ja als je volgens allemaal slimme mensen die ervoor geleerd hebben 80 kg mag wegen met je gewicht, lengte enzo en je weegt 81 kg dan heb je volgens mij 1 kg overgewicht?quote:Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Is het mogelijk om 1 kilo overgewicht te hebben?
Where were you all my life?quote:
Zelfingenomenheid is echt niet iets om trots op te zijn hoor. Alles wat je presteert in het leven is in de basis mogelijk gemaakt door datgene wat je door moeder natuur gegeven is. Objectief vaststellen dat je ergens in uitblinkt is natuurlijk geen probleem. Maar laat dat niet omslaan in zelfingenomenheid. Beter benut je het op een positieve manier. Dan wordt de wereld weer een stukje mooier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef noregret het volgende:
[..]
Ik ben ook heel zelfingenomen.Alleen mensen zonder zelfvertrouwen miepen daar over.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef noregret het volgende:
[..]
Ik ben ook heel zelfingenomen.Alleen mensen zonder zelfvertrouwen miepen daar over.
Komt misschien ook omdat ik zelf ook totaal niet aan de 'norm' voldoe op allerlei vlakkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoef je helemaal niet beschaamd voor te zijn. Mensen die zich aan de normen houden zijn gewoon saai. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit gedate heb met iemand die helemaal aan de norm voldoet.
Tuurlijk moet je afgaan op wat je naasten (familie vrienden) denken wat betreft karakter eigenschappen die bedenkelijk zijn, maar als het goed is ken je je vrienden goed genoeg om dat zelf al te weten..quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef noregret het volgende:
Bijvoorbeeld iemand met 30 jaar leeftijdsverschil, een groentje van 33 of iets anders waar scheef naar gekeken wordt, bijvoorbeeld een psychische stoornis? Puur een greep uit wat topics, hoor.
Ik vraag het me af... Kijken mensen naar de persoon of is het ook erg belangrijk wat de omgeving zegt. Voor mij wel, ergens denk ik dat het misschien wat oppervlakkig is maar de omgeving zal wel zijn redenen hebben.
I won't deny that.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef Symo het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je afgaan op wat je naasten (familie vrienden) denken wat betreft karakter eigenschappen die bedenkelijk zijn, maar als het goed is ken je je vrienden goed genoeg om dat zelf al te weten..
Echter als je het hebt over puur uiterlijke kenmerken, en jij VOOR je omgeving gaat INdenken wat ZIJ al dan niet goed of fout zouden keuren.. dan ben je gewoon een tragisch onzeker persoon dat zich te graag wil conformeren aan de waanbeelden van de hedendaagse maatschappij.
Waar ik overigens al sterk het vermoeden van heb gezien je waslijst met ''mankementen'' in het ''waar knap je op af topic'', wel schattig dat je toch zulks morele vragen begint te stellen![]()
En dat zijn er nogal wat bij jou heb ik begrepenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Als hij niet aan mijn eisen voldoet,mag hij opkrassen!
BUUUUURRRRNNNNNquote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat zijn er nogal wat bij jou heb ik begrepen
Is je ban nu al voorbijquote:Op donderdag 24 december 2009 19:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Als hij niet aan mijn eisen voldoet,mag hij opkrassen!
Fair enough.quote:
Natuurlijk is het niet zo dat ik zo iemand dan meteen voor altijd afkeur, omdat diegene grote tepels zou hebben of w/e. Maar ik vind het zelf wel een minpunt. Die persoon moet dan verder erg leuk zijn zodat ik het kan negeren. Ik zoek gewoon mijn perfecte ware.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:58 schreef Symo het volgende:
[..]
Fair enough.
Moet ook eerlijk bekennen dat het voor mij ook altijd wel een afweging is. & ook ik ga af op uiterlijk, gelukkig heb ik niet zo'n hoge standaard, of laat ik het beter formuleren ik vind mensen niet snel lelijk als ze gewoon fijn aanvoelen en een positieve werking op me hebben. Uiteraard! heb ik lichamelijke voorkeuren, maar zoals jouw waslijst in dat andere topic.. neen zover denk ik niet eens.
Bovendien zijn veel mensen zelf vaak ook bewust (onzeker) over hun ''lichamelijke tekortkomingen'' en wie ben ik om daar een schep bovenop te doen? Liever verschaf ik hen zekerheid, te grote tepels? Nee man dikke lol!.. Uitstekende schaamlippen? gewoon lekker op sabbelen ja! Haakneus? ga je na een tijdje wel waarderen, tesamen met de rest van het mens wat er aan zit, flaporen? schattig!
Smaak & esthetica zijn voor het grootste gedeelte toch niks meer dan aangeleerd. En als ik wederom mag terugkomen op jouw ''waslijst'', lijkt het welhaast een doctrine.
Vertrouwen waardering & liefde daarintegen, daar bouw je samen aan!, als een scheve tepel dan roet in het eten gooit..![]()
Toch leuk man, van die lichamelijke eigenaardigheden!
Echt ik wil je geenzins afzeiken, maar verplaats je eens in iemand die een ''afwijking'' heeft, pak er eentje uit je lijstje, en draai de rollen om.
O ja,... ik heb geen van dat alles, hihi
wtf hoe kom je aan mn girlsscenequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:05 schreef Darkangle het volgende:
Noregret,
als ik je zo zou bekijken, ben je jong, naief, kortzichtig en erg oppervlakkig. Dus als antwoord op je vraag, nee, ik zou niets met je te maken willen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |