Met die instelling moet je ook niet naar de kroeg gaan. Dan weet je zeker dat het een kutavond wordt. Ik weet niet waar je interesses liggen maar ik ga meestal ergens heen waar live-muziek gespeeld wordt. Alleen in de kroeg aan de bar hangen komt heel kansloos over maar alleen naar een bandje gaan kijken, daar wordt dan weer niet vreemd van opgekeken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ben ik met mijn 30 jaar niet een beetje te oud daarvoor (niet om te drinken, maar proberen meisjes te scoren in de kroeg)
Kijk , en dat is nu een goede vicueuze cirkel. Jij bent je goed gaan voelen en dingen gaan doen , daar voel je je nog weer beter door etc..quote:Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef Cue_ het volgende:
Zelfde meegemaakt (op de seks na dan) Toen mijn relatie 3 jaar geleden over ging kwam ik in een zwart gat terecht waar ik mij dood verveelde. Deed niks op school en werken na. Elke avond thuis zitten en beetje op msn ofzo. Maar geen echte contacten.
Wat hielp? Fokkers !Ongeloofwaardig maar toch echt zo. Eerst veel op msn, toen af en toe een meet. En ondertussen leerde ik ook weer hoe het is om jezelf te vermaken en dergelijke.
Sinds begin 2009 is er heeeeel veel veranderd voor mij!Heb geweldige vriendjes/vriendinnetjes erbij (oa van fok!), maar ook nu weer wat vriendjes die in de buurt wonen.
Ben zelfverzekerder geworden, ben vrolijker en werk aan mezelf (al 14 kilo afgevallen)
Maar het is een kwestie van geluk hebben. Probeer zelf wat contacten te leggen, sluit je er niet voor uit. Wees niet te bang om mensen aan te spreken of mee de stad in te vragen.
Oud klasgenoot van mij, tijdens de studei 'vergat' hij altijd dat ik er was, maar we zijn nu goede vrienden geworden waar ik wekelijks een keertje aan kom kloppen. En hoe dat is ontstaan? Doordat ik hem een keer weer heb gevraagd mee te gaan het cafe in
Het is idd een vicuele cirkel. Ik ken hem ook de andere kant op. Toen zat ik elke avond thuis, deed niks, kwam het huis zelden uit (Alleen om te werken) en dat was het.quote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijk , en dat is nu een goede vicueuze cirkel. Jij bent je goed gaan voelen en dingen gaan doen , daar voel je je nog weer beter door etc..
quote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is idd een vicuele cirkel. Ik ken hem ook de andere kant op. Toen zat ik elke avond thuis, deed niks, kwam het huis zelden uit (Alleen om te werken) en dat was het.
Als je toen had verteld hoe ik er nu bij zou zitten, had ik je keihard uitgelachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |