bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef Crutch het volgende:
Had jij geen permban?
who the fuck ben jij?quote:
Dat is moeite!quote:
Lieve mensen die joooo-pi ff een lol, quote hem en lach even..quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Zit er toevallig een cavia in de bidon?
Ik ben nooit gebanned geweest.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik moest haha zeggen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ben een hele tijd niet op fok geweest. Maar zo luisterend naar mijn piepende bidon dat ik HEY!. ff klagen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ben een hele tijd niet op fok geweest. Maar zo luisterend naar mijn piepende bidon dat ik HEY!. ff klagen.
Lieve mensen reageer even in dit topic en doe Goofisch ff een lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Lieve mensen die joooo-pi ff een lol, quote hem en lach even..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
volgende keer dan ook even nadenken voordat je postquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef zovty het volgende:
Kuttopic.
Nu weet ik nog altijd niet wie je bent?quote:
Ik heb nagedacht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
volgende keer dan ook even nadenken voordat je post
hoe kwam dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ben een hele tijd niet op fok geweest. Maar zo luisterend naar mijn piepende bidon dat ik HEY!. ff klagen.
Hij heeft een nieuwe vriendin of een leven buiten fok gekregen?quote:
Nou dat horen we dan graag even!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe vriendin of een leven buiten fok gekregen?
geeft niequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen.
Wtf, een KLB-CAO? Als je een dag niet klaagbaakt, moet je dat dan 2 weken van tevoren aangeven per pm?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dat horen we dan graag even!
Als vaste KLB user kun je niet zomaar ineens wegblijven, kom zeg
Geen idee. ik typ altijd fok.nl in als ik even niks te doen heb. Had het schijnbaar wat druk de laatste tijd.quote:
Je garp faalt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een flesje water op je bureautje...
Pak dat tafeltje en je stoel op en ga naast de toiletten zitten. Daar heb je vast wel een kraan die vol zit met water.
Echte bazen hebben gewoon dit naast hun buro staan:quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Pak dat tafeltje en je stoel op en ga naast de toiletten zitten. Daar heb je vast wel een kraan die vol zit met water.
Dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Echte bazen hebben gewoon dit naast hun buro staan:
[ afbeelding ]
oja?quote:
Dan kunnen wij als crew daar ook een beetje op roosteren, zou prima zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wtf, een KLB-CAO? Als je een dag niet klaagbaakt, moet je dat dan 2 weken van tevoren aangeven per pm?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan kunnen wij als crew daar ook een beetje op roosteren, zou prima zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
quote:
De humor in KLB is wel samen met de buiten temperatuur gedaald tot beneden 0 he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef StefanP het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je vriend een slappe krijgt als je je hol uitspoelt met een piepende bidon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |