quote:AMSTERDAM - Philip Freriks heeft vrijdagavond zijn laatste NOS-achtuurjournaal gepresenteerd. Veertien jaar lang was de anchorman een vertrouwd gezicht in miljoenen huiskamers.
Ik wens u hoe dan ook een heel fijne avond!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:36 schreef daftme het volgende:
En hij wenst me geeneens fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Ik moet het maar weer met een fijne avond doen.
Die heeft heul geen pruikquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je haar zonder pruik ziet.
Eva Batsnek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we nog wel :
Gerda Havertongquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef Gorgrealis het volgende:
Wie is dat blonde wijf![]()
Ik moet toch meer naar het journaal gaan kijken denk ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef Gorgrealis het volgende:
Een geitje met Q-koortsquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Eva zou ik alleen doen wanneer er een geitje meekijkt
Eva Jellinekquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef Gorgrealis het volgende:
Wat zie jij dan liever? Nederlandse nieuwslezers kun je tenminste nog verstaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef StefanP het volgende:
Nederlandse nieuwslezers
Lelijke wijven en oude sukkels die stuntelend en haspelend het niews lezen.
Typisch Nederlands... "want als het door een mooie vrouw gelezen word, is het niet geloofwaardig!"
Nee, Sascha de Boer is niet mooi.
Daar heb je de autist ook weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef StefanP het volgende:
Nederlandse nieuwslezers
Typisch Nederlands... "want als het door een mooie vrouw gelezen word, is het niet geloofwaardig!"
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Daar heb je de autist ook weer
Topic compleet,
Slotje
Ik weet dat je jaloers bent. Kom, plaats eens een foto van jezelf zodat iedereen meewarrig z'n hoofd kan schudden.quote:
Ik ben niet de eenzame kerel die claimt 'genoeg sociale contacten te hebben' ... 'want ik heb regelmatig contact met klanten'.quote:
Sorry hoor maar ik las ergens dat ze de Nederlandse taal best snel heeft beheerst..quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef BaggerUser het volgende:
Eva met dr accentneem gewoon een nederlander aan, zo moeilijk zou dat niet moeten zijn
Nee, je bent een kneus die niet kan lezen, een zielepiet die nog nooit iets bereikt heeft en die zich verschuilt achter een naampje om anderen die je linkse sprookjes ontkrachten even "terug te pakken." Een lafaard die zelf geen foto's durft te plaatsen maar wel kritiek heeft op een fotoboek; een minderwaardig, nietszeggende bloedzuiger die bewust teksten uit hun context haalt om zijn eigen zielige agenda te bevorderen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ben niet de eenzame kerel die claimt 'genoeg sociale contacten te hebben' ... 'want ik heb regelmatig contact met klanten'.
lolquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nee, je bent een kneus die niet kan lezen, een zielepiet die nog nooit iets bereikt heeft en die zich verschuilt achter een naampje om anderen die je linkse sprookjes ontkrachten even "terug te pakken." Een lafaard die zelf geen foto's durft te plaatsen maar wel kritiek heeft op een fotoboek; een minderwaardig, nietszeggende bloedzuiger die bewust teksten uit hun context haalt om zijn eigen zielige agenda te bevorderen.
Triest, zielig figuur.
Die ogen zijn juist wat haar aantrekkelijk maaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je haar zonder pruik ziet. En kijk is goed naar die ogen van haar.
In Amerika is alles beter!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef StefanP het volgende:
Nederlandse nieuwslezers
Wow,.. van de afscheid van een nieuwslezer naar je eigen agenda van haat, Amerika-uber-alles en trollende "ik ben beter dan mensen hier". Shit gek, als Amerika zo tof is,.. wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nee, je bent een kneus die niet kan lezen, een zielepiet die nog nooit iets bereikt heeft en die zich verschuilt achter een naampje om anderen die je linkse sprookjes ontkrachten even "terug te pakken." Een lafaard die zelf geen foto's durft te plaatsen maar wel kritiek heeft op een fotoboek; een minderwaardig, nietszeggende bloedzuiger die bewust teksten uit hun context haalt om zijn eigen zielige agenda te bevorderen.
Triest, zielig figuur.
EVA JINEK IS EEN REPTILIAN!!! OPEN JE OGEN!! DIT IS DE WAARHEID DIE DE HOGE HEREN IN DEN HAAG VERBORGEN HOUDEN!!!! MIND CONTROL IN ONZE HUISKAMER!!!! WE ZIJN STRAKS ALLEMAAL SLAVEN VAN DE ILLUMINATI!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je haar zonder pruik ziet. En kijk is goed naar die ogen van haar.
Fred Emmer, de heerlijke valse mininichtquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:44 schreef jortkeldert het volgende:
Sinds Harmen ermee gekapt is, is het nooit meer goedgekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |