quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe noem je een emo die op kleine papiertjes schrijft om te onthouden dat hij zich nog moet snijden of andere gevaarlijke dingen moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn allemaal emosims filmpjesquote:
quote:
Slechte kickquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:12 schreef Rockiejj het volgende:
xD Serieus, ik heb gewoon de spieren uit me armen gelachen, zodat ik kan snijden zonder dat ik het voel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe noem je een emo die op kleine papiertjes schrijft om te onthouden dat hij zich nog moet snijden of andere gevaarlijke dingen moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet waarquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef FinancialBubble het volgende:
een mannelijk emo die op mannen valt?
homo!!!111!!!:D::D:D:D:D:D:D:D:D:: _o-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet heel Fok! blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
hahaquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:25 schreef Kevincy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |