Er staat een uitleg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Steve het volgende:
Nou jeetje Wax, wat een leuke TT! Hoe kóm je erop?!
och och wat een bijdehand antwoordquote:
Ik zeg af en meneer heeft meteen een ANDERE prince aan zijn arm?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga vannacht de koning winter verslaan 10 km fietsen bij -15
MAAR....
Ik ben vanavond wel THE QUEEN OF THE BALL, met PRINCE CHARMING aan mijn arm kan ik alleen maar stralen
Ach, werkgeversverklaring is nu weer afgewezen, maar heb al een nieuwe ingeleverd. Dus ze gaan het deze week nog maar even regelen voor mequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met je hypotheek?
Instelling?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en het gedeelte van mijn touchpad (heet dat zo?) waarmee ik kan scrollen doet het niet. En ik ben bang dat ik dat per ongeluk zelf heb gedaan, al weet ik niet meer hoe.
ja en ik moet hem nog betalen ook nog, Ang3l veracht me op het moment....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg af en meneer heeft meteen een ANDERE prince aan zijn arm?.
Ow ja hoor, geen probleem!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Vlarp het volgende:
@BartjeBart: Bezorgen jullie ook in Rotterdam?
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en ik moet hem nog betalen ook nog, Ang3l veracht me op het moment....
Whaha dat had je niet verwacht he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]!
Dan kom ik wel met de trein om bij jullie te bestellen
Waarschijnlijk bellen jullie gewoon naar Barendrecht dat ze wat artikelen moeten bezorgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whaha dat had je niet verwacht he?
O ja, van Dresden hebben ze ook zo'n gigafoto gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef Pamplemousse het volgende:
http://www.360cities.net/prague-18-gigapixels
Geil
nee hoor! Ik zou niet durven! Sterker nog, dat kan niet eens!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bellen jullie gewoon naar Barendrecht dat ze wat artikelen moeten bezorgen
Je pakt de telefoon op, draait het nummer van Barendrecht, gegarandeerd dat je iemand aan de lijn krijgtquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nee hoor! Ik zou niet durven! Sterker nog, dat kan niet eens!
We laten het gewoon uit een centraal magazijn komen
Online bestellen? Dat kennen we niet eens bij IKEA Nederland...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je pakt de telefoon op, draait het nummer van Barendrecht, gegarandeerd dat je iemand aan de lijn krijgt
O ja, ook als je online besteld doen ze dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |