quote:AMSTERDAM - Philip Freriks heeft vrijdagavond zijn laatste NOS-achtuurjournaal gepresenteerd. Veertien jaar lang was de anchorman een vertrouwd gezicht in miljoenen huiskamers.
Ik wens u hoe dan ook een heel fijne avond!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:36 schreef daftme het volgende:
En hij wenst me geeneens fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Ik moet het maar weer met een fijne avond doen.
Die heeft heul geen pruikquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je haar zonder pruik ziet.
Eva Batsnek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we nog wel :
Gerda Havertongquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef Gorgrealis het volgende:
Wie is dat blonde wijf![]()
Ik moet toch meer naar het journaal gaan kijken denk ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef Gorgrealis het volgende:
Een geitje met Q-koortsquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Eva zou ik alleen doen wanneer er een geitje meekijkt
Eva Jellinekquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef Gorgrealis het volgende:
Wat zie jij dan liever? Nederlandse nieuwslezers kun je tenminste nog verstaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef StefanP het volgende:
Nederlandse nieuwslezers
Lelijke wijven en oude sukkels die stuntelend en haspelend het niews lezen.
Typisch Nederlands... "want als het door een mooie vrouw gelezen word, is het niet geloofwaardig!"
Nee, Sascha de Boer is niet mooi.
Daar heb je de autist ook weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef StefanP het volgende:
Nederlandse nieuwslezers
Lelijke wijven en oude sukkels die stuntelend en haspelend het niews lezen.
Typisch Nederlands... "want als het door een mooie vrouw gelezen word, is het niet geloofwaardig!"
Nee, Sascha de Boer is niet mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |