moet ik de touw voor je ophangen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Goftedomme, ik lul alsof ik gezopen heb.
En de pijn....
God, lul me niet over de pijn.
Het is amper te dragen, vooral nu de verdoving uitwerkt.
Ik wil dood.
Kankah!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Stoeah.
Dan kom ik in de hel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
moet ik de touw voor je ophangen.
Dat klopt!quote:
Het lullige is dat je nu niet mag zuipenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Alles beter dan de pijn, dan maar langzamer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef error_404 het volgende:
-edit- lees net dat je al 2 biertjes op hebt; alcohol verdunt je bloed, waardoor de wond langer open blijft en je langer een zere smoel houdt.![]()
Links-onderin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:48 schreef Heider00sje het volgende:
Boven of onder?
daar kom je sowieso..moet ik nou die touw voor je ophangen ofwat?/quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan kom ik in de hel.
Je moet het touw ophangen.
heb je ook een touw nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ahw schatje toch ik leef met je mee mijn verstandskies komt door () en volgensmij gaat ie scheef groeien tering wat doet dat ding pijn
Ik ben een swampi aan et flappen dus zometeen ben ik wel verdoofd hoop ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
heb je ook een touw nodig
jawelll jou zou ik wel missen hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
+ et feit dat niemand mij zou willen missen
hahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
jawelll jou zou ik wel missen hoor!
als kiespijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah sorry ahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahik kan gewoonahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah niet stoppenahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah met lachenahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah sorry ahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahik kan gewoonahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah niet stoppenahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah met lachenahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah
![]()
![]()
![]()
Betaalt die daar wel erfpacht over?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef cvboer het volgende:
Ik stuur 1 keer per jaar mijn gebied op naar de tandarts. werkt prima.
Aansteller...quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Xenomaniac het volgende:
En de pijn....
God, lul me niet over de pijn.
Het is amper te dragen, vooral nu de verdoving uitwerkt.
Ik wil dood.
Ik zweer het je, ik stomp hem vol in z'n kloten als ie dat voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef IJsblock het volgende:
Weet je wat pas pijn doet? Wortelkanaalbehandeling en de tandarts pakt per ongeluk de verkeerde kies....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |