Dus je hebt wel sex gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
Na het werk stopte ik even bij het zandpad om aan mijn trekken te komen, nadat ik klaar was en naar mijn auto liep (door nog een stuk over het zandpad te lopen) kwam ik een bekende tegen (dus hij kon wel zien dat ik naar een h**r ben geweest), wel een puur zakelijke contact (gelukkig), maar alsnog, geregeld zie ik hem af en toe....
Ik ben nu erg bang dat mensen het via via te weten zullen komen![]()
![]()
![]()
Wat kan ik doen..
Heb mijn OP even geupdate, je was mij voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Waarom censureren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heb mijn OP even geupdate, je was mij voorMaar ik bedoel te zeggen nooit sex met iemand als een vriendin bijv. Dat is toch anders als met een h***.
ben ik met mijn 30 jaar niet een beetje te oud daarvoor (niet om te drinken, maar proberen meisjes te scoren in de kroegquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Kevincy het volgende:
in je eentje naar de kroeg gaan.. schijt gaan en zien doe je daar wel.
Als je niet probeerd, dan zal er nooit verbetering in komen
Ja, nu heb je je meer opengesteld. Wie weet wat je meer zal open stellen nadat een user een andere quote van je vindt?quote:
Heb toch wel respect voor een prostituee dat ze dat werk doen, dus daarom noem ik ze liever zo in plaats van een hoer.quote:
Ik vind het meer een belediging om het te laten censureren. Alsof dat iets slechts is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heb toch wel respect voor een prostituee dat ze dat werk doen, dus daarom noem ik ze liever zo in plaats van een hoer.
Dame van plezierquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heb toch wel respect voor een prostituee dat ze dat werk doen, dus daarom noem ik ze liever zo in plaats van een hoer.
Hangt van de kroeg af.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ben ik met mijn 30 jaar niet een beetje te oud daarvoor (niet om te drinken, maar proberen meisjes te scoren in de kroeg)
www.lexa.nl ik zeg: gewoon doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ben ik met mijn 30 jaar niet een beetje te oud daarvoor (niet om te drinken, maar proberen meisjes te scoren in de kroeg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |