Nou als ik eerlijk ben weet ik niet of ik wel kan slapen vannacht nuquote:
JAquote:
Mijn hemel zeg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou als ik eerlijk ben weet ik niet of ik wel kan slapen vannacht nuZometeen krijg ik nachtmerries
Stfu!quote:
Oke komt ie danquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Stfu!
Dit is mega interessant.
Laat meer van je horen TS!
Jij eet de plastic verpakking gewoon op?quote:
Ik neem aan dat mijn onderbewuste deze vraag al voelde aankomen gezien mijn post hierboven.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke komt ie dan
**UPDATE ***
Ondertussen heb ik verscheidene papiertjes waaronder die van een pak zaanse kermis, een zak nibbits chips, een plastic bakje + plastic omhulsel waar voorheen kerstkransjes inzaten + die mag natuurlijk nooit ontbreken, een leeg pak scholiertjesVerder heb ik de ijsjes papiertjes ook allemaal weer teruggelegd waar ze horen, in de vuilnisbak dus
Het lijkt erop dat de rust weer is teruggekeerd in mijn pittoreske oase van rust die andere mensen mijn kamer noemen
[..]
Jij eet de plastic verpakking gewoon op?
Ik ben heul niet dikquote:
Ik herken geen enkele product.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke komt ie dan
**UPDATE ***
Ondertussen heb ik verscheidene papiertjes waaronder die van een pak zaanse kermis, een zak nibbits chips, een plastic bakje + plastic omhulsel waar voorheen kerstkransjes inzaten + die mag natuurlijk nooit ontbreken, een leeg pak scholiertjesVerder heb ik de ijsjes papiertjes ook allemaal weer teruggelegd waar ze horen, in de vuilnisbak dus
Het lijkt erop dat de rust weer is teruggekeerd in mijn pittoreske oase van rust die andere mensen mijn kamer noemen
[..]
Jij eet de plastic verpakking gewoon op?
En waarin gooi jij het weg?quote:
JE WEET TOCH WEL WAT NIBBITS ZIJN!!?!?!?!??!?!quote:
De prullenbak, waarin anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En waarin gooi jij het weg?
Na googlen herkende ik het weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Idler het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL WAT NIBBITS ZIJN!!?!?!?!??!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |