moet wel haast een anonieme aanbidder zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie sms't mij net? Iemand van hier? Ik herken het nummer niet.
Whehe... succesquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lovers' quarrel
*pakt popcorn* o nee, smaakt niet met koffie...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, sms BOOR AAN naar Jamba. Mike
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind het nog wel veel ten opzichte van die gasten die Maja Braderic o.i.d. hebben neergestoken en in de fik hebben gestoken.
wat kregen ze? 3 uur schoffelen?
quote:Eind 2003 werd Goran M. (19) veroordeeld tot 10 jaar cel plus tbs. Eerder werd de destijds 18-jarige Goran M. uit Beuningen al veroordeeld tot 8 jaar celstraf en tbs met dwangverpleging, maar hij ging hiertegen in hoger beroep. De twee jaar jongere Goran P. moest vijf jaar de cel. De 18-jarige Ferdi O. werd veroordeeld tot 11 jaar cel, omdat hij Goran M. zou hebben geholpen. Ferdi O. heeft toegegeven belangrijke informatie over de moord te hebben verzwegen. Strafrechtelijk gezien kan hem hiervoor mogelijk het medeplegen van de moord aangerekend worden.
o god ja, tering. Ze komen al weer bijna vrij.quote:
Was pas nog een documentaire over op BNN.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, tering. Ze komen al weer bijna vrij.
Zo voelt m'n rechterhand wel ja. Hij is ook roodquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je radioactiefgeworden?
Ja, heel stom, geen idee van hoe en of wat, en waarom niet hold the line love isn't always on time van Toto, maar dat kutnummer met dat kutriedeltje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
He bah, Waxxer.
en bedankt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:24 schreef Waxxer het volgende:
En jajajajaja, Waxxer houdt al op over Mambo nr 5!Of hebben jullie het nu ook in je hoofd?
![]()
A little bit of...
En dat is drie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en bedankt!![]()
Alhoewel het een leuke nummer was. Is ie nog bekend daar?
Oooohhh dat komt nog uit de tijd dat... ik...quote:Mambo no. 5 (A little bit of...) was een zomerhit van de Duitse zanger Lou Bega. Het nummer stond 21 weken in de Nederlandse Top 40, waarvan vier weken op nummer 1. In de Mega top 100 stond het nummer zeven weken op 1. Het was in Nederland de bestverkochte single van 1999. Ook in veel landen, waaronder in de Verenigde Staten en Australiė, stond het nummer op nummer 1 in de charts. Voor dit nummer kreeg Lou Bega later een Grammy-nominatie.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhh dat komt nog uit de tijd dat... ik...Laat maar.
Maar toen had je nog piekuur en alles en dan, ja, hips, net als Vlarp.
Zeg dat.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:21 schreef wonderer het volgende:
Flink doortennissen, blijf je wel warm
er komt wel strenge vorst straksquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ERIK IS EEN KOUKLEUM!!!!
Wat, wordt het -5 vannacht?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er komt wel strenge vorst straks
Oh, extra dekentje dan maarquote:
negeerde je me nou vanmorgen op de leidse straat of zag je me niet?quote:
ik ga vannacht de koning winter verslaan 10 km fietsen bij -15quote:
Hoe zat het nou met je hypotheek?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik heb een half interieur van Ikea uitgezocht vanavond
Ja, leuke serie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
Kent iemand toevallig de serie JAG? Xit net te zappen en zag het voorbij komen. Ik ken niemand die dat kijkt maar die serie draait al tig eeuwen...
Jij bent goed bezig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik heb een half interieur van Ikea uitgezocht vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |