Er staat een uitleg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Steve het volgende:
Nou jeetje Wax, wat een leuke TT! Hoe kóm je erop?!
och och wat een bijdehand antwoordquote:
Ik zeg af en meneer heeft meteen een ANDERE prince aan zijn arm?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga vannacht de koning winter verslaan 10 km fietsen bij -15
MAAR....
Ik ben vanavond wel THE QUEEN OF THE BALL, met PRINCE CHARMING aan mijn arm kan ik alleen maar stralen
Ach, werkgeversverklaring is nu weer afgewezen, maar heb al een nieuwe ingeleverd. Dus ze gaan het deze week nog maar even regelen voor mequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met je hypotheek?
Instelling?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en het gedeelte van mijn touchpad (heet dat zo?) waarmee ik kan scrollen doet het niet. En ik ben bang dat ik dat per ongeluk zelf heb gedaan, al weet ik niet meer hoe.
ja en ik moet hem nog betalen ook nog, Ang3l veracht me op het moment....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg af en meneer heeft meteen een ANDERE prince aan zijn arm?.
Ow ja hoor, geen probleem!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Vlarp het volgende:
@BartjeBart: Bezorgen jullie ook in Rotterdam?
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en ik moet hem nog betalen ook nog, Ang3l veracht me op het moment....
Whaha dat had je niet verwacht he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]!
Dan kom ik wel met de trein om bij jullie te bestellen
Waarschijnlijk bellen jullie gewoon naar Barendrecht dat ze wat artikelen moeten bezorgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whaha dat had je niet verwacht he?
O ja, van Dresden hebben ze ook zo'n gigafoto gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef Pamplemousse het volgende:
http://www.360cities.net/prague-18-gigapixels
Geil
nee hoor! Ik zou niet durven! Sterker nog, dat kan niet eens!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bellen jullie gewoon naar Barendrecht dat ze wat artikelen moeten bezorgen
Je pakt de telefoon op, draait het nummer van Barendrecht, gegarandeerd dat je iemand aan de lijn krijgtquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nee hoor! Ik zou niet durven! Sterker nog, dat kan niet eens!
We laten het gewoon uit een centraal magazijn komen
Online bestellen? Dat kennen we niet eens bij IKEA Nederland...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je pakt de telefoon op, draait het nummer van Barendrecht, gegarandeerd dat je iemand aan de lijn krijgt
O ja, ook als je online besteld doen ze dat
Ik heb al eens met maar een uur slaap de hele dag gewerkt (ook na stappen) en de avond erna ook gewoon weer gaan stappen, zonder slapen tussendoor. je kunt hetquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:37 schreef MisterO het volgende:
AAAAAAAAw ok, opstaan en gaan, uitgaan en 3 uur slapen en daarna de hele dag werken?
It's ok you can do it!
donders. Ga nu naar de tandarts. Wordt gekroondquote:
Dat kan niet een ieder zeggen, dat ze op een reguliere zaterdag gekroond wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
donders. Ga nu naar de tandarts. Wordt gekroond
Ook dat ja!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:19 schreef Baltar het volgende:
Heel vervelend, het niet kunnen uitslapen
En dat weet jij, omdat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:42 schreef Vlarp het volgende:
Omdat Erik het langste van ons allemaal heeft geslapen?
Čcht? Dat hebben wij nog nooit meegemaakt...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:09 schreef Waxxer het volgende:
Er stonden hier buiten rijen met mensen die naar binnen wilden, wachttijd ong. 35 minuten...
Het was dan ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:13 schreef Weemz het volgende:
[..]
Čcht? Dat hebben wij nog nooit meegemaakt...
Die wekker om half 11 heeft weinig zin gehad dus?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben al wakker... en ik heb vannacht echt in de kreukels gelegen volgens mij, spierpijn
Ik heb om half 11 m'n wekker maar vast uitgezetquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wekker om half 1112 heeft weinig zin gehad dus?
men neme:quote:
Niet via uitzending gemist terug te kijken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb het laatste Journaal met Philip niet gezien gisteren
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet via uitzending gemist terug te kijken?
nou dan! Niets aan het handje, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=862&md5=e1e83d7e7856d169442e4785a3d1a1be
Nope... wel leuk afscheid zo. Al hadden ze ook best z'n bloopers mogen laten zienquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
nou dan! Niets aan het handje, toch?
Het recept staat hierbovenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik morgen komen proeven ? Lief kijkt
Het Vlaams Arsenaal is nu helemaal hip and happeningquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar in de stad vinden xiance en ik morgen de beste choco met rum en slagroom ?
en waar zit dat ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Het Vlaams Arsenaal is nu helemaal hip and happening
Je weet dat er een aparte site bestaat hiervoor? www.twitter.com?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:58 schreef Weemz het volgende:
Nou, straks weer werken. Het is de zaterdag voor kerst dus zal wel druk zijn, maar er zitten ook nog 4 dagen tussen... 'k Ben benieuwd.
weemz twittert ook best actiefquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je weet dat er een aparte site bestaat hiervoor? www.twitter.com?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je weet dat er een aparte site bestaat hiervoor? www.twitter.com?
Nja dan snap ik het helemaal niet meerquote:
gaat goed komen. Zal ik smsen als we er zijn. Kom je gezellig een kopje met ons meedoen ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bij de Marikenstraat. tegenover Hout-Brox
jij twittert nooit meer over je wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dan snap ik het helemaal niet meer
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij twittert nooit meer over je was
Z'n twitter staat op geheim, dus moet het hier ook nog even gemeld worden. Like duh! Logisch toch?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef Bartjebart het volgende:
Nja dan snap ik het helemaal niet meer
Waarom staat jouw Twitter op geheim eigenlijk? Bang dat ik iets lees wat ik niet hoor te weten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Z'n twitter staat op geheim, dus moet het hier ook nog even gemeld worden. Like duh! Logisch toch?!
Is dat beneden-de-rivieren logica?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Z'n twitter staat op geheim, dus moet het hier ook nog even gemeld worden. Like duh! Logisch toch?!
Zeg! laat Weemz lekker, als hij het ook hier wil melden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat beneden-de-rivieren logica?
Kan morgen niet, een bruiloftquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat goed komen. Zal ik smsen als we er zijn. Kom je gezellig een kopje met ons meedoen ?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zeg! laat Weemz lekker, als hij het ook hier wil melden.
Of hij twitterd hier niet, dan zijn we allemaal blijquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan lees je het toch gewoon niet.
helaas Stroek, hij geeft niets afquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar in de stad vinden xiance en ik morgen de beste choco met rum en slagroom ?
Ik stoor me er niet aan, hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of hij twitterd hier niet, dan zijn we allemaal blij
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of hij twitterd hier niet, dan zijn we allemaal blij
quote:
welke bushalte?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:47 schreef Stroekie het volgende:
zwaait naar tmm vanaf beruchte bushalte
Daar mag je best eerlijk over zijn hoor Baltar...quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:52 schreef Baltar het volgende:
maar wie is dom en snapt de vraag niet.
Dat vraag ik me dan af
Ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:52 schreef Baltar het volgende:
maar wie is dom en snapt de vraag niet.
Dat vraag ik me dan af
waar zingt hij dat kerstliedje Bart?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar mag je best eerlijk over zijn hoor Baltar...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar mag je best eerlijk over zijn hoor Baltar...
quote:
Dat was op Ned3quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar zingt hij dat kerstliedje Bart?
Voor de programma's?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar de publieke omroep?
Vanaf snel weer "wie is de mol?" GE-WEL-DI-GE tvquote:
O ja, dat is wel leuk jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vanaf snel weer "wie is de mol?" GE-WEL-DI-GE tv
WIDMquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Uitzending gemist!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat is wel leuk ja
Maar ik vergeet het altijd te kijken
7 januari weer!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WIDM! Een van de beste spelprogramma's ooit.
Dat is de kracht van het programma dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
7 januari weer!
En het mooie is, elk jaar denk ik 100% zeker te weten wie de mol is en elke keer heb ik het mis
Niet dat je het echt elke keer mis hebt...quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is de kracht van het programma dus
Dan is het jouw onkundequote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet dat je het echt elke keer mis hebt...
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
Hier ook!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:02 schreef Steve het volgende:
[..]![]()
WIDM
![]()
Fan van het eerste uur hier.
Wat ga je voor ons koken?quote:
ik kies ook altijd de verkeerdequote:Op zaterdag 19 december 2009 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
7 januari weer!
En het mooie is, elk jaar denk ik 100% zeker te weten wie de mol is en elke keer heb ik het mis
recht toe recht aan zonder romantische franje want dat kan prima in de bouquetreeksquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:39 schreef wonderer het volgende:
Wat is volgens jullie een goed erotisch verhaal voor en met homo's? Ik moet/wil er zelf een schrijven maar ik ben er neit zo goed in. Moet het subtiel of juist expliciet? Heel uitgebreid of is beknopt ook goed zodat je er zelf bij kunt bedenken? Moet de setting en het plot per se happy zijn of mag het ook wat minder positief, als er maar seks in zit?
maar wonderer heeft als opdracht toch een erotisch verhaal te schrijven en niet romantischquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:11 schreef Steve het volgende:
Nou, heel plastisch seks beschrijven vind ik nou niet bepaald lekker lezen.Een beetje eigen fantasie gebruiken lijkt me het beste voor een verhaal.
de kijkwijzer ook op boeken gaan toepassenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Of heel expliciet beschrijven, maar dan loop je het risico dat mensen je boek bevlekken
Oeh, straks even terugkijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef Stroekie het volgende:
oeh ries en de rest van de cast van full monty bij lieve paul
Dat boeit me niet zo, maar het gaat om een verhaal in een tijdschrift. Dus dat boeit me al helemaal nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Of heel expliciet beschrijven, maar dan loop je het risico dat mensen je boek bevlekken
In welk tijdschrift moet dit gaan komen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat boeit me niet zo, maar het gaat om een verhaal in een tijdschrift. Dus dat boeit me al helemaal niet
euh... ja?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Steve het volgende:
Is het raar als ik nog nooit een Expreszo heb gelezen?
Ik heb 5 jaar een abo gehadquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Steve het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Hoe druk zou Weemz het hebben gehad vandaag, dat is nou een vraag waar ik me al de hele dag mee bezighoud.
quote:
Ik ben dan ook raar. Sowieso heb ik nooit een homotijdschrift gelezenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Steve het volgende:
In welke wereld leef jijquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat jou allemaal wel interesseerde?Best wel vaag dan?
Ik heb al m'n tanden allang niet meer... heb nu 2 kroontjesquote:En:
Heb je al je tanden nog?![]()
Welke tanden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb al m'n tanden allang niet meer... heb nu 2 kroontjes
Huh?quote:
Okeequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh?
Op welke tanden ik kronen heb? Nja eigenlijk zijn het kiezen. Tandnummers 46 en 45
Nou, alleen maar het liedje. Ik dacht dat ze gingen praten.quote:
Hahaha maakt nie uit hoorquote:Op zondag 20 december 2009 02:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
OkeeWas gewoon nieuwsgierig (en lichtelijk kort van stof
)
Is dit een teken van boven? Klote sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 09:55 schreef Waxxer het volgende:
Vérse sneeuw. Wow.
Ik kan het niet anders zeggen.
Wow.
Kut sneeuwquote:
Ow gaan we zo beginnen ja? Zo ken ik er nog wel meer!quote:
Kom maar op! Maar ik ga wel eerst ontbijtenquote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow gaan we zo beginnen ja? Zo ken ik er nog wel meer!
Wat ben jij grof in de mond opeens?!quote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit een teken van boven? Klote sneeuw
Heb je nou heel stoer met een elleboog uit het klapkantelraampje zitten hangen om die foto te maken?quote:Op zondag 20 december 2009 11:33 schreef Vlarp het volgende:
Het sneeuwt echt mega hard hier!
http://twitpic.com/ubsq0
Ik baal van die sneeuw...quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat ben jij grof in de mond opeens?!Hoe kan dat dan nou??!!
Lampjes ophangen en alles? Nou, gisteren of eergisteren zei je nog dat het zo romantisch is om te wandelen in de sneeuw en dat het dan knispert of hoe noem je dat, ik ben nu als Stroekie aan het "praten" dus misschien weet hij het goede woord, maar dat doet nu allemaal niet meer ter zake? Je kunt anders ook een sneeuwpop maken met een hoed en een sjaal om, een paar knopen als ogen en natuurlijk een flinke winterwortel, als je dat allemaal tenminste hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik baal van die sneeuw...
*woesh* weg plannen
ow ja die mogelijkheden bestaan allemaal nog steeds! Sterker nog, er ligt nu meer sneeuw dan alle afgelopen dagen samen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lampjes ophangen en alles? Nou, gisteren of eergisteren zei je nog dat het zo romantisch is om te wandelen in de sneeuw en dat het dan knispert of hoe noem je dat, ik ben nu als Stroekie aan het "praten" dus misschien weet hij het goede woord, maar dat doet nu allemaal niet meer ter zake? Je kunt anders ook een sneeuwpop maken met een hoed en een sjaal om, een paar knopen als ogen en natuurlijk een flinke winterwortel, als je dat allemaal tenminste hebt.
Dit is in Numansdorp, Waxquote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je nou heel stoer met een elleboog uit het klapkantelraampje zitten hangen om die foto te maken?En ga je in dát huis wonen?
Oohh oke, nou, een dakraam dan kortweg oke ja dan.quote:Op zondag 20 december 2009 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit is in Numansdorp, Wax
En, ik heb geen kantklapscharnierbuitel-raampje
hier niet eigenlijk?quote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh oke, nou, een dakraam dan kortweg oke ja dan.
Maar het sneeuwt maar door he.
Hela, verzin je eigen teksten!quote:
Verder gaat het wel met je?quote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Hier nu droog, doch wit. We wachten af. Oh, dit is een forum. Dan w88 we af.
Heb je al wat bedacht voor et etenquote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, mijn bezoek komt niet en nu zit ik in een zwart gat.Sorry.
Ik trek straks mijn sneeuwschoenen maar aan, of ik lauf lang, of langlauf, naar de chinees voor een mini-menuutje ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je al wat bedacht voor et eten
geen supermarkten open?quote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik trek straks mijn sneeuwschoenen maar aan, of ik lauf lang, of langlauf, naar de chinees voor een mini-menuutje ofzo.Wat moet ik anders?!
Nou ja... ik woon wel in Reformia he, daar mag dat niet op zondag.quote:
ik dacht dat je in Zwolle woondequote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja... ik woon wel in Reformia he, daar mag dat niet op zondag.Ja, één keer in de maand de wat grotere winkels in de binnenstad, maar de supermarkten, nee, dat is echt ondenkbaar!
Oh nee!!quote:
Ja, maar Zwolle is wel een stad met een gereformeerde saus erover he, dus al die wilde, westerse dingen die heb je hier over het algemeen nog niet zo snel.quote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik dacht dat je in Zwolle woonde
Steeds meer supermarkten zijn op zondag een paar uur openquote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh nee!!![]()
De Grote Albert Heijn is gewoon open van 14u tot 17u!!
![]()
Wat een puik idee van je!!
Ik wist dat helemaal niet dat dat kon.
Maar ik heb wel het vermoeden dat dat puur om de kerst is.
Foto!quote:Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n berg sneeuw zien liggen hier.
http://i46.tinypic.com/1zgrgbo.jpgquote:
Ik was ook teleurgesteldquote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef Bartjebart het volgende:
dat is gewoon dezelfde als vanochtend!
Wat heb je daar nou aan?quote:
Goedzo! Gooi het er uit!quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Steve het volgende:
Ik zit hier ook gewoon plaatjes te twitteren.
Ik haat mezelf.
ben jij dat in het midden?quote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
BAH pestpokkepleuriskersemus ONZIN
Ik ben naar de HEMA gelopen voor iets eetbaars. en kwam thuis met melk voor m'n pannenkoeken beslag...quote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb.... boodschappen gedaan!!
Op zóndag!
quote:Op zondag 20 december 2009 18:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben naar de HEMA gelopen voor iets eetbaars. en kwam thuis met melk voor m'n pannenkoeken beslag...
Voor et eerst pannenkoeken gebakken. Wat een kutwerk!
Nja dat ging me uiteindelijk nog best goed afquote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]Gooien met de pan en alles? En veel zwarte?
Best wel vaag eigenlijk?
Dat zijn toch van die dikke dingen, van die kleintjes?quote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een poosje terug amerikaanse pannenkoeken gebakken. Da's wel makkelijkerMaar Hollandse pannenkoeken zijn lekkerder.
Yep. En ze zijn sponziger. Meer cake-achtig.quote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die dikke dingen, van die kleintjes?
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. En ze zijn sponziger. Meer cake-achtig.
Toch zien ze er wel lekker uitquote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. En ze zijn sponziger. Meer cake-achtig.
ja er was erg orineel een kerstmarkt in Dickens stijl in het dorp, het tappas kraampje was het meest origineelquote:
Ze zijn ook lekker, maar niet als avondeten.quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch zien ze er wel lekker uit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch zien ze er wel lekker uit
[ afbeelding ]
Ik zal wel moeten naar m'n werk heh?quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Trouwens Vlarp ga je morgen wagen met ov richting Amsterdam?
NS geeft negatief reisadvies!
Mwa als het weer het niet toelaat, kan je dan niet thuis blijven? Ik werk zelf morgen gewoon op mijn werklaptop thuis:Dquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten naar m'n werk heh?
Ik ga het gewoon proberen, lukt het niet dan ga ik terug...
Ik kan geen verbinding maken via VPN naar m'n werkquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mwa als het weer het niet toelaat, kan je dan niet thuis blijven? Ik werk zelf morgen gewoon op mijn werklaptop thuis:D
quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En door het donker. Dat is ook nog eens zo kuttig.
ja!quote:Op zondag 20 december 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat je de eerste bent die door de verse sneeuw loopt. Tenminste, ik vind dat altijd tof, dat je zo'n groot vlak hebt, en het liefst loop ik er helemaal dan niet doorheen, maar als het moet is het tof om de eerste te zijn.
vannacht geen strenge vorstquote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg als het niet zo koud was!!
ik haat kou!
,maar verder is het wel prettig..
de hele wereld is morgenvroeg van mij
gelukkig maar!quote:
Oh please, wat heeft dat nou met jou te maken?quote:Op maandag 21 december 2009 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemd, deze maand lijkt een soort thema te krijgen
Na Equus en het overlijden van Ramses Shaffy, heb ik vanavond the Soloist gezien, een film die, voor mij onverwachts ook over dat thema ging.
Het lijkt als of er iemand me iets wil duidelijk maken....
in principe hebben die drie dingen ook niets met elkaar te maken, alleen omdat het voor mij nu speelt zie ik verband, toch niet zo heel raar toch...?quote:Op maandag 21 december 2009 01:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh please, wat heeft dat nou met jou te maken?
Ach, er rijdt toch al bijna nietsquote:Op maandag 21 december 2009 08:05 schreef Steve het volgende:
Aanrijding met een persoon, geen treinen..
Ach, ik kom niet eens bij de bushalte hier wegquote:Op maandag 21 december 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Het is een drama in het OV, begrijp ik?
owh, balen!quote:Op maandag 21 december 2009 08:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik kom niet eens bij de bushalte hier weg
Dan was het nog moeilijk voor die ene om een spoor te vinden om aangereden te wordenquote:
Ik ben dus bij Eindhoven Beukenlaan uitgestapt en heb 20 minuten naar kantoor gewandeld, dit uit angst dat ook hier geen bussen zouden rijden, maar in Eindhoven rijden ze dus welquote:Op maandag 21 december 2009 07:34 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, ik ben inmiddels al bij de bushalte geweest, maar er is nog geen bus geweest
quote:Op maandag 21 december 2009 07:44 schreef Vlarp het volgende:
Om eerlijk te zijn snap ik wel dat de bussen niet rijden als ik kijk door wat voor derrie ik naar de bushalte moest lopen. 10 cm aan sneeuw en zout drap.
ik ga denk ik tijdens het kerstdiner bij mijn broer maar weer een paar echte groene wellingtons bestellenquote:Op maandag 21 december 2009 07:44 schreef Vlarp het volgende:
Om eerlijk te zijn snap ik wel dat de bussen niet rijden als ik kijk door wat voor derrie ik naar de bushalte moest lopen. 10 cm aan sneeuw en zout drap.
ik heb niet echt te klagen gehad dusquote:Op maandag 21 december 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Het is een drama in het OV, begrijp ik?
Ik heb altijd al VPN toegang. Ik moet alleen m'n router er tussenuit halen om het werkend te krijgenquote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
noot VPN verbinding / toegang gekregen van je werk ?
sta je erop/erin ?quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef MisterO het volgende:
Even een smeekbode: vermijd de Telegraaf vandaag.
De Telegraaf moet je altijd al vermijdenquote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef MisterO het volgende:
Even een smeekbode: vermijd de Telegraaf vandaag.
Telegraaf.nl?quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef Waxxer het volgende:
Als je het hier zegt, dan ga ik natuurlijk zéker kijken.![]()
Ergens.
Ik weet nog niet waar.
ik heb het nog niet gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |