Ons schema met Danique (morgen 11 maanden) is zo:quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:30 schreef ik80lll het volgende:
Wat voor eet schema hebben jullie bij de kleintjes rond 10 maanden?
Lola wil steeds snachts nog veel drinken (soms wel 2 flessen) volgens het cb mag ze die eigenlijk niet meer hebben.
Wij hebben nu het volgende schema:
8:00 fles 180 cc + boterham
10:00 fruit
12:00 fles 180 cc + boterham
15:00 koekje en limonade
17:30 avondeten en toetje (vla) na
23:00 fles 150 cc
(en dan wil ze soms om 4 uur nog een fles, ook die fles van 2300 wisselt nog wel in tijd)
Help hoe kom ik beter de nacht door.
M. had dat ook toen hij dubbele oorontsteking had. Amoxicilline deed niets, Augmentin (amoxicille+ clavulaanzuur) bood wel soelaas. Sterkte ermee.quote:Op zondag 27 december 2009 10:57 schreef Estrys het volgende:
We zijn weer terug van de hap. Over een half uur bij de KNO arts zijn. De ab doet zijn werk niet dus waarschijnlijk krijgen we andere zo direct.
wij hebben ook amoxiciline. Deja vu? Wij wachten nu in de eerste hulp op de KNO arts. Je ziet hier vanalles. Maar geen George Clooney ;-Pquote:Op zondag 27 december 2009 11:06 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
M. had dat ook toen hij dubbele oorontsteking had. Amoxicilline deed niets, Augmentin (amoxicille+ clavulaanzuur) bood wel soelaas. Sterkte ermee.
Ook geen McDreamy??quote:Op zondag 27 december 2009 11:27 schreef Estrys het volgende:
[.
wij hebben ook amoxiciline. Deja vu? Wij wachten nu in de eerste hulp op de KNO arts. Je ziet hier vanalles. Maar geen George Clooney ;-P
Nee, de pap 's avonds werd op alle mogelijke manieren door mevrouw geweigerd, ze wilt het echt niet meer.quote:Op zondag 27 december 2009 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Estrys, wat ontzettend vervelend zeg en wat sneu voor Seb. Veel succes bij de KNO-arts straks.
Fruppel, Danique krijgt 's avonds geen fles/pap meer?
Op zich wel lekker zeg... Lennon wil ook niet altijd, maar ik heb het idee dat hij het nog wel nodig heeft. Het zal er binnenkort ook wel af gaan, dat is volgens mij ook de bedoeling.quote:Op maandag 28 december 2009 06:25 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Nee, de pap 's avonds werd op alle mogelijke manieren door mevrouw geweigerd, ze wilt het echt niet meer.
Niet in de fles en niet uit een bordje.
Heel af en toe wilt ze een flesje melk als ze op de dag weinig gedronken heeft maar vaak gaat die ook niet op dan.
ons kinderdagverblijf is dicht deze weekquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef Koningin het volgende:
Jan 1 jaar gefeliciteerd.
Guus is een beetje zijn ritme kwijt door de kerstdagen geloof ik. Vanmorgen op het kinderdagverblijf snapte hij het niet helemaal. Begon te huilen enzo, doet ie normaal nooit. Maar ja.
Over een week is er weer wat meer regelmaat.
Oeh, das minder.quote:Op maandag 28 december 2009 11:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
ons kinderdagverblijf is dicht deze week
daaaag ritmequote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij moesten het ook aangeven, maar Peace is 2 weken vrij dus Lennon lekker 2 weken thuis.
Lennon heeft vanmorgen geslapen tot 9:20 uurterwijl ik om kwart over 7 nog gedoucht, mn haar gefohnt e.d. heb, hij heeft gewoon overal doorheen geslapen. Kleine slaapkop. Wel weer "dagritme" kwijt... maar daar heb ik geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |