heb dan uit zet blijven ze nog een een uur rondkijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het is zo sneu. Ze krijgen het niet te pakken en toch blijven proberen he
Ja, gister ook, twee van die koppies die naar het plafond bleven staren lang nadat de laser was opgeborgen. Nazenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En als je heb dan uit zet blijven ze nog een een uur rondkijken.
Frits doet het ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gister ook, twee van die koppies die naar het plafond bleven staren lang nadat de laser was opgeborgen. Nazen
downsyndroomhondenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij flipt hem helemaal als ik mijn balletjes pistool pak.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wel lollig ende blij!
(zijn downers ook trouwens!! )
Meh, zo kijkt Zoe altijdquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bink kijkt mij altijd zo aan als ik net thuis ben.Waarom ga je gvd niet met mij wandelen vuile lul.
![]()
Die is gaaf!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
We weten ook al van welke schilder ons volgende kunstwerk wordt
[ afbeelding ]
Ik vind de eerste mooier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb er 1 bij geplakt, die is helemaal de bom. En verkocht ook
Hebben ze mooi in je opslag verwerkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef bleiblei het volgende:
maar mijn Collegaas kregen er nog 3% op hun jaarsalaris bonus bij die ik misloop.
ik kies de schaalverhoging heurquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef bleiblei het volgende:
maar mijn Collegaas kregen er nog 3% op hun jaarsalaris bonus bij die ik misloop.
kloptquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hebben ze mooi in je opslag verwerkt.
dezelfde persoon die morgen heul ongelukkig is als om 8 uur zij telefoon gaat en hij geen paracetamol in huis heeftquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef ArTiC het volgende:
ik weet wel wie er niet zielig is deze kerst
Ook goedmorgen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:03 schreef amaranta het volgende:
Ik vind die schilderijen afgrijselijk
En wie is dat dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dezelfde persoon die morgen heul ongelukkig is als om 8 uur zij telefoon gaat en hij geen paracetamol in huis heeft
Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:03 schreef amaranta het volgende:
Ik vind die schilderijen afgrijselijk
Een schlilderij van een flatgebouw? Kun je net zo op de kennedylaan gaan wonen en elke dsg op je balkon gaan zitten. Zie je dat ionquote:
Een schlilderij van een flatgebouw? Kun je net zo op de kennedylaan gaan wonen en elke dsg op je balkon gaan zitten. Zie je dat ookquote:
Het is een foto met 3 photoshop filters eroverheenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
En zodra ze bij de ikea schilderijen gaan verkopen waar een kunstenaar 2 maanden aan heeft gewerkt mag je me bellen
dat jij nou zo'n ikea gedrocht aan de muur hebt en geen kunst van kitsch kan onderscheiden is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een foto met 3 photoshop filters eroverheen
Ja, ik heb iets van ikea aan de muur idd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat jij nou zo'n ikea gedrocht aan de muur hebt en geen kunst van kitsch kan onderscheiden is niet mijn probleem.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een schlilderij van een flatgebouw? Kun je net zo op de kennedylaan gaan wonen en elke dsg op je balkon gaan zitten. Zie je dat ook
Alstuquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef amaranta het volgende:
Bedankt voor de kaart familie juups.
Bij ons hangen twee "schilderijtjes" die DuchessX gemaakt heeft aan de muur, en in ons vorige huis hing wat IKEA meuk aan de muur.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef amaranta het volgende:
Pverigens hangt er bij niks aan de muur. Een klok. En het is de verkeerde kleur ook . Mar Rob wilde deze perse
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:46 schreef amaranta het volgende:
damn, ik wil ook in de kunst.... en vooral hermanbrood style, Ik kwak gewoon een bus verf leeg op een bord en vraag er 2 euro voor.
Op onze slaapkamer hangen twee muurdecoraties die vrouwlief gemaakt heeft, en op Evi's kamer hangen ook 2 schilderijtjes die DuchessX gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg eng dat wij zo'n beetje dezelfde ideeën hebben
Ja, dan koop ik het en stamp het kapotquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:46 schreef amaranta het volgende:
damn, ik wil ook in de kunst.... en vooral hermanbrood style, Ik kwak gewoon een bus verf leeg op een bord en vraag er 2 euro voor.
ws een bruid en een bruidegomquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:46 schreef Juup© het volgende:
Straks naar het "verre" zuiden toe voor een bruiloftreceptie, ben benieuwd wat voor mensen er allemaal komen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, dan koop ik het en stamp het kapot
dan zeg jij: mijn kunst, wat doe je!?
en dan zeg ik: maar ik heb het toch gekocht whehehe
al veeg je je kont ermee afquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, dan koop ik het en stamp het kapot
dan zeg jij: mijn kunst, wat doe je!?
en dan zeg ik: maar ik heb het toch gekocht whehehe
Kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een kerstkaart van iemand die zich bijna vergiste in het jaartal...ze is bij het derde getal begonnen aan een 0 maar heeft er toch snel nog een scheve 1 van gemaakt
ik vraag me nu af of ik de eerste kerstkaart kreeg die ze schreef of dat ze 20x dezelfde fout gemaakt heeftquote:
nu jij er bent wel natuurlijkquote:
Weet ik niet, met mij gaat het matig maar dat komt mede door het afbouwen van bepaalde medicatiequote:
wij motten het tog ook aanzien?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, jullie hoeven het ook niet mooi te vinden hè.
Echt waar?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:49 schreef FUFR het volgende:
EEN KERSTMAN BIJ DE C1000!
En hij was heel eng en tog kreeg ik een znoepje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
weet ik niet, ik lk las het op een mexicaanse sitequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
weet ik niet, ik lk las het op een mexicaanse site
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:59 schreef FUFR het volgende:
Wel echt: Sam is geslaagd voor B en koos als kado: uit eten bij de Leemerhoef
straks krijg je ook nog stokbrood dus hou je in hequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
.Ik heb stokbroodjes met kaasjes, dit is overigens mijn ontbijt en lunch.
Straks nog koken, maar ik kan me nu even niet beheersen.
Nee, wij krijgen namelijk visite vanaaf/quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gaan jullie daar zo naartoe dan?
Lus altijd stokbroodjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
straks krijg je ook nog stokbrood dus hou je in he
Echt?! Gezellig hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen namelijk visite vanaaf/
doen we dus een andere keer, tenzij het bezoek ook naar de leemerhoef wil
ik hoop het wel, heb er een avond stappen voor laten vallen!quote:
gisteren al gedaan, kreeg ik op mn donder dat het geen speelrestaurant wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:03 schreef -moppie- het volgende:
Lees pas nu de 2e zin.
Gaan jullie gezellig een keer met z'n 3tjes.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop het wel, heb er een avond stappen voor laten vallen!
vind ik ook en er was weinig te doen, no worries.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
why?
Het is overigens veels te koud om te gaan stappen
Prima. Mag jij de ontsluiting in de gaten houden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:43 schreef -moppie- het volgende:
Kan ik meteen kijken of ik alsnog de opleiding verloskunde moet gaan doen.
Wilde dit serieus vroeger
quote:
Liniaal alvast in tas stopt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Prima. Mag jij de ontsluiting in de gaten houden.
Jamaar de winkels zijn dicht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:48 schreef amaranta het volgende:
Nemen jullie dan cadootjes mee? Ik ben donderdag jarig.
Maar de winkels zijn al dicht.........quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef amaranta het volgende:
ik wil 2 dingen ik wil een hoeslaken 180x200x40 van de ikea
ik wil een tube schrale troost van de prenatal
dit is post 144quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:59 schreef amaranta het volgende:
Enige nadeel ihpne iscdat je niet kunt zien hoeveel berichten er in een topic zijn gepost
het was een kleine moeite gij hulpbehoevende, ik ken het probleemquote:
Goed gelezen Omroep Brabantquote:Voetganger geschept in Veldhoven
VELDHOVEN - Een 19-jarige voetganger uit Veldhoven is vrijdagavond rond elf uur geschept door een 40-jarige automobilist automobilist uit het Belgische Bree. Dat gebeurde toen de Veldhovenaar plotseling de Boschdijk in Eindhoven overstak.
Het slachtoffer is met pijnklachten aan hoofd en knie naar het ziekenhuis gebracht.
zou mooi werk voor je zijn, dit soort berichten controlerenquote:
Dat zou idd een goed beroep voor mij zijn, ik ben nou eenmaal zo'n mierenneuker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou mooi werk voor je zijn, dit soort berichten controleren
dan kun je ook vast in de dierentuin werken bij het mieren fokprogrammaquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou idd een goed beroep voor mij zijn, ik ben nou eenmaal zo'n mierenneuker.
Geilquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan kun je ook vast in de dierentuin werken bij het mieren fokprogramma
Ik zal een hint geven:quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat mag Bor.
Maar je mag wel de placenta hebben om te frituren, begraven, whatever.
En je mag de vliezen hebben.
kunst!quote:
er is 9 maanden over gedaan om het te maken...dus het is kunstquote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat niet maar wel mooi om te zien hoe alles eruit ziet.
En het resultaat mag er wezenquote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is 9 maanden over gedaan om het te maken...dus het is kunst
Kun jij nagaan hoe knap zij isquote:Op zondag 20 december 2009 01:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Vanavond werd me gezegd dat ze spréeeekend haar vader is
Blondjequote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef -moppie- het volgende:
Juup: voetganger uit veldhoven, niet in veldhoven!
Ik hoop het zo! de 20ste lijkt mij een mooie datum!quote:Op zondag 20 december 2009 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kiek die sneeuw!
Wedden dat Amaranta gaat baren vandaag!
mij ookquote:Op zondag 20 december 2009 09:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop het zo! de 20ste lijkt mij een mooie datum!
Je doet je best maarquote:Op zondag 20 december 2009 09:45 schreef amaranta het volgende:
Maar dan nog...het is nu bijna 10 uur.
Stel dat het zo is, 1 uur per cm is 10 uur dus dan zou het 20.00 uur zijn. En dan nog persen....
Ik weet niet of het haalbare kaart is om binnen 14 uur te bevallen
Ik ga het gewoon andersom proberen. Ik ga nu heel hard persen. Dan daarna weeen, en dan eindig ik met gebroken vliezen!quote:
ga je de babbel er via je mond uit werpen zeker?quote:Op zondag 20 december 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon andersom proberen. Ik ga nu heel hard persen. Dan daarna weeen, en dan eindig ik met gebroken vliezen!
Mnee, ik heb op ebay zo'n doe het zelf keizer snede pakket besteld.quote:Op zondag 20 december 2009 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je de babbel er via je mond uit werpen zeker?
zitten er geen snij-mallen bij dan?quote:Op zondag 20 december 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mnee, ik heb op ebay zo'n doe het zelf keizer snede pakket besteld.
En dan ga ik voor een snee in de vorm van een liggende s denk ik. Die lijkt me het makkelijkste.
De f leek me ook gaaf maar die is best lastig om bijjezelf te doen.
Ster lijkt me moeilijkquote:Op zondag 20 december 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
Oeh een hartje! Die had ik nog niet bedacht. Ik zat met het alfabet in mn hoofd.
Omdat het immers een C-section is.
Maar dan is een ster ook wel gaaf of een kerstklokje ofzo.
Da's niet handig met die sneeuw!quote:Op zondag 20 december 2009 11:10 schreef amaranta het volgende:
Die katjes toch.
Ik kan Evas handschoentjes nergens vinden.
Ja. En er staat Geschept IN Veldhoven terwijl even verder staat dat het ongeval op de Boschdijk IN Eindhoven plaatsvondquote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef -moppie- het volgende:
Juup: voetganger uit veldhoven, niet in veldhoven!
Aha, dat wordt weer vegen straksquote:Op zondag 20 december 2009 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Er komt een tweede sneeuwfront aan volgend buienradar
Je ze hebben een typo gemaakt in moet uit zijn. Huiliquote:Op zondag 20 december 2009 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja. En er staat Geschept IN Veldhoven terwijl even verder staat dat het ongeval op de Boschdijk IN Eindhoven plaatsvond
Lezen is moeilijk hè?
Ga poetsen mutsquote:Op zondag 20 december 2009 11:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je ze hebben een typo gemaakt in moet uit zijn. Huili
dan mot je d'r over de reling gooienquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Inu het volgende:
SneeuwIk wil Dot ook naar buiten doen, maar er ligt geen sneeuw op het balkon
Ik hier ook met al die nattigheid die de honden binnen lopenquote:Op zondag 20 december 2009 11:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Oja kut dat moeten we vandaag nog doen.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan mot je d'r over de reling gooien
Hier lukt het anders goed.quote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
wil ik een sneeuwbal maken, lukt me gewoon niet
Denk niet dat me dat in dank wordt afgenomenquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan mot je d'r over de reling gooien
Hier ligt er al een in de vriezerquote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
wil ik een sneeuwbal maken, lukt me gewoon niet
En wat ga jij straks met die ijsbal doen dan?quote:Op zondag 20 december 2009 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk niet dat me dat in dank wordt afgenomen
[..]
Hier ligt er al een in de vriezer
Ik wil pancakes maken, maar ik heb maar 1 ei ipv 2... zou het dan ook lukken?...
Leg er zelf een.quote:Op zondag 20 december 2009 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil pancakes maken, maar ik heb maar 1 ei ipv 2... zou het dan ook lukken?...
Aanbiddenquote:Op zondag 20 december 2009 11:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
En wat ga jij straks met die ijsbal doen dan?
Als het Maria al niet lukt om iets te leggen, dan lukt het mij ook nietquote:
Geen enkel mens is hetzelfdequote:Op zondag 20 december 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Aanbidden
[..]
Als het Maria al niet lukt om iets te leggen, dan lukt het mij ook niet
Kinkyquote:Op zondag 20 december 2009 11:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan moet je je eerst laten dekken door een haan.![]()
Een kip legt ook een ei zonder geneukt te zijn door een haan.quote:Op zondag 20 december 2009 11:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan moet je je eerst laten dekken door een haan.![]()
Echt?quote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een kip legt ook een ei zonder geneukt te zijn door een haan.
Lekkerquote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Echt?Dan heb ik net geen twee kids opgegeten.
Gewoon met schaal opeten, goed tegen osteoporose (verzin ik ter plekke).quote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Te vers, niet te pellen die krengen.
Goed verzonnen danquote:Op zondag 20 december 2009 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon met schaal opeten, goed tegen osteoporose (verzin ik ter plekke).
quote:Onderwerp: eierschalen / botvoeding;
Een hulp tegen botontkalking, een van onze epidemische welvaartsziekten.
Als onze botten gezond zijn, is ons bloed en onze immuniteit ook sterk.
.
Pijnen in de gewrichten, pezen en spieren, te samen met bevattelijkheid voor verkoudheden, griep enz. zullen langzaam maar zeker verdwijnen.
Daarom is het zaak dat we iets hebben dat ons enzymen verschaft zodat alle voeding voor onze beenderen op zijn plaats komt
We hebben wel wat geduld nodig want wat er in tientallen jaren achteruit is gegaan, zal niet in een week hersteld zijn, ook niet op de natuurlijke manier. Maar herstellen gaat het, vanaf nu:
Neem 1 eierschaal van ’n rauw ei.
Spoel die af onder de kraan en druk ‘m daarna kapot in een jampot.
Doe er het sap bij van plm. 6 uitgeperste citroenen , of een flesje Biologische Citroensap van het merk Loverendale – zodat de jampot half vol is.
Zet het, met deksel erop in de koelkast.
Laat 5 dagen staan en schud af en toe. Na de 5 dagen giet U het mengsel door een zeef, doet het in een jampot en zet het in de koelkast.
Recept voor inname:
’s avonds of ’s morgens op lege maag één dessertlepel in een half glas water. In het begin mag je ook meer ( én ’s mo. én ’s av. ) nemen. Als de pot bijna leeg is, maakt U weer een nieuwe voorraad aan met een nieuwe eierschaal.
Als U hiervoor een biologisch ei neemt, dan is het resultaat optimaal.
Gezondheid zit vaak in een klein hoekje.
Ja hoor, waarom haast makenquote:Bedankt voor uw sollicitatie. U ontvangt uiterlijk binnen 2,5 week een reactie.
sneeuwpoppen zijn geen kunst he, ik zeg het maar vastquote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Het leuke is, ik moet zo naar de opening van een tentoonstelling. En de lol is, het is een buitententoonstelling![]()
![]()
zie linqquote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sneeuwpoppen zijn geen kunst he, ik zeg het maar vast
Mooi initiatief, maar mij te koud om vandaag te gaan kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
http://iris.stopcontract.(...)fotos-en-een-feestje
ik moet wel, zit in het bestuur van de bewonersorganisatie hequote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi initiatief, maar mij te koud om vandaag te gaan kijken
Je mag ipv moet dus.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
http://iris.stopcontract.(...)fotos-en-een-feestje
Nee, ik krijg alleen jeuk van mensen die zeggen dat ze kunst aan de muur hebben hangen...elitair gebralquote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
en we weten nu wel dat je onze kunst niet mooi vindt.
Wedden van wel!quote:Er hebben de laatste 2 weken geen af- en bijschrijvingen plaats gevonden op deze rekening
ik ga nu even teruglezen waar ik dat heb gezegd, momentjequote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik krijg alleen jeuk van mensen die zeggen dat ze kunst aan de muur hebben hangen...elitair gebral
Ook goedemorgen joost!quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik krijg alleen jeuk van mensen die zeggen dat ze kunst aan de muur hebben hangen...elitair gebral
quote:Op zondag 20 december 2009 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga nu even teruglezen waar ik dat heb gezegd, momentje
quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
en we weten nu wel dat je onze kunst niet mooi vindt.
triestquote:
Ja duh, dat was natuurlijk puur een reactie op jouw opmerking. Zo kan ik het ook wel uitlokken hequote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sneeuwpoppen zijn geen kunst he, ik zeg het maar vast
Pak wat lijm van de vloerplanken en lijm de sneeuw aan elkaar?quote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik had helemaal ingeprogrammeerd om tot 1 uur bezig te zijn met mijn sollicitaties, en dat ik daarna een sneeuwpop ging maken. Maar ik was om 12:15 al klaar met sollicitaties en de sneeuw plakt niet. Wat nu?
Mja... ik denk dat ik toch maar gewoon ga poepenquote:Op zondag 20 december 2009 12:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pak wat lijm van de vloerplanken en lijm de sneeuw aan elkaar?
je bent niet zo slim he?quote:
Zout of zoet?quote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog een zak popcorn, moet ik die pakken of...?
quote:Op zondag 20 december 2009 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zout, de zoete heb ik van de week al opgevroten
quote:Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om 16:00 is de supermarkt weer open!
Voootooooquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Inu het volgende:
Mijn sneeuwpop is heel gaof, met Chinese muntjes als ogen
warme choco, net ff buiten een wandelingetje gemaaktquote:
Wij gaan zo met de honden en Evi wandelen, goed idee van de warme sjoko heb helaas geen slagroomquote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
warme choco, net ff buiten een wandelingetje gemaakt
Doe dat ook eens midden in juli?quote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
dat krijg je er nou van SQ, als je een week lang Let it snow zingt. Dan zul je het krijgen ook
alweer?quote:
je komt steeds maar thuis...ik zou gewoon eens een keer bij een willekurig ander huis binnen gaan zittenquote:
Jij komt niet eens bij een "vreemde" op bezoekquote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je komt steeds maar thuis...ik zou gewoon eens een keer bij een willekurig ander huis binnen gaan zitten
wees blij...je bent 1 van de weinigen die ik wél gemeet hebquote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij komt niet eens bij een "vreemde" op bezoek
kampvuur in de Iristuin met sneeuw en gloeiwijnquote:Op zondag 20 december 2009 16:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Kampvuur in de tuin icm bier en sneeuw.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij...je bent 1 van de weinigen die ik wél gemeet heb
Nee Evi verzorgen en avondeten voorbereiden. Nu filmpjes van de camera afhalen en uploaden naar de serverquote:
Is bb aan het casemodden met de DELL en de schuurdinges?quote:Op zondag 20 december 2009 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
En speciaal voor ArTiC, onze muurdecoratie hangt, het is de eetkamer geworden
[ afbeelding ]
Ik hou iig mijn telefoon in de gatenquote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef -moppie- het volgende:
Mochten jullie juup en mij kwijt zijn, we zitten in z&g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ik was er toen niet bijquote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij...je bent 1 van de weinigen die ik wél gemeet heb
Voor jullie wel danquote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef -moppie- het volgende:
Artic blijft gewoon de grote onbekende.
Ik ook! Spannend.quote:Op zondag 20 december 2009 18:11 schreef Juup© het volgende:
Ben benieuwd hoe laat Sjors ter wereld komt zeg maar
Dan stop ik ook wel hoorquote:Op zondag 20 december 2009 18:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of ik moet binnenkort met pech langs de A2 staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |