Het lijkt me een zegen.......quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef tessie het volgende:
Wat is eigenlijk een normale bedtijd voor een kindje van een half jaar? Graeme gaat nu steeds al rond kwart over 6/half 7 naar bed. Hij is dan echt heel moe en heel mopperig/huilerig en niks is meer goed. En hij slaapt dan tot de volgende dag half 9 ongeveer. Het lijkt me zo vroeg, en ook zo lang dat hij dan aan één stuk slaapt...
Pfoe.. *denkt na* Geloof eerst de groentenhap maar pin me er niet op vast...quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef mikoxx het volgende:
Ja, dat is idd het meest logisch... gaf jij dan eerst de groentehap of eerst de fles?
Een soepstengel, cracotte of ietsje later een plakje kaas, stukje krentenbolquote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef mikoxx het volgende:
Ah, dank je! En wat geef je als 'tussendoortje'??
Rijstewafels blieft mevrouw nietquote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geef vaak als tussendoortje een rijstewafel... Ik wist ook niet dat Liga suiker bevat trouwens.
Max een tandje![]()
Lennon gaat al een hele tijd tussen 7 en 8 naar bed. Ik vind het ook zielig om hem al vroeg naar bed te doen als hij de hele dag op kdv is geweest, ik ben dan zelf pas na kwart voor 6 thuis.
Ik snap het wel, de rijstewafels zijn ook vies. Vorige week stonden ze met toastjes met smeerkaas bij AH, Lennon heeft er eentje gehad en hij vond het heel erg lekker. Leuke hapjes voor zn verjaardag....quote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Rijstewafels blieft mevrouw nietOf zoals de leidster op het kdv vertelde.. hier eet ze wel rijstewafels als we er een beetje smeerkaas op doen
![]()
Oh en ik vind het ook niet leuk hoor dat ik haar zo weinig zie op die dagen, maar een huilend kind die gewoon op is na een dagje kdv is niet leuk dus lekker naar bed. Zij tevreden, wij tevreden
oh ruilen????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef tessie het volgende:
Mikoxx, al een tandje voor Max!Wat vlot zeg!
Wat is eigenlijk een normale bedtijd voor een kindje van een half jaar? Graeme gaat nu steeds al rond kwart over 6/half 7 naar bed. Hij is dan echt heel moe en heel mopperig/huilerig en niks is meer goed. En hij slaapt dan tot de volgende dag half 9 ongeveer. Het lijkt me zo vroeg, en ook zo lang dat hij dan aan één stuk slaapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |