So what als die vreemdgaat, ze doet toch wat ze wil! Ze is de fokking koningin hè!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef BasEnAad het volgende:
Sinds Claus dood is heeft ze gewoon beige HEMA-onderbroeken hoor.
Of neukt ze buiten de deur?
Van die grote oma-dingen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef BasEnAad het volgende:
Nee joh, ze heeft toch genoeg personeel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef GizartFRL het volgende:
Goede vraag blupscalare.
Zou ze ook af en toe een giegelo bellen?8-0
Majesteitsschennis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef BasEnAad het volgende:
Zou ze niet gewoon krijgen op 30 april?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:16 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit een topic geopend met de vraag waar Beatrix haar onderbroeken koopt.
Kwam geen bevredigend antwoord op.
Sinds wanneer is het vreemdgaan als je wederhelft overleden is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
So what als die vreemdgaat, ze doet toch wat ze wil! Ze is de fokking koningin hè!
Sinds 6 oktober 2002.quote:Op zondag 24 april 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het vreemdgaan als je wederhelft overleden is?.
Die doet het toch al jaren met Ruud Lubbers?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef BasEnAad het volgende:
Zie het topic "het libido van de koningin" in de rubriek ONZINquote:Op zondag 24 april 2011 20:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Die doet het toch al jaren met Ruud Lubbers?
Ik kom nooit in ONZ, maar speciaal voor jou zal ik eens kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Zie het topic "het libido van de koningin" in de rubriek ONZIN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |